Nee, ik kan natuurlijk niet een half seizoen missen. Ik heb goede hoop voor het aankomende seizoen, maar dit is het gewoon niet. Geen vuur, geen belangwekkende ruzies, geen spanning, gene sensatie, niks. Ze kennen elkaar al, dat pakt niet zo goed uit, dus.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:27 schreef skiczukie het volgende:
Als je het zo saai vindt, kijk dan niet.
Ik had het eigenlijk niet tegen jou. Meer algemeen gesproken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ik kan natuurlijk niet een half seizoen missen. Ik heb goede hoop voor het aankomende seizoen, maar dit is het gewoon niet. Geen vuur, geen belangwekkende ruzies, geen spanning, gene sensatie, niks. Ze kennen elkaar al, dat pakt niet zo goed uit, dus.
Mwa, Douwe z'n trucje was na één keer ook al wel uitgewerkt.quote:
Daarom mis ik hem. Ik zou jou ook missen op Fok als je een ban had.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:56 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kwam Douwe vorige week nog tegen in Leeuwarden. Het lijkt me best wel een debiel.
Ik ben net drie maanden weg geweest. Niet zeiken ouwe.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom mis ik hem. Ik zou jou ook missen op Fok als je een ban had.
Ok Welcome backquote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:08 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik ben net drie maanden weg geweest. Niet zeiken ouwe.
Ja, precies mijn mening.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had Fleur, maar vooral Lydia toch geen hap meer gegeven van enig eten dat ik vond!
En ik verbaas me er nog steeds over dat ik me zo erger aan Jennifer. Ik vond 'r toen zo leuk.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:34 schreef beertenderrr het volgende:
beetje jammer dat het op talpa wordt uitgezondenals het op net5 nog was geweest, had ik wel gekeken
![]()
jup het is wel waar.....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ik kan natuurlijk niet een half seizoen missen. Ik heb goede hoop voor het aankomende seizoen, maar dit is het gewoon niet. Geen vuur, geen belangwekkende ruzies, geen spanning, gene sensatie, niks. Ze kennen elkaar al, dat pakt niet zo goed uit, dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |