ik maak die brandstoffenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef Racekees het volgende:
Hallo mensen,
Er zal wellicht al eindeloos lang over gediscussieerd zijn, maar ik ben benieuwd welke brandstof nou echt de BESTE PRESTATIE levert.
Shell V-Power (verdeelt in duits en nederlands)
BP Ultimate
Total Excellium
Graag alleen serieuze en onderbouwde meningen! Het liefst van mensen uit de auto en motorsport of mensen die heel serieus met de preparatie en functioneren van hun motor bezig zijn.
Met alle respect voor de stoplichtsprinters onder ons, maar daarmee krijg je echt geen beeld van een brandstofEn ook van mensen die beweren dat er geen verschil is met gewone brandstof hoef ik niks te horen want er is wel degelijk een verschil.
Ik wil alleen weten welke van deze 3 brandstoffen het beste is voor de PRESTATIES. Het is voor een professioneel en voor competitie getunede motor.
Je werkt voor shell en bp...? Zeker levensmoe?quote:
bevat minder NOx?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:41 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ik maak die brandstoffen
1 en 2
het verschil is dat gewone brandstof minder geraffineerd is dan de bovenstaande 3
die 3 bevatten minder nox en andere tering zooi. Dus je legt er relatief meer km mee af en je motor slijt minder en is ook schoner. Maar je betaalt er meer voor.![]()
wat hij zegt...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef 1299 het volgende:
Not again.. Al dat geblaat.. laat nu eens gewoon een betrouwbare test zien. Waarom is die er niet????
V-power is 97ron...quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:49 schreef CiQNiZ het volgende:
Ik gebruik altijd BP Ultimate...
Of het het beste is weet ik niet... Volgens mij wel beter dan V-Power
Ik moet 98 tanken, en heb met de V-Power hiero alleen 95 beschikbaar...
Maar de BP Ultimate is wel in 98.
Op de pomp hier stond 95quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:37 schreef Don_Tom het volgende:
Ik kan me herinneren ooit een test gezien te hebben op kassa of iets dergelijks. Bleek dat alleen de "wat snellere autos" er profijt van hadden, ze hebben het toen o.a. op een impreza getest. Welke precies als beste uit de test kwam weet ik niet meer zeker.
Of V-power in Nedderland 95 (met wat additieven) of 97 is lopen de meningen over uiteen op internet, ik dacht ook dat het 97 was. In duitsland is V-power 100, en ook ARAL Ultimate is 100.
Wanneer ik in de gelegenheid ben maak ik ff een foto met mijn telefoonquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:08 schreef genman het volgende:
als t goed is, staat er bij v-power geen 95. alleen shell v-power, of v-power diesel
Ik blij dat ik altijd naar de (wel te durequote:Op zondag 14 mei 2006 22:33 schreef ddx het volgende:
vpower gaat er hier zoiezo niet in, minimaal 98 en dat is vpower niet (als je mailt met shell krijg je leuk antwoord dat het 97 is maar ivm regelgeving in nederland dat ze 95 vermelden)
heb zoiezo van 'mijn chiptuner' begrepen dat vpower nog wel eens wilt pingelen als motor op 98 is afgeregeld (volgens hem is bp 'het best')
Dat is Diesel...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:43 schreef P-azz het volgende:
http://www.buchli.nl/news.php?l=0&id=25
klaar met test en al!
ohw diesel is nie voor auto'squote:Op maandag 15 mei 2006 08:23 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik blij dat ik altijd naar de (wel te dure) BP hier ga om mijn 98 te halen...
[..]
Dat is Diesel...
Volgens mij (...) ging de OP over benzine omdat er niet specifiek Diesel werd vermeldt, maar er gewoon over brandstof werd gesproken... Kan ook aan mij liggen hoor...quote:
Wat ik vooral merk aan BP brandstof is dat de motor veel rustiger loopt (stiller dus) maar wel 'feller' is, dit merk ik alleen bij hoge toeren btw...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |