als je m nou ff opent kan je mij vertellen voor welke datum je moest reagerenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moet je eerst reageren dan? Best gelopen.![]()
Enveloppe nog niet geopend, maar dacht dat er een acceptgiro in zou zitten. Valt dus mee.![]()
Die zijn dicht op dit moment, dat wordt even wachten.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:33 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik ga solliciteren bij supporterszaken denk ik.
Ik lees het net inderdaad, was ik nog niet tegengekomen. Maar daarom vind ik het nog wel jammer dat de club er niet in is geslaagd om deze twee mensen voor Ajax te behouden. Neemt echter ook weer niet weg dat ik me de weigering van Blind en Krol wel weer voor kan stellen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat hebben ze Blind aangeboden, en ook Krol ook. Maar die hebben daarvoor bedankt.
Jij had liever gezien dat ze Blind eerst doodleuk 'het volste vertrouwen' hadden gegeven?quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:31 schreef WEST het volgende:
[..]
gezien het verloop van het seizoen naja is het terecht dat blind eruit gezet is. maar de manier waarop vind ik ronduitschandalig en nu probeerd jaakke weer zieltjes te winnen.![]()
De ruggegraat van AJAX is dan wel een waar we trots op kunnen zijnquote:
Mits Stam heel bijft bij onze slagers..quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De ruggegraat van AJAX is dan wel een waar we trots op kunnen zijn
Stam
Davids
Huntelaar
Hiervoor schijt menig tegenstander toch wel een kleur of 3.
Inderdaad, en ik heb wel vertrouwen in een komst van Edje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stam
Davids
Huntelaar
En het is mooiste van dit alles, z'n staan elk in een andere liniequote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stam
Davids
Huntelaar
Daarom is het ook de ruggegraatquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En het is mooiste van dit alles, z'n staan elk in een andere linie
Nou, vertel ons maar eens waarom Maxwell door Koeman is vertrokken. Lijkt me heel erg leuk, om dat te horen. Beetje dom om te veronderstellen dat ik er in deze naast zou zitten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:12 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Nu weet ik zéker dat je niet weet waar je over praat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |