abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 mei 2006 @ 12:43:43 #51
44906 merino
World of Sleepers
pi_37687832
whehe ik vond dat stukje dat maxime wakker werd door die bal zo ontzettend vet
je zag echt dat ie geen idee had waar ie zich bevond

[ Bericht 3% gewijzigd door merino op 09-05-2006 12:50:11 ]
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_37687959
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
In een vorige Robinson trok er toch iemand gewoon de kop eraf bij een van de kippen? Zoiets staat me bij iig.
Precies! En weet je wie dat was?
....
....
....
Melvin!
pi_37688400
Jammer Melvin weg, ik erger me rot aan die Belgen, dus volgende keer mag één van hen er wel uit. Vond het trouwens echt een vervelend televisiemoment, dat slachten/martelen van de kip. Als je zoiets voor het eerst doet, kijk dan iig eerst naar hoe een ervaren persoon dat doet en probeer het later. Dit was gewoon dierenmishandeling, alleen omdat ze het zo graag zelf wou doen. Maar ok, Karin zal er volgende keer wel uitliggen, niet geheel onterecht vind ik. Veronique mag er bij dat andere clubje wel uit, net zo'n nietszeggend typje als bijv Marleen uit de vorige editie.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:22:18 #54
136 V.
Like tears in rain...
pi_37688720
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:43 schreef merino het volgende:
whehe ik vond dat stukje dat maxime wakker werd door die bal zo ontzettend vet
je zag echt dat ie geen idee had waar ie zich bevond
'Maxime, jij ligt nu uit de expeditie'
'Okee, mag ik nu verder slapen?'

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 9 mei 2006 @ 13:28:16 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_37688882
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 12:49 schreef Agrippina het volgende:
Precies! En weet je wie dat was?
....
....
....
Melvin!
Toch wel hè. Waarom nu dan niet?
pi_37690563
Ach, Fleur had gewoon een slechte dag, en Lydia kan het niet hebben dat er iemand meer aandacht krijgt dan zij... dus zet zij het weer op een blèren.

En nee, V., er is nog geen enkele aflevering geweest waarin Huilydia het droog heeft gehouden. Die trol huilt al als het vloed wordt. Zij is en heeft echt alles wat ik in een vrouw verafschuw.

Ryan vond ik zijn eerste keer ook al sympathiek. Hij uit zich soms wat onhandig en is misschien niet altijd tactisch, maar hij is eerlijk en doet echt zijn best. Volgens mij heeft hij wel een goed hart. En hij is niet voor een kleintje vervaard. Ik had hem liever bij de samensmelting gezien dan Jennifer.

En Richard bewijst wederom waarom hij de eerste keer dat hij meedeed ook winnaar is geworden...
pi_37692732
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:22 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Maar wat zal ie er achteraf van balen dat ie op zo'n manier naar huist moest gaan. Ik dacht dat één van die dozen wel als eerst in slaap zou vallen...
pi_37692905
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 13:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Toch wel hè. Waarom nu dan niet?
misschien wilde hij wel weggestemd worden?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_37692962
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:32 schreef DarkElf het volgende:

[..]

misschien wilde hij wel weggestemd worden?
Of hij wilde laten zien dat hij meer dan één kunstje kon....
pi_37695137
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Net als bij de huidige serie van Survivor. Tribe van 6 merged met een tribe van 4. Die van 4 gingen er allemaal 1 voor 1 af, op 1 na omdat die alle immunity challenges won. ER haalt het echt niet bij Survivor.

Dat met die kip trouwens Hoe slecht
Ik moet de uitzending van gisteren nog zien. Weet alleen dat Melvin en Maxime eruit zijn. Moet het allemaal nog bekijken. Maar als ik het zo hoor wordt er eindelijk in expeditie robinson weggestemd met de oude kampen?
  dinsdag 9 mei 2006 @ 18:17:04 #61
44906 merino
World of Sleepers
pi_37695516
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 16:22 schreef NY_Giant het volgende:

[..]

Maar wat zal ie er achteraf van balen dat ie op zo'n manier naar huist moest gaan. Ik dacht dat één van die dozen wel als eerst in slaap zou vallen...
nee zoals Fleur al zei is ze natuurlijk gewend om rond uurtje of 6 naar bed te gaan als ze gaat stappen. Max is helemaal niet zo'n partytypje heb ik het idee Bovendien zal hij ook wel de meeste biertjes hebben gedronken en dan wordt het echt lastig. Geweldig bedacht door de productie overigens
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  Trouwste user 2022 dinsdag 9 mei 2006 @ 23:43:12 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_37700563
quote:

[..]

V.
Het was gespeeld. Hij wilde weg. Daar trappen wij niet in

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 10 mei 2006 @ 01:43:18 #63
44906 merino
World of Sleepers
pi_37702693
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 18:01 schreef trepper het volgende:

[..]

Ik moet de uitzending van gisteren nog zien. Weet alleen dat Melvin en Maxime eruit zijn. Moet het allemaal nog bekijken. Maar als ik het zo hoor wordt er eindelijk in expeditie robinson weggestemd met de oude kampen?
Jep, er is er echter maar een die het eerlijk durft toe te geven
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:09:06 #64
147113 TheGimp
Bring Out The Gimp
pi_37707583
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

Denk ik ook!
ZED: “Bring out The Gimp”
MAYNARD: “I think The Gimp's asleep”
ZED: “Well, I guess you'll just wake 'em up now, won't you”
pi_37711200
Pieter mag van mij winnen omdat hij als een van de weinigendoorheeft dat het een spelletje is en ook eerlijk toegeeft dat hij spel speelt zoals hij het nodig achtom te winnen.
Die Jennifer mogen ze aan de hoogste boom ophangen, wat een verschrikkelijk irritant schreeuwwijf is dat zeg. Daar zou ik het echt geen dag mee uithouden.

Ryan mag op zich wel de fnale halen, zolang Lydia het maar niet wordt.
A mind with a heart of it's own
pi_37711203
Iemand linkje voor de aflevering van maandag?
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
pi_37711228
quote:

[..]

V.
Briljant idd
  woensdag 10 mei 2006 @ 17:16:31 #68
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_37712630
quote:

[..]

V.
Klinkt erg bedacht. Ik vermoed dat de camera het moment gemist heeft dat hij de bal liet vallen en dat ze hem gevraagd hebben het allemaal nog even over te doen op camera. This is TV tenslotte.
It's not a lie, if you believe
pi_37712703
Over die haan verbaasde ik mij eigenlijk. Karin, de slak op de rug van Melvin. Ik had wel verwacht dat holmaatje Melvin, de (zelf)benoemde alwetende survivial goeroe, zou weten hoe je heel simpel een kippetje/haantje moet slachten. maar dat weet ie niet eens, lekkere robinson. ik begrijp uberhaupt niet waarom die bijl er niet direct bij gepakt is. in vorige edities is de bijl effectief slachtgereedschap gebleken.

Frank, Richard, Pieter en dat schurft-altijd-lul-in-keel-wijf Jennifer zijn ongelofelijke achterbakse pleurisl$#ers. Frank eerst in de reet van Melvin om toch vooral maar Jennifer en co. eerst te laten overkomen. Ongelofelijk dom van Melvin. Nou hopelijk eerst dat rare viswijf eruit ligt. wat heb ik daar een teringhekel aan zeg. echt op alles en iedereen commentaar, 0,0 respect voor andersdenkenden.
  woensdag 10 mei 2006 @ 18:09:05 #70
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_37713912
quote:
Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:

[..]

denk ik ook inderdaad....
don't give me that fucking bullshit
pi_37715462
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 17:19 schreef mikerw het volgende:

Frank, Richard, Pieter en dat schurft-altijd-lul-in-keel-wijf Jennifer zijn ongelofelijke achterbakse pleurisl$#ers. Frank eerst in de reet van Melvin om toch vooral maar Jennifer en co. eerst te laten overkomen. Ongelofelijk dom van Melvin. Nou hopelijk eerst dat rare viswijf eruit ligt. wat heb ik daar een teringhekel aan zeg. echt op alles en iedereen commentaar, 0,0 respect voor andersdenkenden.
Leg eens uit waarom Pieter achterbaks is? Die komt er eerlijk voor uit dat hij strategisch speelt omdat dat de manier is om het spel te kunnen winnen.
pi_37718755
Ik denk ook dat hij het speelde. Zo was hij in z'n vorige expeditie toch niet
  Trouwste user 2022 woensdag 10 mei 2006 @ 21:29:47 #73
7889 tong80
Spleenheup
pi_37719427
Het was mijn eerste gedachte. Hij werd eerst ook wakker met de tekst 'Uh wat waar ?'

Daarna dus 'Mag ik blijven slapen.'

Iemand zoals hij die een excit krijgt reageert met :

'Kut hoe kan dat nou holy shity hier baal ik van.'

Eerst bijna de verdrinkings dood en dan dit. Daar trapt Tong niet in.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_37722996
Had Maxime niet gewoon te veel gedronken dat ie zo nonchalant reageerde?

Volgens mij heeft hij zich na het uitslapen van z'n roes wel voor z'n kop geslagen dat hij alles zo makkelijk uit handen heeft gegeven ... Vond het in ieder geval niks voor hem op deze manier af te vallen, had hem hoger ingeschat ...
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:34:53 #75
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_37773869
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 16:28 schreef Toxic_nl het volgende:
Iemand linkje voor de aflevering van maandag?
....in de donkere nacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')