Dat is wel een enorm vette foto zegquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:20 schreef Juup© het volgende:
Twee speelse katten.
Zo staan ze soms minuten te boksen. Om de beurt verliezen en winnen zij van elkaar.quote:
Ahhhhh, mag ik een poesie komen halen bij je??? Mijn Bollie heb ik moeten in laten slapen 6 weken geleden en ik wil nu echt weer een pluizenbol hebben...quote:Op zondag 14 mei 2006 12:17 schreef QueenR het volgende:
Weer een heel stel logeetjes gekregen, de kittens zijn weer weg, en er zijn wat nieuwe gekomen. Een lieve mama, ze lijkt op een boskat of zo iets in die trant, echter zwaar ondervoed en niet verzorgt. haar hele vacht is vervilt dus ze moet nog geschoren worden, met 3 ukkies van 2,5 week en twee adoptie kittens die ze ook laat drinken van 3 daagjes.
zo lief om te zien
Harry is ook weer gelukkig in de oom/adoptie papa rol. hij vind het zo fijn al dat andere grut erbij.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zaterdag waarschijnlijk niet, maar zondag denk ik wel en volgende week zeker eigenlijk. Dat hompie is eigenlijk al besproken, alleen het hoofdzakelijk witte kitten is er nog (de rest is er ook nog maar besproken)quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:11 schreef DaBuzzzzz het volgende:
QueenR
Wat een hompie [afbeelding]
ben je zaterdagmiddag thuis? we doen een kittentour
Ohhh, vanavond ben ik geslaagd met een prachtige, heerlijk eigenwijze maine coone kruising abesijnquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:24 schreef QueenR het volgende:
[..]
zaterdag waarschijnlijk niet, maar zondag denk ik wel en volgende week zeker eigenlijk. Dat hompie is eigenlijk al besproken, alleen het hoofdzakelijk witte kitten is er nog (de rest is er ook nog maar besproken)
Is dit onder het moto muis moet dood?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:47 schreef Bluezz het volgende:
Haha die Loes
Leuke foto's weer allemaal hier!
Xena na een slaapje... ze zat nog wat na te dommelen toen ze het muisje op de rugleuning van de bank zag liggen... en dit is wat er gebeurde
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |