Ah, lalala. Compleet overheen gekeken. Mea culpa.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 14:54 schreef Z het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP zou ik zeggen
Ik lees ook stereogum, en brooklynvegan, pitchfork, stylusmagazine en af en toe 'http://ultragrrrl.blogspot.com/', die laatste niet zo zeer om de muziek maar meer om de 'cultuur' in NY. Ik ben nog op zoek naar een goede West-side Blog.
Welke? Kerstfeest met Dries Roelvink of zo?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:47 schreef bigshadow het volgende:
En, last but nog least, na weken lang gokken heb ik een cd bij fok gewonnen
Nee, die heb ik gekocht.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:51 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Welke? Kerstfeest met Dries Roelvink of zo?
Living Things is een zanger in een erg strakke broek die scheurende rock maakt. Van die rock waar je eigenlijk heel groot en sterk voor moet zijn om het te mogen maken. Daar is een term voor, maar die ben ik even vergeten. Iets met leren jassen en bier en op de grond spugen enzo.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:59 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gekocht.![]()
Debuut van Living Things, ik ken alleen het nummer bom bom bom . Ze stonden volgens mij ook op Pinkpop. Rock n Roll of zoiets dergelijks, we zien wel.
Oeh, precies in mijn straatjequote:Op woensdag 7 juni 2006 00:05 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Living Things is een zanger in een erg strakke broek die scheurende rock maakt. Van die rock waar je eigenlijk heel groot en sterk voor moet zijn om het te mogen maken. Daar is een term voor, maar die ben ik even vergeten. Iets met leren jassen en bier en op de grond spugen enzo.
Ik las het in de OOR ja, nog geen tijd voor gehad, maar ik ben erg benieuwd.quote:Op woensdag 7 juni 2006 16:07 schreef methodmich het volgende:
Shearwater - Palo Santo (ja ja ja! aanrader voor Okkervil River fans)
Onmiskenbaar Matthew Herbert weer ja! Toch vind ik Róisín's Ruby Blue van vorig jaar iets sterker. Gewoon betere songs denk ik. Maar wellicht groeit ie nog wat.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:03 schreef Z het volgende:
De nieuwe Herbert 'swingt de pan uit' overigens.
Bodily Functions blijf ik beter vinden, al is het alleen maar vanwege It's Only.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:32 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Onmiskenbaar Matthew Herbert weer ja! Toch vind ik Róisín's Ruby Blue van vorig jaar iets sterker. Gewoon betere songs denk ik. Maar wellicht groeit ie nog wat.
Goodbye Swingtime van The Matthew Herbert Big Band is ook fantastisch. Erg Mingus!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:50 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bodily Functions blijf ik beter vinden, al is het alleen maar vanwege It's Only.Maar best een aardige plaat weer.
Die moet ik nog maar eens een keer opzoeken dan!quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:54 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Goodbye Swingtime van The Matthew Herbert Big Band is ook fantastisch. Erg Mingus!
hier verderquote:annie was for the hipsters, Robyn was for the lovers, and Marit Larsen was for those whose love of Americana is borne from years of cinema adverts for Jack Daniels. Amy Diamond, on the other hand, is strictly for the kids. Heck, she's got the cross-youth appeal sewn up: at age 14, she looks 10, and sings like she's six. Last year she conquered Scandinavia in two fell swoops. The single was “What's In It for Me,” a slice of breezy summer ska-pop that Lily Allen is far too cynical and rubbish to ever come close to. This Is Me Now was the album, and it tore across Northern Europe marking the birth of a new teen-pop saviour, making her the youngest person ever to win a Nordic Music Award. In 2006, she conquers you.
Ik vind het niets.quote:Op woensdag 7 juni 2006 23:28 schreef Lieke_K het volgende:
Kennen jullie The Atom Spies? Ik vind het namelijk niet echt (nouja, meer echt niet) uit de verf komen, maar het schijnt indie te zijn, dus ik dacht misschien heeft iemand hier een iets genuanceerdere mening?
Hier kan je wat van ze beluisteren: http://www.atomspies.com/audiodownload.htm
Dat ga jij zeker leuk vinden.quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik las het in de OOR ja, nog geen tijd voor gehad, maar ik ben erg benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |