abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37876628
Die lui hebben allemaal eerder meegedaan, het is inmiddels het zoveelste seizoen, in alle seizoenen zijn complotten geweest. Als ze dan nu verbaasd zijn dat er ineens een complot is, dan vraag ik me af of ze überhaupt ooit iets van het programma begrepen hebben.
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 16 mei 2006 @ 13:36:16 #277
16715 Mylene
*schatje*
pi_37876793
Jeetje, moet dat verleden van Mick nou altijd opgerakkeld worden? Ik vind het niet fair om iemand daar eeuwig lang op af te rekenen.
pi_37876885
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:36 schreef schatje het volgende:
Jeetje, moet dat verleden van Mick nou altijd opgerakkeld worden? Ik vind het niet fair om iemand daar eeuwig lang op af te rekenen.
Zijn verleden.
pi_37877383
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:31 schreef DrMarten het volgende:
Die lui hebben allemaal eerder meegedaan, het is inmiddels het zoveelste seizoen, in alle seizoenen zijn complotten geweest. Als ze dan nu verbaasd zijn dat er ineens een complot is, dan vraag ik me af of ze überhaupt ooit iets van het programma begrepen hebben.
True true

Maar wanneer zo een complot hopeloos faalt, dan kan ik een glimlach niet onderdrukken, zeker wanneer de misplaatste arrogantie van een zekere Pieter dan even lekker afgestraft wordt
pi_37878981
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 04:16 schreef Greetings het volgende:
Ik begin trouwens zulke survival-series steeds leuker te vinden

Weet iemand waar ik ergens op internet andere edities van ER (behalve 2005) uit welk land dan ook kan terugzien?
Of edities van Terra Incognita desnoods?

Dank!
Iemand die me hier nog aan kan helpen?
pi_37878984
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:07 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Mensen nemen het allemaal veels te serieus. Het is gewoon een spelletje en Pieter had adt goed door. Samenzweren hoort nu eenmaal bij dat spelletje. Dan kan ik het veel meer waarderen dat je er eerlijk over bent dan dat je doet alsof het niet bestaat terwijl het overduidelijk gebeurt.
Neem zo'n Karin die er nu over valt dat Melvin eruit gestemdis terwijl ze vervolgens toe moet geven dat ze in haar jaar ook meegedaan heeft aan complotten. Dan denk ik, zeik dan niet, het hoort er gewoon bij.
Pieter vond het een spelletje tótdat hij door het spelen van het spel (door Mick) zelf het toneel moest verlaten. Toen was hij er opeens 'ingeluisd'.
pi_37879117
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:24 schreef Robar het volgende:

[..]
Toen Pieter uit de kast kwam kon hij dat ook doen, omdat ze toch ruim in de meerderheid waren.
Is't ie homo, dat wist ik niet ....
pi_37879158
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:45 schreef Molline het volgende:

[..]

Is't ie homo, dat wist ik niet ....
Wist je dat nog niet?

ik wist gewoon dat ik het niet zo neer had meoeten zetten
pi_37879168
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 13:36 schreef schatje het volgende:
Het was meer als grapje bedoeld , afrekenen doen de eilandbewoners straks wel met hem.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:59:47 #285
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_37879649
Zo da's een lullig verhaal voor Mick, dat wist ik niet. Verder heb ik alleen maar lol van 'em, niet mijn type, maar wel uitermate geschikt voor ER. Verder natuurlijk alle lof voor Frank die de plannen/kliekjes flink door elkaar schudde.
pi_37880536
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 14:46 schreef Robar het volgende:

[..]

Wist je dat nog niet?

ik wist gewoon dat ik het niet zo neer had meoeten zetten
Whehehehehe
pi_37880598
Pieter zijn zgn eerlijkheid vond ik niet zo geloofwaardig.
De eerste afleveringen was hij namelijk nauwelijks te zien. Pas toen bij dacht dat hij veilig was, omdat zijn "vriendjes" getalsmatig in de meerderheid waren, begon ie Mick en Karin wat af te zeiken. Heel stoer maar niet heus.

En Jennifer met haar opmerking dat Karin haar dankbaar zou moeten zijn als ze morgen in dat fijne hotel zat Wat zal die op haar lelijke neus gekeken hebben.
Jammer dat het niet goed in beeld te zien was.
Dat is eens wat anders...
pi_37881047
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef cora4034 het volgende:
De eerste afleveringen was hij namelijk nauwelijks te zien. Pas toen bij dacht dat hij veilig was, omdat zijn "vriendjes" getalsmatig in de meerderheid waren, begon ie Mick en Karin wat af te zeiken. Heel stoer maar niet heus.

En Jennifer met haar opmerking dat Karin haar dankbaar zou moeten zijn als ze morgen in dat fijne hotel zat Wat zal die op haar lelijke neus gekeken hebben.
Wordt Jennifer de volgende?
pi_37881057
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:26 schreef cora4034 het volgende:
Eensch
quote:
Dat stukje begreep ik al niet: ze zei iets van "Als Karin eerlijk is vindt ze het helemaal niet erg
dat ze straks in het hotel zit". Hoe komt ze daar nou bij?
pi_37881084
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:39 schreef Robar het volgende:

[..]

Wordt Jennifer de volgende?
Ik hoop het zo
pi_37881264
Ik heb eigenlijk liever dat Jennifer verzuipt dan dat ze eruit gestemd wordt, maar dat is mijn bescheiden mening
pi_37881320
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:46 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb eigenlijk liever dat Jennifer verzuipt dan dat ze eruit gestemd wordt, maar dat is mijn bescheiden mening
Kan ze niet weer een soort van obstipatie krijgen van een overvloed aan kokosnoot?
pi_37881476
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:48 schreef Robar het volgende:

[..]

Kan ze niet weer een soort van obstipatie krijgen van een overvloed aan kokosnoot?
Ik hoopte gisteren al dat Micks bedorven Palmhart haar fataal zou worden maar helaas
Dat is eens wat anders...
pi_37881607
Wij vonden het thuis schitterend dat Pieter die beruchte uitspraak deed waar Frank bijstond, die blik van Frank samen met dat luiden van de klok, super.
Heb beetje haat-liefde gevoel bij Mick, acties als deze vind ik geweldig maar vind hem regelmatig (in zijn jaar en in eerdere afleveringen) echt een lul. Vind het ook wel typisch, dat als hij heel hard immunniteit nodig heeft, hij het d.m.v. een proef voor mekaar krijgt, hij weet zich heel vaak net te redden. Hij maakt de afleveringen iig weer boeiend, vond er vorige week geen reet aan.

We hadden al bedacht dat Frank nog weleens op Pieter ging stemmen na zijn uitspraak, maar je weet het nooit zeker, we hoopte het iig wel. Frank is eindelijk weer verstandig geworden, dat is de Frank die ik bij zijn jaar "leerde kennen".
Mooie aflevering.
pi_37881961
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 15:55 schreef vencodark het volgende:

Frank is eindelijk weer verstandig geworden, dat is de Frank die ik bij zijn jaar "leerde kennen".
Ik mis alleen de Frank die met een theedoek voor z'n leuter in een plasje op een trommel zit te slaan
pi_37884462
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 16:07 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik mis alleen de Frank die met een theedoek voor z'n leuter in een plasje op een trommel zit te slaan
Ja indd, waar is de indianen Frank !!!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 17:42:59 #297
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_37884900
Pieter eruit! Fantastische actie van Mick en Frank! Hoewel ik denk dat het toeval is geweest, niet dat Mick dit echt van plan was van te voren. Ik heb ook een soort haat/liefde-iets met Mick, kan hem soms niet uitstaan, maar de actie van gisteren maakt veel goed natuurlijk! Ben alleen bang dat hij volgende week weer bloedirritant kan zijn...
En voor volgende week mag Jennifer er wel uit van mij
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_37885049
Volgende week als Mick weer imuniteit heeft voorspel ik dit:

Mick -----> Jennifer
Karin ----> Jennifer
Jennifer ----> Karin
Richard ----> Karin
Frank: ------> Karin

hoop op Jennifer, maar vrees het ergste. Dus vandaar mijn strijdkreet: HUP MICK!
pi_37885133
quote:
Op maandag 15 mei 2006 22:06 schreef Mr_Romano het volgende:

[..]

Ik vond het klokkengeluid op het moment dat Pieter, na de vraag van MIck. zijn strategie bekendmaakte aan de groep, briljant gemonteerd.
Zeker ja! Toch wel één van de top momenten uit alle ER's ooit. Verder Mick briljant en Frank redt zijn hachje, daar heb ik wel respect voor.
pi_37887425
Leuk voor Mick gisteren.

Ik had het niet verwacht van Frank dat 'ie op Pieter stemde.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')