Z - donderdag 23 oktober 2003 @ 22:06quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:28 schreef MadScientist het volgende:
volgens mij is deze topicreeks alweer (ruim) 2,5 jaar oud![]()
En die heb ik al. Ga met een groep van 6 man, al zullen die Elf Power ongetwijfeld niet veel aan vinden. En, in alle eerlijkheid, zelf vind ik Elf Power ook niet zo fantastisch. Ach ja, ben wel benieuwd naar hun liveshow.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:29 schreef Z het volgende:
En Elf Power, maar dan moet je een kaartje voor TPOTUSA kopen ...
Ja, toffe plaat, zorgt bij mij voor de nodige lentekriebels. In een rechtvaardige wereld zou bovendien een nummer als Do Not Break een kneiter van een zomerhit worden!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:30 schreef Grobbel het volgende:
In de categorie techno is de nieuwe plaat van Ellen Allien & Apparat, Orchestra of Bubbles, ook erg de moeite waard. Voor liefhebbers van Alliens vorige werk en pakweg Isolée. Floating Points en Jet zijn de persoonlijke hoogtepunten tot dusver.![]()
Klinkt lieflijk en kil tegelijk, doet me ook een beetje denken aan Dntel. Bedankt voor de link, ik zal nog eens wat gaan beluisteren van Caroline.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:36 schreef pfaf het volgende:
Ook errug tof is Murmurs van de Japans/Amerkiaanse Caroline. Ik kwam haar tegen toen ik op Mono's Temporary Residence Limited-label bands aan het tsjecken was. Erg fijne plaat bestaande uit minimalistische pop, folk, electro. Met een beetje fantasie kun je CocoRosie ook nog noemen.
Nummertje
Leuke plaat maar haalt het niet bij Berlinette.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:42 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, toffe plaat, zorgt bij mij voor de nodige lentekriebels. In een rechtvaardige wereld zou bovendien een nummer als Do Not Break een kneiter van een zomerhit worden!
Dat wist ik nog nietquote:En The Wrens komen dit jaar ook op Metropolis, Z. Maar dat wist je waarschijnlijk al.
Onlangs hebben ze Hopeless nog als single uitgebracht in Europa, dus ik vrees dat ze vooralsnog The Meadowlands voor het vierde achtereenvolgende jaar aan het uitmelken zijn.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:50 schreef Z het volgende:
[..]
Leuke plaat maar haalt het niet bij Berlinette.
[..]
Dat wist ik nog nietGa nu het Metropolis-programma even bestuderen. Komen ze ook met een nieuwe plaat?
http://www.wrens.com/board/viewtopic.php?t=268quote:New Jersey-based rock quartet the Wrens is at work on its next studio album, which it hopes to release by the end of the year via Absolutely
Kosher. Also in the work is a remastered edition of the 1997 EP
"Abbott 1135," due in the fall.
The as-yet-untitled new full-length will be the follow-up to 2003's
"Meadowlands," which was the best-selling record in the Wrens' 16 year
history.
"Most bands that have gotten to that point in their career hurry up
and put something out within those three years, like a split EP or
side project stuff," singer/guitarist Charles Bissell tells
Billboard.com. "I guess it just takes us that long to do the next
thing. We've used the time to tend to some personal stuff that we put
off for many years."
Though writing for the record isn't yet complete, Bissell estimates
some material will address an unlikely and unfortunate coincidence
that transpired right before the release of "Meadowlands": every
member lost a parent within a two-month span of time.
"I think we've taken the time to put important things into
perspective. I feel like, for the first time in 15 years, that I can
tell when a song's working and when it's not," Bissell says. "At least
this time it may go a bit faster."
The group released "Meadowlands" overseas this February and have
"weekend toured" in Europe within the past few months. The Wrens will
play tonight (April 2 and tomorrow in Chicago and have spot dates on
tap this summer in Austria, Holland and Germany.
"It's nice to have that separation, where we had to take care of the
record in the U.S. first and now can take our time touring with it in
Europe," Bissell says.
In addition, Bissell says the group is planning on posting old
material and unreleased tracks on its Web site later this year,
though, due to time constraints, they won't necessarily get the
remastering treatment. "We'd just like for people to hear what else
we've done," he says.
niet gek idd.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:19 schreef Grobbel het volgende:
De eerste Lowlands namen zijn vandaag overigens bekend gemaakt, ziet er al best interessant uit tot dusver. Bloc Party, !!!, Yeah Yeah Yeahs, Urban Dance Squad, Pete Philly, Broken Social Scene, Spinvis, The Shins...
http://www.lowlands.nl/programma.asp
Bij vlagen kabbelt het iets te veel naar niks, maar er staat ook een aantal bloedmooie nummers op die plaat, vooral Trains to Brazil.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:08 schreef peaceman het volgende:
Die plaat van Guillemots is fraai.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 mei 2006 14:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wou ik hier een potje enthousiast komen doen over Lily Allen, rest mij niks anders dan een gigantische open deur in te trappen.. Heerlijk zomers ! Ik krijg alleen wel een beetje epileptie van die MySpace pagina van d'r. Ophoeren met die stippen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:13 schreef Z het volgende:
GEM heb je toch al honderden keren gezien ...
Ik zie de dubio niet helemaal.quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zit alleen een beetje in dubio, ik zie dat vrijdag Silver Mt. Zion in Paradiso speelt, maar ik zou eigenlijk die avond naar GEM in de Melkweg.. (Iets met wederhelften gelukkig houden.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |