Zijn verleden.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:36 schreef schatje het volgende:
Jeetje, moet dat verleden van Mick nou altijd opgerakkeld worden? Ik vind het niet fair om iemand daar eeuwig lang op af te rekenen.
True truequote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:31 schreef DrMarten het volgende:
Die lui hebben allemaal eerder meegedaan, het is inmiddels het zoveelste seizoen, in alle seizoenen zijn complotten geweest. Als ze dan nu verbaasd zijn dat er ineens een complot is, dan vraag ik me af of ze überhaupt ooit iets van het programma begrepen hebben.
Iemand die me hier nog aan kan helpen?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 04:16 schreef Greetings het volgende:
Ik begin trouwens zulke survival-series steeds leuker te vinden![]()
Weet iemand waar ik ergens op internet andere edities van ER (behalve 2005) uit welk land dan ook kan terugzien?
Of edities van Terra Incognita desnoods?
Dank!![]()
![]()
Pieter vond het een spelletje tótdat hij door het spelen van het spel (door Mick) zelf het toneel moest verlaten. Toen was hij er opeens 'ingeluisd'.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mensen nemen het allemaal veels te serieus. Het is gewoon een spelletje en Pieter had adt goed door. Samenzweren hoort nu eenmaal bij dat spelletje. Dan kan ik het veel meer waarderen dat je er eerlijk over bent dan dat je doet alsof het niet bestaat terwijl het overduidelijk gebeurt.
Neem zo'n Karin die er nu over valt dat Melvin eruit gestemdis terwijl ze vervolgens toe moet geven dat ze in haar jaar ook meegedaan heeft aan complotten. Dan denk ik, zeik dan niet, het hoort er gewoon bij.
Is't ie homo, dat wist ik niet ....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:24 schreef Robar het volgende:
[..]
Toen Pieter uit de kast kwam kon hij dat ook doen, omdat ze toch ruim in de meerderheid waren.
Het was meer als grapje bedoeldquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:36 schreef schatje het volgende:
Jeetje, moet dat verleden van Mick nou altijd opgerakkeld worden? Ik vind het niet fair om iemand daar eeuwig lang op af te rekenen.
Whehehehehequote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:46 schreef Robar het volgende:
[..]Wist je dat nog niet?
ik wist gewoon dat ik het niet zo neer had meoeten zetten
Wordt Jennifer de volgende?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef cora4034 het volgende:
Pieter zijn zgn eerlijkheid vond ik niet zo geloofwaardig.
De eerste afleveringen was hij namelijk nauwelijks te zien. Pas toen bij dacht dat hij veilig was, omdat zijn "vriendjes" getalsmatig in de meerderheid waren, begon ie Mick en Karin wat af te zeiken. Heel stoer maar niet heus.![]()
En Jennifer met haar opmerking dat Karin haar dankbaar zou moeten zijn als ze morgen in dat fijne hotel zat Wat zal die op haar lelijke neus gekeken hebben.![]()
Jammer dat het niet goed in beeld te zien was.
Eenschquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef cora4034 het volgende:
Pieter zijn zgn eerlijkheid vond ik niet zo geloofwaardig.
De eerste afleveringen was hij namelijk nauwelijks te zien. Pas toen bij dacht dat hij veilig was, omdat zijn "vriendjes" getalsmatig in de meerderheid waren, begon ie Mick en Karin wat af te zeiken. Heel stoer maar niet heus.![]()
Dat stukje begreep ik al niet: ze zei iets van "Als Karin eerlijk is vindt ze het helemaal niet ergquote:En Jennifer met haar opmerking dat Karin haar dankbaar zou moeten zijn als ze morgen in dat fijne hotel zat Wat zal die op haar lelijke neus gekeken hebben.![]()
Jammer dat het niet goed in beeld te zien was.
Kan ze niet weer een soort van obstipatie krijgen van een overvloed aan kokosnoot?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:46 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb eigenlijk liever dat Jennifer verzuipt dan dat ze eruit gestemd wordt, maar dat is mijn bescheiden mening
Ik hoopte gisteren al dat Micks bedorven Palmhart haar fataal zou worden maar helaasquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef Robar het volgende:
[..]
Kan ze niet weer een soort van obstipatie krijgen van een overvloed aan kokosnoot?
Ik mis alleen de Frank die met een theedoek voor z'n leuter in een plasje op een trommel zit te slaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef vencodark het volgende:
Frank is eindelijk weer verstandig geworden, dat is de Frank die ik bij zijn jaar "leerde kennen".
Ja indd, waar is de indianen Frank !!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik mis alleen de Frank die met een theedoek voor z'n leuter in een plasje op een trommel zit te slaan
Zeker ja! Toch wel één van de top momenten uit alle ER's ooit. Verder Mick briljant en Frank redt zijn hachje, daar heb ik wel respect voor.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Ik vond het klokkengeluid op het moment dat Pieter, na de vraag van MIck. zijn strategie bekendmaakte aan de groep, briljant gemonteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |