klopt, mijn eigenaardigheden, karakter en uiterlijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:53 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik zal 't de rest van m'n leven met m'n eigenaardigheden, karakter en uiterlijk moeten doen. Er zijn ergere dingen.
Jij moet een heel sterke persoon zijn!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:54 schreef Herald het volgende:
[..]
klopt, mijn eigenaardigheden, karakter en uiterlijk
Vitiligo.. dat is toch die huidziekte?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:00 schreef Rewimo het volgende:
Vitiligo, een niet-bewegende grote teen en nog wat andere dingetjes maar ach... er zijn altijd ergere dingen.
Heeft die dokter wel gekeken of er nog meer opties waren? Mijn vriendin heeft dit ook wel eens van haar huisarts te horen gekregen maar er waren nog zat alternatieven zoals bijv. een Pijnpoli.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:46 schreef Nugget het volgende:
Een kennis van mij heeft kort geleden tehoren gekregen dat ze met de ernstige hoofdpijn die ze heeft haar hele leven zal moeten leven en er maar aan zal moeten wennen.
"Mee leren leven" zei de dokter.
Nu vraag ik mij af of meer mensen iets hebben waar zij mee hebben leren leven en waarschijnlijk hun hele leven nog mee zullen moeten doen. Het lijkt me zo moeilijk voor te stellen, een leven lang hoofdpijn!![]()
Heeft die dokter wel gekeken of er nog meer opties waren? Mijn vriendin heeft dit ook wel eens van haar huisarts te horen gekregen maar er waren nog zat alternatieven zoals bijv. een Pijnpoli. Zoek het goed uit zou ik zeggen!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:46 schreef Nugget het volgende:
Een kennis van mij heeft kort geleden tehoren gekregen dat ze met de ernstige hoofdpijn die ze heeft haar hele leven zal moeten leven en er maar aan zal moeten wennen.
Nu vraag ik mij af of meer mensen iets hebben waar zij mee hebben leren leven en waarschijnlijk hun hele leven nog mee zullen moeten doen. Het lijkt me zo moeilijk voor te stellen, een leven lang hoofdpijn!![]()
Klopt, mijn pigment verdwijnt.quote:
uhh stages van 1,5 jaar?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat ik nog 1,5 jaar lange mouwen aanmoet op stage's. Ook in de zomer.
Jankerd! -8 links en rechts... En ik zag net al iemand op -10... Wie biedt meer (of is het dan minder?)quote:
Ja, maar dat is je eigen schuld hèquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:41 schreef sleepflower het volgende:
Asperger syndroom (soort van autisme).
IK BIED MEER!quote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Jankerd! -8 links en rechts... En ik zag net al iemand op -10... Wie biedt meer (of is het dan minder?)
en dat je uit Helmond komtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:54 schreef Herald het volgende:
[..]
klopt, mijn eigenaardigheden, karakter en uiterlijk
Ook, maar dan nog maar 3 jaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:02 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[OT nu!]
Een jaar of 10-15 geleden ben ik tegen het Epstein Barr virus aangelopen. In mijn geval leverde me dat acute vermoeidheidsaanvallen op, vantralalala
naar werkelijk grafdiepe vermoeidheid in een kwestie van seconden.
Hierdoor moest ik stoppen met mijn sporten waar ik destijds redelijk fanatiek mee bezig was. Inspanning was een van de uitlokkende factoren, en volgens de dokter moest ik er maar mee leren leven...
Inmiddels ben ik 25 kilo zwaarder en sinds een paar maanden weer aan de gang om een beetje conditie terug te winnen en een beetje gewicht te verliezen.
Tracht ghi den spreeckwoordelycke draeck te steecken met den Groote Pim & Niek?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:22 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ow Jaha, da VaN DaT GenIaleWaS ik ooWk nOch veRgeTen, zoAls PimD net zij. MiJn GeNialitijd!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Maeghan het volgende:
* het feit dat mijn charmante persoonlijkheid bij een groot deel van de mensheid niet al te zeer in de smaak valt
* Magic-IRC meldt zichquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:46 schreef Nugget het volgende:
Idem, razend irritant, maar ik werk met pubers, kan het echt niet makenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat laatste lijkt me af en toe juist erg handigquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:39 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
* Magic-IRC meldt zich
De ene dag erger dan de ander (gelukkig niet vaak echt zware hoofdpijn) en dat al vanaf mijn 5e![]()
Tevens een bril (link 3,5 en rechts 3,2 ofzo).
Diverse kneuzingen (een heleboel) en daardoor ook slechte gevrichten, hier heb ik dus regelmatig weer last van (mensen die het hebben begrijpen het wel).
En ook slechthorende ouders (maar dat is mijn minste probleem)
Heb je een erge vorm of zie je het niet echt? En kan het bij zowel blanke als zwarte mensen voorkomen? Bij zwarte mensen weet ik dat het kan (Michael Jackson heeft 't ook) maar bij blanke mensen heb ik het nog nooit gezien.quote:
Eén van de meest ondergediagnosticeerde (wat een woord zeg) aandoeningen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:45 schreef Muck het volgende:
haemachromatose
Aan chronische depressie lijden is een keuze.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:11 schreef Lotjeb het volgende:
Chronische depressie & uitstekende ribben. Is goed mee te leven trouwens
klopt!quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eén van de meest ondergediagnosticeerde (wat een woord zeg) aandoeningen.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:16 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Aan chronische depressie lijden is een keuze.
Dit heb ik dus ook,heb er ook mee leren leven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:08 schreef JohnDoeTeh2nd het volgende:
Ik heb leren leven met extreme Mouches Volantes(veel vlekjes en draadjes voor de ogen.)
Ik heb het echt heel extreem enik had er in het begin wel moeite mee. Zelfs nu heb ik er nog wel last van met zonnige dagen maar alles went:)
da he'k ook. Das echt bendequote:Op woensdag 10 mei 2006 21:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
Mijn botjes die overal kraken; In mijn nek, tenen, handen, knieën, ellebogen, heupen (of hoe dat heet)...
Soms doet het wel pijn maar erg is het niet.![]()
Nu nog met hypochondrie leren leven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Maeghan het volgende:
* hypermobiliteit en daardoor: gewrichtsklachten, platvoeten, bekkeninstabiliteit, regelmatig beklemde zenuw in m'n heup, achterlijk grote bindweefselverklevingen die na bindweefselmassage lekker eigenwijs terugkomen, cellulitis en striae over m'n hele lijf op plekken waar je het normaal pas krijgt als je zo'n 560 kilo weegt, vermoeidheid en spierklachten (en daardoor weer een hele hoge behoefte aan magnesium; slik hiertegen iedere dag 200mg bij), veel hoofdpijn (niet heel ernstig maar wel irritant), spontane blauwe plekken en kwetsbare huid.
* de overblijfselen van mijn eetstoornis, namelijk 17 kilo overgewicht en enigszins gekwelde darmen (zie volgende punt)
* darmklachten, kan niet tegen zoetstoffen, zuivel en noten1
* contactallergie voor conserveermiddelen in cosmetica
* bronchitis
* sneeuwbeeld, mouche volantes, nabeelden
* nachtblindheid
* licht verhoogd risico op glaucoom, zwaar verhoogd risico op diabetes en osteoporose (zeg maar de helft van m'n familie aan twee kanten heeft het)
* SAD
* het feit dat mijn charmante persoonlijkheid bij een groot deel van de mensheid niet al te zeer in de smaak valt
Ja, want daar lijd ik echt enorm aan.quote:
Kun je hier wat meer over vertellen wat het precies inhoud, etc..? Via google kom ik alleen maar op duitse sites...gewoon interessequote:Op woensdag 10 mei 2006 18:45 schreef Muck het volgende:
haemachromatose
Ik ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:41 schreef sleepflower het volgende:
Asperger syndroom (soort van autisme).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |