Ik heb hier al eens eerder van gehoord, de storing zit in de schuif en niet in de software geloof ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:17 schreef Makster het volgende:
Iemand verstand van een SE K750i telefoon
Ding 2de hands gehaald, werkte prima nu doet de camera het echter niet meerHEb de laatste firmware erop geflept maar hij doet niets
Zit nog wel een maand garantie op dus als ik hem niet aan de praat krijg gaat hij terug maar ik baal er wel van juist omdat die camera mij deed besluiten die kut telefoon te kopen
Ik heb ze aan OPM gegevenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
De oortjes, plak je die nu op je helm?![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde ... Firmware die ik erop zette was een paar maandjes geleden, maar hij doet 't prima .. Klepje openschuiven en showtime ...
Probeer 's een (iets) oudere firmware .. ?
Laatst nog een mokkel van 14 gefilmd ..![]()
Wat doe ik er dan aanquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:21 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb hier al eens eerder van gehoord, de storing zit in de schuif en niet in de software geloof ik![]()
Daarom heb ik de voor de Nokia N70 gekozen
[..]
Ik heb ze aan OPM gegeven
Teruggaan en gebruik maken van de garantiequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Wat doe ik er dan aanDie schuif op zijn lazer geven ofzo
![]()
Software net geupdate dus dat is het ook niet![]()
Is dat de enige remediequote:Op woensdag 10 mei 2006 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Teruggaan en gebruik maken van de garantie![]()
^^ with stupid ..quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Teruggaan en gebruik maken van de garantie![]()
Misschien was dat klepje al gaar, de reden dat hij 'm verkoopt ... ?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Is dat de enige remedie
heb hem namelijk niet particulier 2de hands gekocht ofzo![]()
Hij heeft nog een garantie erop zitten maarja, gaat weer tijd en gezeik kosten
Neuh heb namelijk nog speciefiek gekeken naar het kleppie en werkte gewoon toen ik hem kocht. Echter 4 uur later toen ik zat te kutten met dat ding deed ie niks meer. Naja je opent het klepje, het word ff zwart en dan schiet het terug naar het startschermquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:31 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Misschien was dat klepje al gaar, de reden dat hij 'm verkoopt ... ?
Tja, zelf openschroevenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Is dat de enige remedie
heb hem namelijk niet particulier 2de hands gekocht ofzo![]()
Hij heeft nog een garantie erop zitten maarja, gaat weer tijd en gezeik kosten
Uhhmmmm, dat lijkt me niet het aller tofste planquote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmmm, dat lijkt me niet het aller tofste plan
Teffuszooi, heb helemaal geen zin in dit geziek. Het scheelt dat ik weet waar de verkoper woontDat worden dus brandbommen en stenen als het nie
t goed komt![]()
Eej Opm, hows lifequote:
life is busyquote:
damn indeedquote:Damn voetbal begint![]()
Lukt via het menu de camera aanzetten wel?quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Uhhmmmm, dat lijkt me niet het aller tofste plan
Teffuszooi, heb helemaal geen zin in dit geziek. Het scheelt dat ik weet waar de verkoper woontDat worden dus brandbommen en stenen als het nie
t goed komt![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
MM was okeindelijk weer een meet, die eigenlijk achteraf gezien suckte qua meet maar op de dag zelf wel erg gezellig was
![]()
piczzquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:00 schreef worldpimber het volgende:
Zo, kom net terug van flinke misdragingen op de motor![]()
mwah, stunten gemist, geen route gereden, eigenlijk alleen gezeliig ge-quote:![]()
Waar heb jij het nu weer over.
wmb in Arnhemquote:Oh ja, BBQ plannen rond midden juniGeen gelul meer
Huis is bewoonbaar maar nooit klaar geloof ikquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
life is busyzit nu ook in de boeken na een werkdag van bijna 10 uur
[..]
damn indeeddenk dat ik de 2e helft wel kan zien
MM was okeindelijk weer een meet, die eigenlijk achteraf gezien suckte qua meet maar op de dag zelf wel erg gezellig was
![]()
en how is your lifehuis al klaar? --> zie mijn eerdere post over Gringo's en BBQ's
![]()
Nope, zelfde symptonenquote:Op woensdag 10 mei 2006 20:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Lukt via het menu de camera aanzetten wel?
Zondag 11/18 juniquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
piczz
[..]
mwah, stunten gemist, geen route gereden, eigenlijk alleen gezeliig ge-[afbeelding][afbeelding]-ed
maar dat was wel gezellig, zoals ik zei![]()
[..]
wmb in Arnhem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |