Dat is echt een kutsmoes om het te houden.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef EvilWasp het volgende:
Houden. De persoon die er niet goed mee om kan gaan verdient het geld ook niet.
dus mensen in een schuldsanering mogen we het salaris geheel afnemen en hoeven we geen zakgeld meer te geven.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef EvilWasp het volgende:
Houden. De persoon die er niet goed mee om kan gaan verdient het geld ook niet.
Hear Hear.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:13 schreef Bluenet het volgende:
*reclamestem*
Hey, die's van mij!
De pasjes (eg. paspoort) gaan naar de politie. Het geld gaat naar een goed doel - mijn bankrekening.
Eerlijkheid duurt het langst...quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:20 schreef Hathor het volgende:
Ik heb het meegemaakt dat iemand een grote beurs vond op het terrein van Vrumona in Bunnik, en daarin zat ruwweg zo'n 25.000 Gulden. Was van een onderaannemer die zijn mensen kwam uitbetalen. Als ik het was die hem gevonden had, had ik hem in mijn zak gestoken en nooit meer teruggegeven, maar deze persoon gaf hem terug, en kreeg niet eens een beloning voor zijn eerlijkheid.![]()
quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:20 schreef ParanoidEv het volgende:
Dan is het helemaal van mijen om risico te vermijden lever ik dat ding denk ik niet eens in maar leg ik hem opzichtig ergens. Da's voor de volgende, die mag hem dan inleveren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |