OMG stokenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:03 schreef Pritt het volgende:
[..]
Stop eens met stoken en ga terug naar je eigen topic aub.
Van Geel levert zeer goed werk, zonder hem geen Huntelaar en Stam geweest.![]()
God wat een lelijke foto van jou op de cover van de Voetbal Magazine WK-special. Nooit geweten dat je ECHT zo lelijk was. RvN en Robben waren trouwens ook alles behalve 'lekker';quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
OMG stokenNet of ik met mijn gelul op FOK! kan stoken tussen van Geel en ajax
![]()
![]()
Beke duur niet?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:10 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
voorteken dat het in het echt ook gaat gebeuren![]()
Dat zou nog eens mooi wezen....dan wordt ajax toch wel heel sterk volgend seizoen, als er ook op het middelveld een topper staat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:35 schreef cultheld het volgende:
Davids komt voor 100% zeker deze zomer naar Ajax. Mijn bron is iemand van Sportweek die het van een AD-collega weet. Het artikel is al gedrukt en staat morgen in het AD.
Vind je? Ik had het vorig jaar al verwacht...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:46 schreef Suijk het volgende:
Dat zou toch een verrassing zijn.
het AD zal blij zijn met je lekken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:35 schreef cultheld het volgende:
Davids komt voor 100% zeker deze zomer naar Ajax. Mijn bron is iemand van Sportweek die het van een AD-collega weet. Het artikel is al gedrukt en staat morgen in het AD.
Hey niet te vroeg juichen hoor! Ik verwacht veel van die ploeg uit Rotterdam:quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:07 schreef Nega het volgende:
AJAX![]()
Volgend jaar kampioen, helemaal als de Pitbull komt en als PSV instort door vertrekken van Alex en Farfan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent geen mitea-fan zie ik...quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:19 schreef Mr.Mills het volgende:
Perez - Huntelaar - Rosales
Davids - Sneijder - Maduro
Emanuelson - Vermaelen - Stam - Heitinga
"Gevreesd in heel den laaaande, glorie onze Amstelstad"![]()
Oh jawel hoor, Mitea mag rond de 70e minuut invallen om de gesloopte rechtsback dol te draaienquote:
Ik denk dat ik hier volgend seizoen wel mee kan leven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:19 schreef Mr.Mills het volgende:
Zo goed dat we zelfs geen keeper nodig hebben.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:19 schreef Mr.Mills het volgende:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo goed dat we zelfs geen keeper nodig hebben.![]()
uiteraard ook een seizoen met veel... heeeeeeeeel veel doelpunten van AJAX.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:34 schreef -Wolf- het volgende:
Ik bid voor een seizoen met zeer weinig blessures, een seizoen waarin in ieder geval de kleintjes weer hun plek weten en AJAX zullen vrezen en een seizoen met een stempel op de CL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |