quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, Jane, want ik voel me OUD.
Als ik al die leuke slettige meisjes van 17-18 met korte rokjes rond zie lopen denk ik 'trek eens wat warms aan, meid' in plaats van iets heel vunzigs.
Dat betekent dat ik of jong of pervers ben.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, Jane, want ik voel me OUD.
Als ik al die leuke slettige meisjes van 17-18 met korte rokjes rond zie lopen denk ik 'trek eens wat warms aan, meid' in plaats van iets heel vunzigs.
Ohh ik dacht dat je overdag bedoelde, ja s'avonds lopen ze rond alsof ze wachten tot iemand ze 50 euro aanbied voor... , dat is hetzelde in heel ierlandquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Neenee, moet je maar eens een uitgaansavond in Maynooth meemaken (of, nog erger, Dublin, waar ik zaterdagnacht om 3 uur op de nachtbus stond te wachten). Joggingbroeken hebben ze aan naar college (en dan het liefst een voetbalshirt eroverheen).,
Ja, het is een rare wereld.
Nou, ik heb niks gezegd over iets oudere meisjes, hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik of jong of pervers ben.
Ik vrees het tweede.
Ik ben al een stap verder. Ik bestempel zelfs regelmatig mensen die jonger zijn dan ik als 'oud'. Hell, ik denk zelfs soms vaak oprecht dat ze ouder zijn! Ik geloof dat men dat 'grenzend aan seniel' noemt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:35 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik zit op dat punt in mijn leven, dat ik iedereen die ouder is dan ik ben oud noem bij wijze van overcompensatie.
Nee, overdag lopen ze héél anders rond. Maar niet veel beter.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:39 schreef troma78 het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je overdag bedoelde, ja s'avonds lopen ze rond alsof ze wachten tot iemand ze 50 euro aanbied voor... , dat is hetzelde in heel ierland
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee, overdag lopen ze héél anders rond. Maar niet veel beter.
Het is voor het eerst van m'n leven dat ik het gevoel heb dat ík er modieus bijloop.
En Engeland.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:39 schreef troma78 het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat je overdag bedoelde, ja s'avonds lopen ze rond alsof ze wachten tot iemand ze 50 euro aanbied voor... , dat is hetzelde in heel ierland
Ach Jane, ik zou je best een goede MILF vinden hoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben al een stap verder. Ik bestempel zelfs regelmatig mensen die jonger zijn dan ik als 'oud'. Hell, ik denk zelfs soms vaak oprecht dat ze ouder zijn! Ik geloof dat men dat 'grenzend aan seniel' noemt.
Ik ook niet, dat bedoel ik juist.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou, ik heb niks gezegd over iets oudere meisjes, hoor.
Na mijn 40e ben ik gestopt met erover nadenken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben al een stap verder. Ik bestempel zelfs regelmatig mensen die jonger zijn dan ik als 'oud'. Hell, ik denk zelfs soms vaak oprecht dat ze ouder zijn! Ik geloof dat men dat 'grenzend aan seniel' noemt.
Goed om te weten, aangezien ik deze zomer wrs op Terschelling en Sziget zit.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:42 schreef Jane het volgende:
[..]
En Engeland.Zal wel een eilandding zijn of zo.
Je kunt zo'n ding toch ook heen en weer bewegen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bah, mijn electrische tandenborstel weigert dienst. Zo kan ik nooit gaan slapen.
Ik kijk eik nauwelijks TV hier. Het enige wat vaste prik is is één of twee afleveringen van de Simpsons per dag tijdens het eten, maar volgens mij doen alle Ieren dat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:44 schreef troma78 het volgende:
Jane (ik weet niet of je in de UK zit) en IR; worden jullie ook zo ziek van William Shatner op TV?
Dat voelt nep aanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:46 schreef sig000 het volgende:
Je kunt zo'n ding toch ook heen en weer bewegen?![]()
Ja, dat deed ik vanmorgen. Maar het voelde toch niet goed.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bewegen, met je hand enzo?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Lief complimentquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach Jane, ik zou je best een goede MILF vinden hoor.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:44 schreef troma78 het volgende:
Jane (ik weet niet of je in de UK zit)
William Shatner!! Moet gelijk weer aan zijn ongeëvenaarde versie van Lucy In The Sky With Diamonds denken!quote:en IR; worden jullie ook zo ziek van William Shatner op TV?
Ik hoorde zojuist dat PrintScreen er 4 heeft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Lief compliment... maar shit... waar haal ik zo snel een kind vandaan?
Na honderden comercials voor All Bran Bran Flakes wordt je toch best moe van die gozerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:47 schreef Jane het volgende:
William Shatner!! Moet gelijk weer aan zijn ongeëvenaarde versie van Lucy In The Sky With Diamonds denken!
Oja, die, die heb ik laatst gezien!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:50 schreef troma78 het volgende:
[..]
Na honderde comercials voor All Bran Bran Flakes wordt je toch best moe van die gozer
Ach, ik ken de meeste allang (en mijn huisgenoten zeker), maar het hoort er gewoon bij. Een vriendin die hier 3 jaar geleden studeerde vertelde dat het toen al precies hetzelfde was, dus ik verwacht dat alle ierse en engelse jongeren die skyone kunnen ontvangen inmiddels elke aflevering kunnen dromen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:49 schreef troma78 het volgende:
Tja ik download The Simpsons, dus ik heb ze al gezien voordat ze op TV zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |