Ik kan me er ook weer kostelijk om amuseren vaak.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 03:01 schreef Lamon het volgende:
Ik hoef het niet hier naartoe te kapen, ik irriteer me er alleen mateloos aan. Dat komt vaak heel spontaan op. En ik neem uiteraard dit topic als dagboek topic om mijn irritatie te uiten, zoals gebruikelijk.
De verleiding is vaak groot om even lekker mee te ouwehoeren. Ik ken dat. En weet je zeker dat de anderen het daar ook niet doen??quote:Op vrijdag 12 mei 2006 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan me er ook weer kostelijk om amuseren vaak.En in een melige bui doe ik soms nog mee ook.
![]()
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:08 schreef MeneerTim het volgende:
Oh shit, weer weekend zeker?
Wie ontrieven wij als we vóór die tijd posten?quote:
Twee letters. Het begint met I en eindigt op Rquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie ontrieven wij als we vóór die tijd posten?![]()
OMG, de naamgever van dit edele topiquequote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Twee letters. Het begint met I en eindigt op R![]()
Goed om te zien dat je af en toe toch een smiley gebruikt, broerquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:34 schreef broer het volgende:
I.R. is me net iets te gemakkelijk ontriefbaar.
Ik zeg: anarchie.
Het is stoer en oudere mensen snappen het niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:34 schreef troma78 het volgende:
is snap serieus het nut niet...
O, gebruik ik te weinig smileys?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Goed om te zien dat je af en toe toch een smiley gebruikt, broer![]()
Geen idee, ik schrijf gewoon Nederlandsquote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:34 schreef troma78 het volgende:
.
Weet iemand trouwens wat het 'gemak is van Br33z4h taal? is snap serieus het nut niet... Duurt langer om te schrijven en te lezen volgens mij, of ben ik gewoon dom (jaja inkoppertje...)?
Ah, nu je 't zegt. Ik let daar eigenlijk nooit op.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:38 schreef broer het volgende:
Ik gebruik PI's. Dat moet toch genoeg zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |