Precies! En weet je wie dat was?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
In een vorige Robinson trok er toch iemand gewoon de kop eraf bij een van de kippen? Zoiets staat me bij iig.
'Maxime, jij ligt nu uit de expeditie'quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:43 schreef merino het volgende:
whehe ik vond dat stukje dat maxime wakker werd door die bal zo ontzettend vet
je zag echt dat ie geen idee had waar ie zich bevond
Toch wel hè. Waarom nu dan niet?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:49 schreef Agrippina het volgende:
Precies! En weet je wie dat was?
....
....
....
Melvin!
Maar wat zal ie er achteraf van balen dat ie op zo'n manier naar huist moest gaan. Ik dacht dat één van die dozen wel als eerst in slaap zou vallen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
'Maxime, jij ligt nu uit de expeditie'
'Okee, mag ik nu verder slapen?'
V.
Of hij wilde laten zien dat hij meer dan één kunstje kon....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
misschien wilde hij wel weggestemd worden?
Ik moet de uitzending van gisteren nog zien. Weet alleen dat Melvin en Maxime eruit zijn. Moet het allemaal nog bekijken. Maar als ik het zo hoor wordt er eindelijk in expeditie robinson weggestemd met de oude kampen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Net als bij de huidige serie van Survivor. Tribe van 6 merged met een tribe van 4. Die van 4 gingen er allemaal 1 voor 1 af, op 1 na omdat die alle immunity challenges won. ER haalt het echt niet bij Survivor.
Dat met die kip trouwensHoe slecht
nee zoals Fleur al zei is ze natuurlijk gewend om rond uurtje of 6 naar bed te gaan als ze gaat stappen. Max is helemaal niet zo'n partytypje heb ik het ideequote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:22 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Maar wat zal ie er achteraf van balen dat ie op zo'n manier naar huist moest gaan. Ik dacht dat één van die dozen wel als eerst in slaap zou vallen...
Het was gespeeld. Hij wilde weg. Daar trappen wij niet inquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Jep, er is er echter maar een die het eerlijk durft toe te gevenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:01 schreef trepper het volgende:
[..]
Ik moet de uitzending van gisteren nog zien. Weet alleen dat Melvin en Maxime eruit zijn. Moet het allemaal nog bekijken. Maar als ik het zo hoor wordt er eindelijk in expeditie robinson weggestemd met de oude kampen?
Denk ik ook!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was gespeeld. Hij wilde weg. Daar trappen wij niet in
Briljant iddquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Klinkt erg bedacht. Ik vermoed dat de camera het moment gemist heeft dat hij de bal liet vallen en dat ze hem gevraagd hebben het allemaal nog even over te doen op camera. This is TV tenslotte.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
denk ik ook inderdaad....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was gespeeld. Hij wilde weg. Daar trappen wij niet in
Leg eens uit waarom Pieter achterbaks is? Die komt er eerlijk voor uit dat hij strategisch speelt omdat dat de manier is om het spel te kunnen winnen.quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:19 schreef mikerw het volgende:
Frank, Richard, Pieter en dat schurft-altijd-lul-in-keel-wijf Jennifer zijn ongelofelijke achterbakse pleurisl$#ers. Frank eerst in de reet van Melvin om toch vooral maar Jennifer en co. eerst te laten overkomen. Ongelofelijk dom van Melvin. Nou hopelijk eerst dat rare viswijf eruit ligt. wat heb ik daar een teringhekel aan zeg. echt op alles en iedereen commentaar, 0,0 respect voor andersdenkenden.
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:28 schreef Toxic_nl het volgende:
Iemand linkje voor de aflevering van maandag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |