En trouwens, als je in Ierland woont ben je eigenlijk vanzelf incrowd.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat is het ook wel een beetje. Maar de incrowd wisselt zo nu en dan.
Same here.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:13 schreef troma78 het volgende:
Ik weet nog dat ik dit topic zag laaaang geleden, en dat ik niet durfte te reageren; ik dacht dat het zo'n incrowd topic was![]()
Nee, bij ons gebeurt dat pas als ze met broer gaan flirten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:15 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Same here.
Ben er achter dat niet elke ONZreeks bij voorbaat andere users uitkotst
Is het misschien ook wel een beetje soms..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:13 schreef troma78 het volgende:
Ik weet nog dat ik dit topic zag laaaang geleden, en dat ik niet durfte te reageren; ik dacht dat het zo'n incrowd topic was![]()
Ergens diep in de nacht is er regelmatig een idee wat in me opkomt waarvan ik de volgende dag zelf al niet meer snap waarom ook alweer?quote:
Mazzel dat ik de leeftijd om te flirten met broer achter me heb leggenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, bij ons gebeurt dat pas als ze met broer gaan flirten.
(hij was nog niet gemaakt in dit topic)
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
Ik stel voor dat jij naar die andere gaat.
Dat 'leeftijden van vrouwen raden' komt trouwens ook regelmatig terug in S-B. Kan je duidelijkheid verschaffen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mazzel dat ik de leeftijd om te flirten met broer achter me heb leggen
Mijn Broer niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:21 schreef Thisbe het volgende:
Broer komt toch ook uit Nijmegen?
Ah.. het nachtelijke verdwaald zijn syndroomquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ergens diep in de nacht is er regelmatig een idee wat in me opkomt waarvan ik de volgende dag zelf al niet meer snap waarom ook alweer?![]()
Of bedoelde je 't in letterlijke zin?
1. Ullie!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Over incrowd gesproken: Ik werd gisteren op hyves toegevoegd door een semi-bikkel van het eerste uur die ik al jaren niet gezien heb (noch IRL, de laatste keer zag ik hem fietsen over de weteringschans, zo'n 2 jaar geleden, noch in S-B), te weten Ullie.
Toch leuk dat ie nog aan me denkt..
Ik wilde vroeger ook altijd werk waarbij ik gewoon 's nachts kon computeren, en heb nog wel eens overwogen om te solliciteren als nachtportier in een hotel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:20 schreef troma78 het volgende:
Het meest suffe is dat ik door dit topic IR z'n naam goed heb onthouden, stond altijd bovenaan s'nachts op m'n werk
Ik heb al heel veel vriendjes hoor, Lamon! Wel 76. En 90% is echt van het echte leven!quote:
Mams van 1 zoon en 3 dochters bewijst dat ik niet meer piep ben lijkt mequote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat 'leeftijden van vrouwen raden' komt trouwens ook regelmatig terug in S-B. Kan je duidelijkheid verschaffen?
Waar hoor ik bij?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel vriendjes hoor, Lamon! Wel 76. En 90% is echt van het echte leven!
Wat zeg je daarvan!
Dat je dan hyves nog steeds niet moet gebruiken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel vriendjes hoor, Lamon! Wel 76. En 90% is echt van het echte leven!
Wat zeg je daarvan!
Hoe raad je m'n vorige baanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger ook altijd werk waarbij ik gewoon 's nachts kon computeren, en heb nog wel eens overwogen om te solliciteren als nachtportier in een hotel.
In Ierland kan alles.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:24 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mams van 1 zoon en 3 dochters bewijst dat ik niet meer piep ben lijkt me
Alhoewel... met 25 jaar 4 kids hebben
Dat houd ik niet lang vol, helemaal funest voor mijn ritme.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar in plaats daarvan ga ik bij terugkomst gewoon weer een paar dagen per week om half 9 achter m'n bureau zitten om daar om half 6 weer vandaan te gaan..
Doet broer het mij moeilijk maken?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In Ierland kan alles.
En misschien valt broer wel op MILFs, wie zal het zeggen.
Ik heb zelfs de Drs. P Hyve opgericht, en die heeft nu al 38 leden.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat je dan hyves nog steeds niet moet gebruiken.
Hoe oud is broer eigenlijk?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
En misschien valt broer wel op MILFs, wie zal het zeggen.
Hmmm, nog steeds veel tienermoeders in Ierland?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:27 schreef PrintScreen het volgende:
Snap niet war Ierland hier mee te maken heeft
Ik kwam de laatste maanden ook altijd om 5 over half 9 binnen, en dat terwijl ik op minder dan 5 minuten fietsen van het kantoor zat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat houd ik niet lang vol, helemaal funest voor mijn ritme.![]()
Let niet op mij, ik heb ook nog steeds principieel geen msn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de Drs. P Hyve opgericht, en die heeft nu al 38 leden.
Nee.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:28 schreef troma78 het volgende:
Stomme vraag, maar hebben jullie ook wel eens spijt voor het reageren op een topic omdat ie zo in je actieve lijst terecht komt![]()
Nadeel is dat zijn leeftijd gewoon in z'n profiel staat, Lamon.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hoe oud is broer eigenlijk?
Om het leeftijdsspelletje een wat minder sekse-gerichte lading te geven..
Nope... subfora waar ik niet in wil reageren heb ik uitgezet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:28 schreef troma78 het volgende:
Stomme vraag, maar hebben jullie ook wel eens spijt voor het reageren op een topic omdat ie zo in je actieve lijst terecht komt![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, nog steeds veel tienermoeders in Ierland?
ben jaloers, ik kan het niet meer laten, alsof ik moet inhalen ofzoquote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, nog steeds veel tienermoeders in Ierland?
broer is oud! Ha, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nadeel is dat zijn leeftijd gewoon in z'n profiel staat, Lamon.
Het punt is vaak dat het sekse-gerelateerd wordt omdat vrouwen dat vaak niet doen.
Sig ook niet trouwens, maar die kan ik ook redelijk inschatten.
Ja. Vooral als ik een quasi-grappige oneliner heb gemaakt in een topic dat me verder absoluut niet interesseert.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:28 schreef troma78 het volgende:
Betekent wel automatisch meer MILFs, denk ik zo.quote:
Vondt het nog best meevalle nhier op de maternity clinic, maar wel tandloze nackersquote:
Nou, het was niet eens direct dat dat ik bedoelde, maar ik kan me best indenken dat je hier nog counties hebt waar je op je 25e moeder van 4 kan zijn (zeker met tweelingen).quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoe verkeerd kan je een post inschatten?
Oud... oud...quote:
Dat mag ook wel, Jane, want ik voel me OUD.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Betekent wel automatisch meer MILFs, denk ik zo.
Ik zit op dat punt in mijn leven, dat ik iedereen die ouder is dan ik ben oud noem bij wijze van overcompensatie.quote:
Dat moet NL zijn, hier lopen ze rond in joggingbroekenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
...Als ik al die leuke slettige meisjes van 17-18 met korte rokjes rond zie lopen denk ik 'trek eens wat warms aan, meid' in plaats van iets heel vunzigs.
Geen twinsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, het was niet eens direct dat dat ik bedoelde, maar ik kan me best indenken dat je hier nog counties hebt waar je op je 25e moeder van 4 kan zijn (zeker met tweelingen).
Helemaal vergeten om mijn leeftijd in 't profiel te zetten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
Sig ook niet trouwens, maar die kan ik ook redelijk inschatten.
Neenee, moet je maar eens een uitgaansavond in Maynooth meemaken (of, nog erger, Dublin, waar ik zaterdagnacht om 3 uur op de nachtbus stond te wachten). Joggingbroeken hebben ze aan naar college (en dan het liefst een voetbalshirt eroverheen).,quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:35 schreef troma78 het volgende:
[..]
Dat moet NL zijn, hier lopen ze rond in joggingbroeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |