De ruggegraat van AJAX is dan wel een waar we trots op kunnen zijnquote:
Mits Stam heel bijft bij onze slagers..quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De ruggegraat van AJAX is dan wel een waar we trots op kunnen zijn
Stam
Davids
Huntelaar
Hiervoor schijt menig tegenstander toch wel een kleur of 3.
Inderdaad, en ik heb wel vertrouwen in een komst van Edje.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stam
Davids
Huntelaar
En het is mooiste van dit alles, z'n staan elk in een andere liniequote:Op woensdag 10 mei 2006 16:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Stam
Davids
Huntelaar
Daarom is het ook de ruggegraatquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:28 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
En het is mooiste van dit alles, z'n staan elk in een andere linie
Nou, vertel ons maar eens waarom Maxwell door Koeman is vertrokken. Lijkt me heel erg leuk, om dat te horen. Beetje dom om te veronderstellen dat ik er in deze naast zou zitten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:12 schreef De_Bierkoerier het volgende:
[..]
Nu weet ik zéker dat je niet weet waar je over praat.
Als trainer was hij een Ajax-held!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax held? Die man heeft 1 goed seizoen bij Ajax gevoetbald, en zodra hij hoorde dat ie bij psv meer geld kon verdienen is hij naar eindhoven gegaan. Clubliefde heeft hij totaal niet.
Ajax-held is denk wat overdreven, het was misschien een aardige trainer maar een held kun je hem toch zeker niet noemen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als trainer was hij een Ajax-held!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |