Prima, maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony heeft ook een live achtige service, maar dan gratis, en ook gewoon een marketplace.
En overigens, als ik HS een musthave vind dan vind ik dat
Je bedoelt de SOCOM Online Servicequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Prima, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Een "must have" is imo een console seller. Say GTA of HALO toendertijd.
Ik denk niet dat de massa voor HS warm gaat lopen. En in principe had de PS2 ook een soort live.
We weten allemaal hoe dat is gelopen..
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:16 schreef Ipho het volgende:
Kan ik de prestentatie nog ergens bekijken?
http://games.fok.nlquote:
Zolang ik mensen chromen spinners zie monteren onder een afgeragde Daihatsu Cuore die alleen nog maar door roest bij elkaar gehouden wordt, en de waarde van 1 spinner nog niet heeft, geloof ik niet dat het bijster slecht gaat met de economie.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Toen liep de economie ook wat beter.
Denk dat men nu minder snel 600 eurootjes op tafel legt voor een console.
Hierin kan ik je alleen maar gelijk geven. Als Sony het online gedeelte niet de aandacht geeft die het duidelijk verdient, is de PS3 wat mij betreft gedoemd te floppen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Maar juist dan verbaast het me zo dat ze daar niet eens wat vaart achter zetten. Vorig jaar op de E3 hadden ze nog meer aandacht voor online gaming en de functies van de PS3. En dat was 1 fluttige PowerPoint afbeelding. Nu was er gewoon helemaal niks.
Wanneer je er dan voor kiest om een compleet nutteloze feature te laten zien waarin je PSP een achteruitkijkspiegel wordt, dan moeten hun plannen voor het online netwerk gewoon nog minder voorstellen dan zulke nutteloze features. En gezien het potentieel wat Team Xbox een paar weken terug schetste, is dat gewoon triest te noemen.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:31 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zolang ik mensen chromen spinners zie monteren onder een afgeragde Daihatsu Cuore die alleen nog maar door roest bij elkaar gehouden wordt, en de waarde van 1 spinner nog niet heeft, geloof ik niet dat het bijster slecht gaat met de economie.
25 Euro extra? Waar heb jij de afgelopen 4 jaar met je portomonnee gezeten? Geldopwaardering + inflatie betekent dat de 600 Euro die een PS3 kost in de verste verte niet te vergelijken is met wat de PS2 destijds in guldens kostte.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
5 jaar geleden waren er ook HEEL VEEL mensen die 1149 gulden niet veel te veel geld vonden. die 25 euro extra zal weinig uitmaken, IMHO....
No way dat de ps3 flopt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:37 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hierin kan ik je alleen maar gelijk geven. Als Sony het online gedeelte niet de aandacht geeft die het duidelijk verdient, is de PS3 wat mij betreft gedoemd te floppen.
Klopt. Maar kiddo's zijn dan ook niet echt de initiële doelgroep bij de launch.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als paps en mams een console voor kiddo moeten kopen en ze kunnen kiezen tussen een nect gen van 300-350 of 500/600 dan is de keuze wat sneller gemaakt..
Nee, dat zijn geeks (en mensen zoals jij en ik). Wij zijn echter geen meerderheid op de gehele wereldbevolking. Maar een groot gedeelte van de rest van de mensheid wil ook een next-gen console, en ze willen niet allemaal 2 jaar wachten totdat de PS3 300 Euro kost. Drie keer raden welke concurrenten met die consumenten aan de haal gaan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt. Maar kiddo's zijn dan ook niet echt de initiële doelgroep bij de launch.
Even wachten op H.Flick dan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
25 Euro extra? Waar heb jij de afgelopen 4 jaar met je portomonnee gezeten? Geldopwaardering + inflatie betekent dat de 600 Euro die een PS3 kost in de verste verte niet te vergelijken is met wat de PS2 destijds in guldens kostte.
Dit zou in guldens wel eens de 1400 kunnen halen, maar ik ben geen econoom en kan daar dus geen uitspraken over doen.
Inflatie betekend dat je geld minder waard wordtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
25 Euro extra? Waar heb jij de afgelopen 4 jaar met je portomonnee gezeten? Geldopwaardering + inflatie betekent dat de 600 Euro die een PS3 kost in de verste verte niet te vergelijken is met wat de PS2 destijds in guldens kostte.
Dit zou in guldens wel eens de 1400 kunnen halen, maar ik ben geen econoom en kan daar dus geen uitspraken over doen.
Ik ben inderdaad benieuwd, ik denk sterk dat de bedragen niet zo makkelijk overeenkomen. Overigens telt gevoelswaarde ook mee, mensen kijken al negatief tegen de Euro aan en staan behoorlij kmet hun oren te klapperen bij hoge bedragen. Niet dat dat enorm veel verkopen scheelt, maar toch.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even wachten op H.Flick dan.
Die is wel econoom..
Maar zij zijn we de grootste doelgroep. Vooral rond holiday season 2006 in Amerika bijv.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Klopt. Maar kiddo's zijn dan ook niet echt de initiële doelgroep bij de launch.
Ik bedoel de andere kant op....Dat krijg je met jaar 1 jaar economie onder de riemquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Inflatie betekend dat je geld minder waard wordt
* SocialDisorder werpt even een blik op line-up PS2 & PS3.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..],
. Verschrikkelijk dat idd, pimp my Civic.
Maar das over het algemeen niet het publiek.
Als paps en mams een console voor kiddo moeten kopen en ze kunnen kiezen tussen een nect gen van 300-350 of 500/600 dan is de keuze wat sneller gemaakt..
Dan heeft ie gelijk toch?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Inflatie betekend dat je geld minder waard wordt
Denk je dat de metrosexuelen met een bijbaan bij de Albert Heijn, als ze aan het sparen zijn voor een next-gen console (ze zijn casual gamers) lekker doorsparen tot 600 Euro? Zij zijn juist WEL de doelgroep.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder werpt even een blik op line-up PS2 & PS3.
Ik geloof niet dat paps en mams met kiddo's de doelgroep van Ken zijn.......
dat hard genaaid worden ben ik nu wel aan gewend. Een PS2-game kost in de VS 50 dollar. How's that for ass-raping fun?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:48 schreef Silentuz het volgende:
mja, beetje matige presentatie, HS zag er wel zeer strak uit.
IRC ging flippen bij de controller
en 1 ding waar ik best wel mee zit:
600 U.S. dollar = 471.142521 Euros
worden we even HARD voor 130 euro genaaid.
dat ding is gewoon 30% duurder hier
Wacht even, als je geld minder waard wordt, en de prijzen zakken niet, dan gaat je koopkracht achteruit en ben je alsnog genaaid....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dan heeft ie gelijk toch?.
Je 1125 gulden van toen is nu echt niet meer datzelfde bedrag in Euro's.
De gulden is minder waard, ergo je hebt er meer nodig om aan de hoeveel euro's te komen.
Daar hoef je geen econoom voor te zijn..
Of denk ik nu helemaal verkeerd?.
Laat ik het zo zeggen, 600 euro is zo'n 1320 guldens. Laten we zeggen dat de inflatie ongeveer 2.5% was gemiddel de laatste jaren (geen idee of dit klopt, maar het zal iig in de buurt liggen).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik bedoel de andere kant op....Dat krijg je met jaar 1 jaar economie onder de riemIk ben ook de enige Nederlander die die hele Euro geen ruk kan schelen, ik kan met moeit emijn loonstrookjes lezen.
Klopt, maar dat is uiteindelijk wel een groot deel van de uiteindelijke groep met gamers.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:46 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder werpt even een blik op line-up PS2 & PS3.
Ik geloof niet dat paps en mams met kiddo's de doelgroep van Ken zijn.......
Ja, Sony doet aan serious butt lovin' als het op Europa aankomt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat hard genaaid worden ben ik nu wel aan gewend. Een PS2-game kost in de VS 50 dollar. How's that for ass-raping fun?
Die gaan maar een Wii halenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is uiteindelijk wel een groot deel van de uiteindelijke groep met gamers.
Een hele hoop krijgen het van mams en paps.
Niet geheel terecht overigens, die prijsvergelijkingen tussen VS en EU.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, Sony doet aan serious butt lovin' als het op Europa aankomt.
Nintendo en MS trouwens ook.
Hufters..
En nog voel ik me genaaid.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:57 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Niet geheel terecht overigens, die prijsvergelijkingen tussen VS en EU.
De $599 is excl 20% taxes. Komt dus op 599*1,2=718 dollar. En met de huidige dollarstand (1¤=$1,27) kom je op een prijs van 565 euro. 34 euro verschil. Wat dan wel weer aan het verschil in invoerrechten gewijt kan worden.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:05 schreef YourMaster het volgende:
De enige 2 redenen die ik kan bedenken zijn dat ze het niet voor elkaar kregen om het beide in de controler te passen en dat ze geen euro per Ps3 aan immersion willen betalen.
Het is ook onzin en volgens mij niks meer dan een flauwe rotsmoes! Heeft alles met immersion te maken. Ik bedenk me ineens dat ik m'n PS2 misschien wel laat staan om m'n PS2 games op te spelen. Ik vind de trilfunctie in bepaalde games toch wel bijna essentiëel!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:05 schreef YourMaster het volgende:
Ik vind het zo'n onzin dat ze beweren de rumble function er uit hebben gehaald vanwege de tilt sensor. Volgens mij kunnen devs zelf prima uit maken of ze op een bepaald moment de helling willen meten of de controller laten rumblem. Hoop spellen zal rumble belangrijker zijn dan tilt, en andersom. Dan heb je dus geen last van inteverentie.
De enige 2 redenen die ik kan bedenken zijn dat ze het niet voor elkaar kregen om het beide in de controler te passen en dat ze geen euro per Ps3 aan immersion willen betalen.
Nou ja... essentiëel is een groot woord, maar in games als GT4 en MGS1/2/3 zal ik de trilfunctie zeker wel missen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
trilfunctie in games essentieel? De enige game waar het echt onderdeel van de gameplay is, is Super mario Party......
Ja, in racegames kan het gebruikt worden om aan te geven dat je van de weg bent. Maar Echt missen zal ik het niet. Vond het vaak zelfs gebruikt, alleen maar omdat het kon.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... essentiëel is een groot woord, maar in games als GT4 en MGS1/2/3 zal ik de trilfunctie zeker wel missen.Zeker in MGS3 is de trilfunctie subliem geïmplementeerd.
Heb hetzelfde wel, rumble is gewoon een onderdeel geworden wat bij een spel hoort om de beleving van het spel te versterkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou ja... essentiëel is een groot woord, maar in games als GT4 en MGS1/2/3 zal ik de trilfunctie zeker wel missen.Zeker in MGS3 is de trilfunctie subliem geïmplementeerd.
Geluid is ook bij weinig spellen essentieel, maar wil het toch echt niet missen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
trilfunctie in games essentieel? De enige game waar het echt onderdeel van de gameplay is, is Super mario Party......
Ehm, in praktisch elke racegame is het essentieel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
je kan natuurlijk ook overdrijven.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:28 schreef kulandra het volgende:
Nog verbazend dat niet onder het motto "analoog is zoooo last gen" de analoge sticks zijn vervangen door state of the art digitale druktoetsen
Dat krijg je als je zo hoog van de toren blaast en je het later niet kan waarmaken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:38 schreef P-Style het volgende:
Het viel me trouwens ook op dat ze de tech-talk dit jaar zeer beperkt hebben gehouden. Er werd eigenlijk amper over Cell gepraat (hoeveel SPE's er nog uiteindelijk gebruikt gaan worden voor games bijv.) en ik had eigenlijk ook wat specifiekere RSX info verwacht. Maar in plaats daarvan kregen we een afgezaagd promotie filmpje met allemaal quasi-hippe-wereldbewoners die vertelden hoe ze uitkijken naar de PS3.
jij bent ook wakker? Das pas een jaar oud of zo....quote:
Haha, dat was ook het eerste dat mij opviel toen ik de topictitel zagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |