Waar moet je je precies aanmelden voor de BoF-clan dan?? Ik heb een beetje rondgekeken maar kan niks vinden..quote:
Ze zullen vast in veel dingen gelijk hebben maar dit is toch echt het punt waarop wij het winnenquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:54 schreef diamondvoodoo het volgende:
-a lot of fun, cause our clan is based on fun
Dat denk ik ook als al die members uit alle delen van de wereld komenquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ze zullen vast in veel dingen gelijk hebben maar dit is toch echt het punt waarop wij het winnen![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:31 schreef UnleashMitch het volgende:
na as zaterdag weet je het zekerIk heb er al zoveel zin in
![]()
Vooral het blijven slapen is geniaal, dat Kev je om half 10 al wakker komt maken met z'n dronken hoofd en dat JP je om 4 uur het huis uit wil hebben om via een geweldige constructie met Lies te kunnen zijn
Ja dat is wel de bedoeling. Vandaag stoel geregeld. Morgenavond gaan ze wat klussen aan de auto en hopelijk de stoel er dan ook in en dan hopelijk alles af voor zondag!quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:56 schreef UnleashMitch het volgende:
jaja ik kreeg al zo'n vaag vermoeden toen maar goed
Gaan jullie al met de audi of mag dat nog niet ?
ik ben dan al lang wegquote:Op woensdag 10 mei 2006 18:53 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nu moeten jullie smorgens allemaal om 10 uur opgerot zijn of jullie zelf vermaken! Wij gaan naar de ring zondag
Heel vreemd ja! Want ook ik zou zweren dat ik die combinatie geprobeerd had.. Het is gelukt iig, dankjewel Escape voor de oplossing van het mysteriequote:Op woensdag 10 mei 2006 17:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Verrek hij werkt![]()
Ik heb echt zoveel verschillende combo's geprobeerd en ik zou zweren dat ik deze ook had gedaan, nou het zal wel.
Thanx!
Ikke! Ben nog steeds voorstander van een SF/EF avond te houden en straks AF...quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Heel vreemd ja! Want ook ik zou zweren dat ik die combinatie geprobeerd had.. Het is gelukt iig, dankjewel Escape voor de oplossing van het mysterie![]()
Special Forces.... speelt iemand die nog? Want ik vind Warlord en Ghosttown dus echt helemaal zwaar heersen! Gave maps, meestal vrij lange dikke battles en gruwelijk scoren...
Ik score in SF gewoon keer op keer 2x zo hoog als in Vanilla..
Wie voelt er allemaal wat voor om de server binnenkort eens 1 dagje (of avond) op SF Warlord en Ghosttown te zetten? Server is volgens mij wel makkelijk vol te krijgen met die maps..
Lijkt mij ook wel leuk.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ikke! Ben nog steeds voorstander van een SF/EF avond te houden en straks AF...
Als de patch uit is ga ik ook weer SF spelen, moeten we elkaar opzoeken via xfire en TSquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:39 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Heel vreemd ja! Want ook ik zou zweren dat ik die combinatie geprobeerd had.. Het is gelukt iig, dankjewel Escape voor de oplossing van het mysterie![]()
Special Forces.... speelt iemand die nog? Want ik vind Warlord en Ghosttown dus echt helemaal zwaar heersen! Gave maps, meestal vrij lange dikke battles en gruwelijk scoren...
Ik score in SF gewoon keer op keer 2x zo hoog als in Vanilla..
Wie voelt er allemaal wat voor om de server binnenkort eens 1 dagje (of avond) op SF Warlord en Ghosttown te zetten? Server is volgens mij wel makkelijk vol te krijgen met die maps..
quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dat nou weer....een twee pagina`s vol BF2 geleuter
gaat bandoffokkers.nl nog gefixt worden?quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.dr-clan.nl/forum werkt wel.
Moeten we zondag om 10:00 uur opgerot zijn?
En waarom plannen jullie zo'n dag precies aanstaande zondag!?
Van mij hoef je niet om 10 uur weg te zijn hoor, maar gaan wij dus wel wegquote:Op woensdag 10 mei 2006 19:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moeten we zondag om 10:00 uur opgerot zijn?
En waarom plannen jullie zo'n dag precies aanstaande zondag!?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 09:26 schreef staticdata het volgende:
kortom, zaterdag is voor JP & Lies kinderspel en zondag gaan ze pas voor het echte mannen & vrouwenwerk op de ring
linkjequote:Op donderdag 11 mei 2006 10:27 schreef Incolumis het volgende:
lol als je het regroup forum leest toch niet, een of andere Golf-rijder die een fietsenrek aan de kant heeft gereden tegen een andere auto en het niet gemeldt heeft
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:50 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Alsof JP zo vroeg zijn nest uit kan komen, na een avondje doorzakken.
De vorige keer kregen we hem er niet eens uit met luide muziek
Alleen de geur van een ei'tje deed wonderen...
ben ik blji dat ik niet kom dan... zondag is taboe voor mij om voor 12 me bed uit te zijnquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik hoop voor JP en Lies dat ze om 09:00 uur hun bed uit kunnen komen op zondagKarten, BBQ'en, zuipen, stappen, zuipen.......uur of 05:00?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:22 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
ben ik blji dat ik niet kom dan... zondag is taboe voor mij om voor 12 me bed uit te zijn
Jp's auto heeft ook schade opgelopen daar. Deur ofzo ertegen. Deuk en kras .. geen briefje ofzo achtergelaten door de hondelul die dat gedaan heeft .. :Squote:Op donderdag 11 mei 2006 10:27 schreef Incolumis het volgende:
lol als je het regroup forum leest toch niet, een of andere Golf-rijder die een fietsenrek aan de kant heeft gereden tegen een andere auto en het niet gemeldt heeft
Als JP gaat drinken die avond en misschien deels die nacht is zijn alcohol 's ochtend/ 's middags niet zijn bloed uitquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:30 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Jp's auto heeft ook schade opgelopen daar. Deur ofzo ertegen. Deuk en kras .. geen briefje ofzo achtergelaten door de hondelul die dat gedaan heeft .. :S
Enne Jp zal misschien wel de hele nacht niet slapen van de opwinding dat tie met de audi GT gaat scheuren![]()
Ik kan ook rijden! enne voor we dan bij de ring zijn is tie wel uitgeslapen hoorquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Als JP gaat drinken die avond en misschien deels die nacht is zijn alcohol 's ochtend/ 's middags niet zijn bloed uit
dan zien we maandag foto's van een gecrashte audi op de ringquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Als JP gaat drinken die avond en misschien deels die nacht is zijn alcohol 's ochtend/ 's middags niet zijn bloed uit
In een fucking helicopter zekerquote:Op donderdag 11 mei 2006 12:17 schreef -chiel- het volgende:
Ben ik verdomme het favo victim van [BoF]GanS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |