abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 mei 2006 @ 19:20:06 #51
126620 Krln
Belg in Breda
pi_37697233
doofheid links en slechthorendheid rechts -erg chaotisch soms rond me!
pi_37697255
Mijn genialiteit.

Het is niet makkelijk als genie.

[ Bericht 42% gewijzigd door PimD op 09-05-2006 20:20:41 ]
Nee.
pi_37698241
Hetzelfde als myn geniaele compaen PimD.

Het leeven van een geniael persoon gaet nimmer oover rozen. Vooral andere mensen lycken té dom voor woorden
  dinsdag 9 mei 2006 @ 20:22:02 #54
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_37698312
Ow Jaha, da VaN DaT GenIaleWaS ik ooWk nOch veRgeTen, zoAls PimD net zij. MiJn GeNialitijd!
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:08:20 #55
137326 JohnDoeTeh2nd
y Helo thar Biatches
pi_37699524
Ik heb leren leven met extreme Mouches Volantes(veel vlekjes en draadjes voor de ogen.)

Ik heb het echt heel extreem enik had er in het begin wel moeite mee. Zelfs nu heb ik er nog wel last van met zonnige dagen maar alles went:)
It is Purpose That Created us
pi_37700030
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 20:22 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
Ow Jaha, da VaN DaT GenIaleWaS ik ooWk nOch veRgeTen, zoAls PimD net zij. MiJn GeNialitijd!
Tracht ghi den spreeckwoordelycke draeck te steecken met den Groote Pim & Niek?
pi_37700105
* hypermobiliteit en daardoor: gewrichtsklachten, platvoeten, bekkeninstabiliteit, regelmatig beklemde zenuw in m'n heup, achterlijk grote bindweefselverklevingen die na bindweefselmassage lekker eigenwijs terugkomen, cellulitis en striae over m'n hele lijf op plekken waar je het normaal pas krijgt als je zo'n 560 kilo weegt, vermoeidheid en spierklachten (en daardoor weer een hele hoge behoefte aan magnesium; slik hiertegen iedere dag 200mg bij), veel hoofdpijn (niet heel ernstig maar wel irritant), spontane blauwe plekken en kwetsbare huid.
* de overblijfselen van mijn eetstoornis, namelijk 17 kilo overgewicht en enigszins gekwelde darmen (zie volgende punt)
* darmklachten, kan niet tegen zoetstoffen, zuivel en noten1
* contactallergie voor conserveermiddelen in cosmetica
* bronchitis
* sneeuwbeeld, mouche volantes, nabeelden
* nachtblindheid
* licht verhoogd risico op glaucoom, zwaar verhoogd risico op diabetes en osteoporose (zeg maar de helft van m'n familie aan twee kanten heeft het)
* SAD
* het feit dat mijn charmante persoonlijkheid bij een groot deel van de mensheid niet al te zeer in de smaak valt

[ Bericht 0% gewijzigd door Maeghan op 10-05-2006 00:42:20 ]
Sanity is (not) statistical
pi_37700109
Elke avond neussprayen
  dinsdag 9 mei 2006 @ 23:41:13 #59
62419 CherryLips
chocoholic
pi_37700506
oja, naast osteogenesis imperfecta heb ik ook scoliose en de neiging om dingen van bruggen af te gooien. Ik ben ook nog eens heel erg lui.
Tap tap tap
pi_37701855
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:26 schreef Maeghan het volgende:

* het feit dat mijn charmante persoonlijkheid bij een groot deel van de mensheid niet al te zeer in de smaak valt

* hier ook...gelukkig ken ik alleen het deel van de mensheid waarbij ik WEL in de smaak val.

* oostindies blind voor de rest van de mensheid

* het eeuwige gevecht tegen de cravings van mijn eigen lichaam (meestal vet en/of zoet eten).
pi_37701869
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 14:46 schreef Nugget het volgende:
Een kennis van mij heeft kort geleden tehoren gekregen dat ze met de ernstige hoofdpijn die ze heeft haar hele leven zal moeten leven en er maar aan zal moeten wennen.

"Mee leren leven" zei de dokter.

Nu vraag ik mij af of meer mensen iets hebben waar zij mee hebben leren leven en waarschijnlijk hun hele leven nog mee zullen moeten doen. Het lijkt me zo moeilijk voor te stellen, een leven lang hoofdpijn!
* Magic-IRC meldt zich
De ene dag erger dan de ander (gelukkig niet vaak echt zware hoofdpijn) en dat al vanaf mijn 5e
Tevens een bril (link 3,5 en rechts 3,2 ofzo).
Diverse kneuzingen (een heleboel) en daardoor ook slechte gevrichten, hier heb ik dus regelmatig weer last van (mensen die het hebben begrijpen het wel).

En ook slechthorende ouders (maar dat is mijn minste probleem )
pi_37703248
Mijn nog immer vreselijk krakende nek bij elke hoofdbeweging die ik maak
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 10 mei 2006 @ 07:42:24 #63
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37703487
Mijn lengte.
Of het ontbreken ervan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_37704921
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Dat ik nog 1,5 jaar lange mouwen aanmoet op stage's. Ook in de zomer.
Idem, razend irritant, maar ik werk met pubers, kan het echt niet maken
Verder met ADHD (ook mijn omgeving heeft hier mee leren leven trouwens )
Hypermobiel -> geen last van verder
één of andere spierdinges die ze voor het gemak maar fibromyalgie hebben genoem, omdat ze niet precies weten wat het is, alleen dát er iets is. Is ook wel te doen.
Nieren die bij alles in de stress schieten, dus urineweginfecties en nierbekkenontstekingen zo af en toe -> Veel drinken, lekker veel drinken.

En ik ben heel blij
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:42:44 #65
17316 Nugget
Pas de poulet
pi_37705149
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 00:39 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

* Magic-IRC meldt zich
De ene dag erger dan de ander (gelukkig niet vaak echt zware hoofdpijn) en dat al vanaf mijn 5e
Tevens een bril (link 3,5 en rechts 3,2 ofzo).
Diverse kneuzingen (een heleboel) en daardoor ook slechte gevrichten, hier heb ik dus regelmatig weer last van (mensen die het hebben begrijpen het wel).

En ook slechthorende ouders (maar dat is mijn minste probleem )
Dat laatste lijkt me af en toe juist erg handig

Ben je je continu bewust van je hoofdpijn of 'vergeet' je zoiets op den duur?
pi_37714648
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 15:35 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Klopt, mijn pigment verdwijnt.
Heb je een erge vorm of zie je het niet echt? En kan het bij zowel blanke als zwarte mensen voorkomen? Bij zwarte mensen weet ik dat het kan (Michael Jackson heeft 't ook) maar bij blanke mensen heb ik het nog nooit gezien.
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:45:53 #67
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_37714786
haemachromatose
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_37715385
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 18:45 schreef Muck het volgende:
haemachromatose
Eén van de meest ondergediagnosticeerde (wat een woord zeg) aandoeningen.

En ik vrees dat ik met mijn overgewicht moet leren leven, maar dat weiger ik nog even.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37715408
Chronische depressie & uitstekende ribben. Is goed mee te leven trouwens
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_37715501
HNPP (www.hnpp.org)
(in het chinees: Hereditary Neuropathy with liability to Pressure Palsies)

Een zenuwaandoening waarbij zenuwen overgevoelig zijn. Dat resulteert dat bij overbelasting zenuwen voor periodes uitvallen. Dat kan een maand zijn, maar ook jaren duren of permanent zijn.
Dingen als plastic tasjes dragen ofzo, zit er voor mij niet in . Of eigenlijk alles wat een druk ergens op zet. Zoals verven, of in de tuin werken, of op m'n knieen zitten.
Grootste punt vind ik de moeheid. Elke inspanning kost mij veel meer energie waardoor ik veel eerder in reserves spit. Ook een slecht evenwicht, snel krampen in spieren, en zwakkere spieren (vaak zwikken enzo). Is verder niets aan te doen, en gelukkig zeeeeeer langzaam progressief.

Over het algemeen (hoewel het anders klinkt ) heb ik er vrij weinig last van. Je leert er omheen werken zal ik maar zeggen. Voor plastic tasjes dragen, kun je eigen handvaten meenemen (bij Blokker te koop). En het probleem van schilderen, tuinieren enzo los ik op door met veel dingen tegelijkertijd bezig te zijn: 5 min schilderen, dan 5 min vegen, dan 5 bier drinken
pi_37715542
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:11 schreef Lotjeb het volgende:
Chronische depressie & uitstekende ribben. Is goed mee te leven trouwens
Aan chronische depressie lijden is een keuze.
  woensdag 10 mei 2006 @ 19:16:41 #72
32402 s0k
..............................
pi_37715546
-te grote intelligentie t.o.v. mijn omgeving Net zoals de mensen hierboven
-ongeveer +5 aan beide ogen.
-en een gigantische jeuk vandaag ten gevolgde van een mug.

Voor de rest valt het allemaal wel mee, en heb ik een prima leven gezien sommige pechvogels hier *afklopt*
..................................................................................................................................................
pi_37715607
Elk jaar weer... zomer.
  woensdag 10 mei 2006 @ 19:24:05 #74
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_37715696
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eén van de meest ondergediagnosticeerde (wat een woord zeg) aandoeningen.
klopt!
ik ben een kleine eeuw bezig geweest met uitzoeken waar ik nou zo moe van was
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_37716845
Met mijn Non Verbale Leerstoornis (NLD). Is ook niet echt makkelijk om mee te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')