Nee, ik kan natuurlijk niet een half seizoen missen. Ik heb goede hoop voor het aankomende seizoen, maar dit is het gewoon niet. Geen vuur, geen belangwekkende ruzies, geen spanning, gene sensatie, niks. Ze kennen elkaar al, dat pakt niet zo goed uit, dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:27 schreef skiczukie het volgende:
Als je het zo saai vindt, kijk dan niet.
Ik had het eigenlijk niet tegen jou. Meer algemeen gesproken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ik kan natuurlijk niet een half seizoen missen. Ik heb goede hoop voor het aankomende seizoen, maar dit is het gewoon niet. Geen vuur, geen belangwekkende ruzies, geen spanning, gene sensatie, niks. Ze kennen elkaar al, dat pakt niet zo goed uit, dus.
Mwa, Douwe z'n trucje was na één keer ook al wel uitgewerkt.quote:
Daarom mis ik hem. Ik zou jou ook missen op Fok als je een ban had.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kwam Douwe vorige week nog tegen in Leeuwarden. Het lijkt me best wel een debiel.
Ik ben net drie maanden weg geweest. Niet zeiken ouwe.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom mis ik hem. Ik zou jou ook missen op Fok als je een ban had.
Ok Welcome backquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben net drie maanden weg geweest. Niet zeiken ouwe.
Ja, precies mijn mening.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had Fleur, maar vooral Lydia toch geen hap meer gegeven van enig eten dat ik vond!
En ik verbaas me er nog steeds over dat ik me zo erger aan Jennifer. Ik vond 'r toen zo leuk.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:34 schreef beertenderrr het volgende:
beetje jammer dat het op talpa wordt uitgezondenals het op net5 nog was geweest, had ik wel gekeken
![]()
jup het is wel waar.....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ik kan natuurlijk niet een half seizoen missen. Ik heb goede hoop voor het aankomende seizoen, maar dit is het gewoon niet. Geen vuur, geen belangwekkende ruzies, geen spanning, gene sensatie, niks. Ze kennen elkaar al, dat pakt niet zo goed uit, dus.
ze zijn vergeten haar hormoon injecties te geven....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:42 schreef nebelung het volgende:
Ik weet niet wat er in de tussentijd met Jennifer gebeurd is, maar wat is dat een naar bitter mens geworden.
Ja, natuurlijk. Hoezo?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:38 schreef weathergirl het volgende:
Is er nou niemand die zich nét zo aan Huilydia ergert als ik?
Ik merkte dat ik eraan gewent was, dat gejammer.....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:38 schreef weathergirl het volgende:
Survivorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 06:22 schreef Maerycke het volgende:
Het verschil met het Amerikaanse survivor was in deze aflevering zó enorm groot. Melvin, Karin en Mick zien dat ze in de minderheid zijn, maar krijgen het én niet voor elkaar om de stemmen te bundelen én laten ze ook nog eens als willoze lammetjes naar de slachtbank leiden. Die Amerikanen hadden allang geprobeerd het verbond van die vier anderen te verbreken, maar dat gebeurt in de NL/BE versie dus gewoon niet.
Jij leest verder niet?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:38 schreef weathergirl het volgende:
Dat had ik ook. Nou... dan moet Lydia wel heel erg zijn want Ryan stond bij mij ook niet bepaald bovenaan mijn lijstje.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:57 schreef cora4034 het volgende:
Ik merkte dat ik eraan gewent was, dat gejammer.....
En dat Ryan plosteling sympathiek wordt naast Lydia.
dat vond ik dus juist eigenlijk niet. Alhoewel, zat me nog steeds dood te ergeren aan die kut Nederlanders en Belgen (ik begrijp het echt niet maar ik zou het zo een paar weken uithouden tussen gezellige Amerikanen terwijl ik bloedhekel heb aan Amerika. Maar als ze me bij deze mongolen op een eiland gooien dan wil ik ook net als Fleur direct terug naar huisquote:Op dinsdag 9 mei 2006 06:22 schreef Maerycke het volgende:
Het verschil met het Amerikaanse survivor was in deze aflevering zó enorm groot.
Net als bij de huidige serie van Survivor. Tribe van 6 merged met een tribe van 4. Die van 4 gingen er allemaal 1 voor 1 af, op 1 na omdat die alle immunity challenges won. ER haalt het echt niet bij Survivor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef merino het volgende:
[..]
dat vond ik dus juist eigenlijk niet. Alhoewel, zat me nog steeds dood te ergeren aan die kut Nederlanders en Belgen (ik begrijp het echt niet maar ik zou het zo een paar weken uithouden tussen gezellige Amerikanen terwijl ik bloedhekel heb aan Amerika. Maar als ze me bij deze mongolen op een eiland gooien dan wil ik ook net als Fleur direct terug naar huis).
Magoed, Pieter was echt een held door het spel te noemen zoals het is.
We hebben nu gewoon een samensmelting waarbij op tribal-lines gevote wordt. Is volgens mij in meer dan 50% van de Amerikaanse Survivor gebeurd dus het verschil valt imo wel mee...
Ik denk dat hij moe was.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:41 schreef flyguy het volgende:
Waarom viel maxime in slaap? nu vind ik dat niemand mag winnen.... titanen? huilies!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |