Boffers zijn gek op voertuigenquote:Op donderdag 11 mei 2006 14:15 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Tuurlijjk, lekker hoeren met een of ander sletje in de chopper!
Mijn dag is weer helemaal goedquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:17 schreef -chiel- het volgende:
Ben ik verdomme het favo victim van [BoF]GanS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja verstandig, naast Kevin en naast de de slaapkamer van JP&Lies, waar de wekker af zal gaan en naast de douche.quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik wil graag in die kamer boven slapen anders komen Lies en JP om 09:00 uur fluitend naar beneden gelopen en wordt ik geheid wakker
Ik had luchtbed van u gereserveerd he JP?
Ik ga weer is met SPKfok spelen binnenkort maar dan ben ik mn weapons kwijtquote:
Spawnde op zijn tankje, maar als het je dag goed gemaakt hebt, dan vind ik het niet erg!quote:Op donderdag 11 mei 2006 14:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Mijn dag is weer helemaal goed
[afbeelding]
Je had ook niet steeds op escape's zijn tank moeten gaan zitten![]()
Ik hou wel van voertuigen, dat klopt, maar meer dan de helft van mijn tijd loop ik toch echt gewoon rond te rennen als een gans met een missie
Ja...maar....beneden word ik vast ook wakkerquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja verstandig, naast Kevin en naast de de slaapkamer van JP&Lies, waar de wekker af zal gaan en naast de douche.
anders ga je met dit weer toch lekker onder de sterrenhemel liggen...quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja...maar....beneden word ik vast ook wakker
whehehe ok ghostbuster heb ik wel vaker gezien ja. ik zat eerder te denken dat jij spoooook was.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:01 schreef SPK het volgende:
[..]
Ik ga weer is met SPKfok spelen binnenkort maar dan ben ik mn weapons kwijt
En ik ben ook ghostbuster hier
Nee die zag ik ook jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:20 schreef staticdata het volgende:
[..]
whehehe ok ghostbuster heb ik wel vaker gezien ja. ik zat eerder te denken dat jij spoooook was.
Hier lies vanaf de PDA van jp, lekker in de tuin met kiki.quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja...maar....beneden word ik vast ook wakker
Dat is informatie die je nooit openbaar moet maken, zeker niet als je weet dat andere mensen binnen aan het werk zijnquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier lies vanaf de PDA van jp, lekker in de tuin met kiki.
Frank, maak je maar geen zorgen, 't komt allemaal wel goed. We zullen zachtjes doen enz. ECHT! haha
Welke film eigenlijk?quote:Op donderdag 11 mei 2006 15:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
Vanavond naar de film.
Kikiquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:50 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier lies vanaf de PDA van jp, lekker in de tuin met kiki.
Frank, maak je maar geen zorgen, 't komt allemaal wel goed. We zullen zachtjes doen enz. ECHT! haha
Nee maar hij gaat wel op naar de BBQ dit weekendquote:
Wat denk je dat ik doe de hele dag?! Ik had gewoon half uurtje pauze genomenquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat is informatie die je nooit openbaar moet maken, zeker niet als je weer dat andere mensen binnen aan het werk zijn![]()
Haha Een papegaai als vervanging!quote:
The Weather Man.quote:
In de tuin zonnenquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:07 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe de hele dag?!
...geloof ik wel dat je aan het werk bent...somsquote:Ik had gewoon half uurtje pauze genomenNu weer binnen aan 't werk!
quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik de tuin zonnen
Maar na deze zin...
[..]
...geloof ik wel dat je aan het werk bent...soms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |