quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:42 schreef BattleLies het volgende:
JONGENS DIE MEEGEWEEST ZIJN NAAR REGROUP OPGELET!!!
Mijn luchtbed is niet meegekomen bij ons in de auto! We hebben natuurlijk met een paar man de spullen naar de auto gebracht en nu kan ik nergens het luchtbed vinden. Hopelijk heeft 1 van jullie hem gezien en meegenomen maar ik neem aan dat het dan wel ff op het forum was gegooid .. Het luchtbed zat in een blauw bijhorende tas. Het is een breed luchtbed met een interne pomp ..
Heeft iemand hem gezien? Of meegenomen? of kan iemand herinneren hem gedragen te hebben naar de auto???
ik heb dat ook wel 2x gehad met me cd key. pc opnieuw opstarten deed wonderenquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
BF2 doet het weer, na 4 uur kloten met vanalles en nog wat doet BF2 het weer
Ben nu alleen wel moe en ga dus niet meer spelen![]()
wat lul je? ik zat er de hele tijd inquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:56 schreef staticdata het volgende:
[..]
al dat gezeik over commanderen in een vehicle. als een server vol is dan is dat not done, echter moet een commander soms ook meespelen.
en dat in een jet zitten. gisteren met escape in een jet gezeten. de jet naast ons is geen 1e minuut gebruikt nou dan zou ik hem gebruiken![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
wat lul je? ik zat er de hele tijd in
ik was commanderquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:30 schreef staticdata het volgende:
[..]
alleen snap nog steeds niet waarom we het 2e potje geowned werden![]()
mee eens, al is die uncap mec base wel onwijs groot en zou je in principe genoeg ruimte moeten hebben om bij spawnen snel weg te wezen. ligt er ook gelijk wat meer druk op het cappen van vlaggen...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:27 schreef staticdata het volgende:
dat jij commander was zal inderdaad wel verschil hebben uitgemaakt
met arti op uncap bases maak je zoals gisteren toen usa alle vlaggen had helemaal geen schijn van kans meer. tegen baserapen kan je als team nog wat doen, arty is erg lastig.
misschien dat iemand anders nog een ander idee heeft waarom het niet mag,.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:36 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
mee eens, al is die uncap mec base wel onwijs groot en zou je in principe genoeg ruimte moeten hebben om bij spawnen snel weg te wezen. ligt er ook gelijk wat meer druk op het cappen van vlaggen...
maar dat was zowieso de reden dat mec zwaar werd geowned, BoF stond massaal te wachten om air ribbons te halen en usmc kon daardoor easy alle vlaggen pakken.
stel, dan is er dus 1 iemand over, word squadleader, meld het in chat, en iedereen joined de squad en leaved hem weer, zo kun je 31 mannetjes die eerst niet meer konden spawnen, nu weer in het veld zijn...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:17 schreef staticdata het volgende:
gaat over het verwijderen van squadhopping
Greetings Soldiers:
We at DICE and EA are aware of the concern surrounding the coming change to squad selection. We would like to take a moment to ease the feelings of tension related to this change.
Our goal is to refocus game play on team work, squad coordination and to also remove the spawning exploit used by some. In BF2 we introduced tools that would allow players to support one another as they battle for control points. To further enhance this aspect of game play squads were introduced to give players even more tools to coordinate their efforts and support each other.
Allowing squad mates to spawn on the squad leader was intended to provide an easy way for squads to stay together during chaotic battles. Unfortunately squad leaders have been used by some to launch team wide attacks on remote parts of maps with little thought to actual team unity beyond these maneuvers.
We believe this change will refocus the game play on team work and add more value to the roles of Squad Lead and Commander.
/The team at Dice and EA
dat doel had ik ook... toen ben ik maar gaan tankhoeren... dat vehicle-hoeren vindt ik wel leuk eigenlijk...quote:Op woensdag 10 mei 2006 09:40 schreef staticdata het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik had maar 1 doel en dat was die ribbon halen, maar die had ik in het vorige potje al![]()
wel met je eens dat er teveel mensen de lucht in wilde.![]()
Nope wat je zegt klopt niet. Op dit moment kun je niet bij een SL spawnen als je geen vlaggen hebt.quote:Op woensdag 10 mei 2006 10:09 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
stel, dan is er dus 1 iemand over, word squadleader, meld het in chat, en iedereen joined de squad en leaved hem weer, zo kun je 31 mannetjes die eerst niet meer konden spawnen, nu weer in het veld zijn...
ben blij dat het eruit gaat
nope, vergeet het maar. als je de squad leaved moet je minimaal weer 1 keer dood zijn gegaan voordat je de betreffende squad kan joinen. Het zou me niets verbazen als je nu gewoon een stormloop aan suicides krijgt om toch zo snel mogelijk weer je squad te kunnen joinen.quote:als de SL dood is, dan leaved hij en komt hij terug in dezelfde squad, om zo de aanval levend te houden. Als dit wel blijft kan ik er nog wel mee leven, anders wordt het gewoon lekker als SL lonewolfen.
Er is een kandidaat hiervoor .. alleen dan voor 1 kratje jupiler .. vandaag horen we of dat echt doorgaat..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:41 schreef jpjedi het volgende:
DAMES OPGELET!
Jullie hebben allen mail gekregen over de meet en greet voor zaterdag as. Alles is gergeld en de laatste puntjes zijn op de I gezet qua vervoer etc..![]()
Echter Rudy heeft wel betaald maar zal niet deelnemen.Zijn er geinteresseerden om tegen een sponsor bedrag (lees:2x rondje bier) aan de dag deel te nemen inclusief karten en bbq?
![]()
Ik hoor het graag op mail bevestigd .
ik zla me meer moeten gaan realiseren dat ik als SL me meer terughouden moet optreden zodat iedereen bij me kan spawnen. echter werkt dat alleen maar als je met boffers samenspeeltquote:Op woensdag 10 mei 2006 12:33 schreef ViPeRII het volgende:
JMPostMan,
Ben het helemaal met je eens. Ik doe dat ook geregeld, en vind het jammer dat dat strakjes niet meer kan. Eerst SL zijn, en dan door kunnen gaan door je eigen squad te joinen vind ik een prima optie.
Voor de wars ben ik het niet met je eens.
MEt een war kan je dat niet meer zo doen, en komt het dus meer aan op je qualiteiten als schutter ipv team-tactics. Wel moet je nu meer rekening houden met je SL, en zeker een medic in de buurt hebben die je SL kan reviven waar nodig.
Misschien hebben ze toch wel een klein puntje, maar dan ook alleen maar voor de wars denk ik.
wil jij het over je leuter hebben danquote:Op woensdag 10 mei 2006 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat is dat nou weer....een pagina vol BF2 geleuter
Ik snap wel waarom ze het doen, alleen was voor de (clan)war community de mogelijkheid tot squadjumpen een grote plus.quote:Op woensdag 10 mei 2006 12:33 schreef ViPeRII het volgende:
Voor de wars ben ik het niet met je eens.
MEt een war kan je dat niet meer zo doen, en komt het dus meer aan op je qualiteiten als schutter ipv team-tactics. Wel moet je nu meer rekening houden met je SL, en zeker een medic in de buurt hebben die je SL kan reviven waar nodig.
Misschien hebben ze toch wel een klein puntje, maar dan ook alleen maar voor de wars denk ik.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom ze het doen, alleen was voor de (clan)war community de mogelijkheid tot squadjumpen een grote plus.
Ik vraag me af als je de eerste keer moet spawnen of je dan wel bij je SL kan spawnen?
Op Wake is het best handig als je als SL met een plane naar de china base vliegt eruit springt en zodra je op de grond bent spawnt je hele squad bij je.
Dit is een veel gebruikte techniek, maar vraag me af of die nu nog wel gaat werken.
Ik merk toch al vrij vaak dat met public play er maar weinig teamplay is met behulp van de SL.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:03 schreef staticdata het volgende:
[..]
ik zla me meer moeten gaan realiseren dat ik als SL me meer terughouden moet optreden zodat iedereen bij me kan spawnen. echter werkt dat alleen maar als je met boffers samenspeelt
Ja, maar in het begin is iedereen dood die in het spel zit, dus als ik dan initieel een squad join, vraag ik me af of ik er direct kan spawnen of dat ik eerst op een normale spawn moet spawnen om dan na mijn eerste echte dead te kunnen spawnen op de spawn van de SLquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja die gaat wel werken.
zoals voorheen gezegd. als ik in een squad zit en ga dood, kan ik niet wisselen om naar jou squad te gaan. dan moet ik eerst nogmaals doodgaan wil ik bij jou kunnen joinen
probeer gewoon fokquote:Op woensdag 10 mei 2006 01:26 schreef Mr_Baus het volgende:
Heren, ik wil op BF2tracker even instellen dat ik van de BoF clan ben.. maar daar is een wachtwoord voor nodig. Zou iemand dat even naar mij kunnen mailen?
Gansan1980@hotmail.com
Bvd!
Dat had ik uiteraard al geprobeerd.. Ook met hoofdletter(s) en met en zonder uitroepteken, maar dat is het dus nietquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:34 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
probeer gewoon fok
Dat kan wel eens gaan werken.
FoK! dacht ik, alleen de o klein.quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:14 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat had ik uiteraard al geprobeerd.. Ook met hoofdletter(s) en met en zonder uitroepteken, maar dat is het dus niet
Dat is hem ook nietquote:
Ja en als de server nog niet helemaal vol is blijf dan met whiteops totdat hij wel vol isquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:53 schreef ViPeRII het volgende:
Denk dat ik zo meer eens ga knallen..
Goeiequote:Op woensdag 10 mei 2006 16:31 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Anders kijk je even in ons korte forumverleden, staat er vast wel in...
Echter dit is een oude en daar is het wachtwoord wel fok van.quote:Op maandag 25 juli 2005 15:10 schreef escape_nl het volgende:
Op deze site, http://bf2tracker.com kan je aangeven in welke clan je zit, maar er wordt gevraagd om een password van de FOK! Clan, welke is dat?
Verrek hij werktquote:Op woensdag 10 mei 2006 17:22 schreef escape_nl het volgende:
fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |