abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 mei 2006 @ 09:43:40 #101
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37705173
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 09:39 schreef jorienvdherik het volgende:
ben in tilburg wel is slaags geraakt samen met een maat met zo lokaal cafe na willem II - Feyenoord was vorig jaar. wij liepen daar langs na de 0-4 overwinning ofzo en toen was het beetje duwen enzo
Een beetje duwen enzo is bij jou hetzelfde als slaags raken?
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 10 mei 2006 @ 10:35:48 #102
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37706458

Doe mij een whiskey.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:01:27 #104
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37707351
pyth zullen we zo ff meeten?

zo ff in eindhoven buurten denk. Het sfeertje zit er al goed in iig hoorde ik net.
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:05:00 #105
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37707464
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:01 schreef PLAE@ het volgende:
pyth zullen we zo ff meeten?

zo ff in eindhoven buurten denk. Het sfeertje zit er al goed in iig hoorde ik net.
Ik ben er rond half 5 pas.

Kom maar naar de Aftrap toe rond die tijd
  woensdag 10 mei 2006 @ 14:53:34 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37708789
Eén van de opgepakte Ajacieden heeft zijn verhaal op papier gezet, best een grappig verslag:
quote:
Ik stond net als andere 410'ers vooraan. Het was echt een super feest.
na afloop bleef ik nog even gezellig en ik was nog flink aan t feesten met andere ajacieden.
Toen begon de ME alles al schoon te vegen. Dat was de aanleiding voor de rellen denk ik.
toen hoorde ik dat er kakkerlakken ware en ging kijken en toen kwam grote chaos. er ware ook rellen tusse Molukkers onderling. en toen in de Leidsche straat ofzo werd Politiebus vernield. zag er wel vreed uit.
Toen werden we achtena gezete door ME. ze begonnen gewoon op iedreen in te slaan. Toen ik bij klein parkje was ginge we met ze alle stenen gooien richting de ME busjes. en ware overal wel relle te zien. toen ik rustig wegliep doken opeens 6 kale gasten op mij (politie in burger kleding). Toen werd ik ME busje in gegooit en in de boeie geslage. Later werd ik weer in wit busje gegooit waar meerdere mensen zate die opgepakt ware. toen ginge we naar politie buraeu. Daat werde we in hok gegooit. Daar zate we met 20 man.Uiteindelijk zijn er d8 ik 43 gepakt. Toen werd je 1 voor 1 eruit gehaald. werden fotos genomen van je en alle sieraden moeste af. toen werd ik in dagverblijf gedaan. daar zate nog 10 mensen. in de loop vd nacht werd iedreen naar cellen gebracht. ik met nog 5 anedre bleven bijelkaar in dagverblijf. we krgen nog wel te hore dat we in verzekering ware gesteld(dat we 3 dagen konden blijfen voor onderzoek) snachts hebbe veel gelachen om een neger die helmaal stond was. en heb geslape op stenen vloer. sochtends kregen we ontbijt. toen was t lange wachten. een uur of 10 werd je 1 voor 1 meegenomen voor gesprek en later nog met je advocaat. daar kon je verhaal doen. daarna moest ik weer naar dagverblijf met zelfde mensen. ik ging kapot van verveling. later moes je voor verhoor je verhaal doen .uiteindelijk heb ik bekend omdat ze fotos van mij hadde. afentoe mochten we naar boven (buiten) om peukje te roken. daar zte nog meer mensen. we hebbe beetje ons verhaal gedaan enzo. smiddags moes ik vingerafdrukken enzo doen. en heel veel w88. maar ze zeggen nisk over hoelang je moet blijfen enzo. das zo kut. uiteindelijk werd ik vanacht opgehaald door me ouders omdat ik minderjarig ben. Ik krijg me straf nog te horen. Taakstraf Geldboete en/of stadionverbod. ik hoop echt niet t laatse.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_37708922
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 14:53 schreef M0NTANA het volgende:
Eén van de opgepakte Ajacieden heeft zijn verhaal op papier gezet, best een grappig verslag:
[..]
Het onderwijs in Nederland heeft gefaald.
pi_37708995
needelands op zijn goeist
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:02:22 #109
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37709035
hij is pas 13 we hebben nog ff
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:04:05 #110
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37709084
waarom plaats je dat hier

ah hij is 13. Nou vooruit
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:10:37 #111
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37709279
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 15:04 schreef PLAE@ het volgende:
waarom plaats je dat hier
Plaatste het stuk om te laten zien dat het echt niet alleen notoire relschoppers waren, maar ook jonge gasten die uit nieuwsgierigheid een beetje meeliepen. Verder vond ik zijn verslag wel grappig, hij vertelt het alsof het een spannend schoolreisje was.
  woensdag 10 mei 2006 @ 15:13:23 #112
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37709354
ja ik vond t ook wel grappig daar niet van haha.
pi_37711079
Leuk, hij mag weer naar binnen als ie 23 is. Dan komen de beste jaren.
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:43:41 #114
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37717839
http://video.google.com/videoplay?docid=7016438639188933228&q=hooligan

-edit- Hooligan filmpje in het algemeen

[ Bericht 15% gewijzigd door RedFever007 op 10-05-2006 20:52:47 ]
  woensdag 10 mei 2006 @ 20:56:06 #115
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37718249
Dit http://video.google.com/videoplay?docid=1351895348918629971&q=hooligans is ook een interresante reportage gamaakt door RTL Duitsland dus enige Duitse kennis is wel verreist.

Voor degene die er geen fuck van begrijpt, het gaat over Poolse hooligans van twee clubs uit Krakau die meestal tegen elkaar vechten met messen e.d. maar voor de WK2006 een uitzondering willen maken en samen in Duitsland willen vechten tegen de Duitsers voornamelijk, Eventueel ook Engelsen en nederlanders (in die volgorde)
Dat jongetje in dat ziekenhuis is zielig, die hebben ze zelfs in het ziekenhuis nog proberen te vermoorden
  woensdag 10 mei 2006 @ 21:25:17 #116
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_37719276
Duitsland - Polen
  woensdag 10 mei 2006 @ 22:34:15 #117
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_37721835
quote:
[..]
410 Hoo-li-gans
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_37722066
quote:
[..]
Relaxed, gratis ontbijt na een nachtje zitten.
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:04:02 #119
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_37722903
TVP!

Verbazingwekkend weinig gehoord over opstootjes in Eindhoven vandaag, wellicht dat die nog komen na de uitslag....
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:29:06 #120
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37723714
Inderdaad weinig gebeurt van wat ik gezien heb.
2 keer beetje matten met gasten van Sevilla die teveel Nederlandse coke gesnoven hadden (en wat overmoedig werden)

Voor de rest weinig.

Wel 25 joden bij Boro en wat losse feyenoorders die ik verders niet gezien heb.

Was half uur voor de wedstrijd weer thuis dus kan over de rest niet oordelen.
  woensdag 10 mei 2006 @ 23:34:04 #121
139407 jorienvdherik
pi_37723847
Aanhoudingen rondom UEFA-finale in Eindhoven

Uitgegeven: 10 mei 2006 23:22

EINDHOVEN - De politie heeft woensdag voorafgaand aan de finale van de UEFA Cup in Eindhoven veertien aanhoudingen verricht. Het gaat volgens een woordvoerder om Engelsen en Nederlanders die zich schuldig hebben gemaakt aan wildplassen, mishandeling en vernieling. De politie spreekt desalniettemin van een geslaagd voetbalfeest.

Agenten grepen onder meer hard in bij het opstootje buiten het supporterscafé van PSV, in de schaduw van het Philips Stadion.

In de finale van het Europese voetbaltoernooi verloor het Engelse Middlesbrough van het Spaanse FC Sevilla. De Engelse aanhang, waarvan enkele honderden supporters zonder kaartje de wedstrijd in de stad volgden via een groot videoscherm, werd baldadig nadat hun ploeg een tweede treffer tegen kreeg. Dat leidde tot vernielingen.

Na de wedstrijd zochten enkele tientallen PSV-supporters bij het stadion de confrontatie met Engelsen die het stadion verlieten. De mobiele eenheid van de politie trad op tegen de vechtersbazen met onder andere honden. De PSV'ers werden opgehouden in café De Aftrap, een verzamelplek van de harde kern van de PSV-supporters.

De politie voorkwam daarmee een confrontatie met de Engelse fans en smoorde het relletje in de kiem.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:15:09 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37732749
quote:
Relschoppers waren veelal provincialen
Donderdag 11 mei, door SV, Amsterdam, 09.30u GMT+01.00, Het Parool

De Amsterdamse krant Het Parool meldt dat de Amsterdamse politie zeker weet dat de relschoppers na de huldiging op het Leidseplein niet uit de stad maar uit de provincie komen.

Hierdoor is het lastiger indentificeren. 'De mensen van binnen de regio kennen we. Die konden we vrij snel aanhouden. We zullen nu videobeelden bekijken en de overigens desnoods via opsporingsberichten arresteren', aldus een politiewoordvoerder.

'Je hoort het ook aan het accent. Het was Ajax-publiek met een Brabants of Oost-Nederlands accent', zegt een insider in de krant.

Sommigen hebben zelfgemaakte filmpjes van rellen ingeleverd bij de politie. Het korps heeft vooral beelden van vaste camera's op het plein.
  donderdag 11 mei 2006 @ 12:19:23 #123
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37732854
quote:
Op woensdag 10 mei 2006 23:29 schreef PyTh het volgende:
Inderdaad weinig gebeurt van wat ik gezien heb.
2 keer beetje matten met gasten van Sevilla die teveel Nederlandse coke gesnoven hadden (en wat overmoedig werden)

Voor de rest weinig.

Wel 25 joden bij Boro en wat losse feyenoorders die ik verders niet gezien heb.

Was half uur voor de wedstrijd weer thuis dus kan over de rest niet oordelen.
ongeveer een half uurtje voor de wedstrijd ging het effe goed los met een mannetje of 20 van Boro onder elkaar achter Oost,werden een paar man opgepakt daarbij maar verders een relaxed dagje.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:17:13 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37734201

Ligt daar nou iemand op de grond, waar de ME tegenaan schopt?
pi_37734281
Die met dat rode kruis? Lijkt me niet he.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 11 mei 2006 @ 13:20:15 #126
139407 jorienvdherik
pi_37734294
haha verbandkist
pi_37735250
Auto kwijt door Ajax-hooligans

Een groep Ajax-hooligans heeft ervoor gezorgd dat een hoogbejaard Amsterdams echtpaar zijn auto is kwijtgeraakt tijdens de rellen die maandagavond ontstonden na de huldiging van Ajax op het Leidseplein.

Een groep van zo’n dertig hooligans die de winst van de KNVB-beker ’vierden’, gooide de Nissan Micra van de familie Hennink zonder pardon in de Looiersgracht, waar het voertuig kopjeonder ging.

Het is een drama voor ons. Met het wagentje kwamen we nog overal en deden we onze dagelijkse boodschappen”, zegt de 78-jarige meneer Hennink. „Mijn vrouw is een jaartje ouder dan ik en invalide, dus we zijn eigenlijk helemaal afhankelijk van dat karretje.

Mijn buurvrouw heeft het allemaal zien gebeuren. Om een uur of tien maandagavond kwam een groep vanaf het Leidseplein de gracht oplopen en begon aan mijn Nissan Micra te sjorren. In een mum van tijd hadden ze het voor elkaar dat mijn dertien jaar oude bakkie het water in werd gegooid”, aldus de geëmotioneerde Hennink.

„Het was dan wel een oud bakkie, maar ik had hem al die jaren prima verzorgd. Hij glom je gewoon tegemoet. Ik was er vreselijk zuinig op en de auto was goud waard voor ons. Nu is de wagen total loss verklaard en gezien de leeftijd van het voertuig levert hij niets meer op.”

Overigens hebben ze inmiddels een nieuwe auto ontvangen dit even ter info.
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:01:02 #128
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37735507
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef BobRooney het volgende:

Een groep Ajax-hooligans heeft ervoor gezorgd dat een hoogbejaard Amsterdams echtpaar zijn auto is kwijtgeraakt tijdens de rellen die maandagavond ontstonden na de huldiging van Ajax op het Leidseplein.

Een groep van zo’n dertig hooligans die de winst van de KNVB-beker ’vierden’, gooide de Nissan Micra van de familie Hennink zonder pardon in de Looiersgracht, waar het voertuig kopjeonder ging.

Het is een drama voor ons. Met het wagentje kwamen we nog overal en deden we onze dagelijkse boodschappen”, zegt de 78-jarige meneer Hennink. „Mijn vrouw is een jaartje ouder dan ik en invalide, dus we zijn eigenlijk helemaal afhankelijk van dat karretje.

Mijn buurvrouw heeft het allemaal zien gebeuren. Om een uur of tien maandagavond kwam een groep vanaf het Leidseplein de gracht oplopen en begon aan mijn Nissan Micra te sjorren. In een mum van tijd hadden ze het voor elkaar dat mijn dertien jaar oude bakkie het water in werd gegooid”, aldus de geëmotioneerde Hennink.

„Het was dan wel een oud bakkie, maar ik had hem al die jaren prima verzorgd. Hij glom je gewoon tegemoet. Ik was er vreselijk zuinig op en de auto was goud waard voor ons. Nu is de wagen total loss verklaard en gezien de leeftijd van het voertuig levert hij niets meer op.”
Ach, bejaarden zijn levensgevaarlijk op de openbare weg.
quote:
Vanmorgen bij 538 zeker? Want ving iets op.
pi_37735648
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 14:01 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, bejaarden zijn levensgevaarlijk op de openbare weg.
[..]

Vanmorgen bij 538 zeker? Want ving iets op.
Sorry bron vergeten...was telegraaf. Geen idee hoe ze zo snel aan een nieuwe auto zijn gekomen.
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:07:51 #130
57586 Bananenman
-----------
pi_37735700
quote:

Neppe gasten die dat gedaan hebben...
  donderdag 11 mei 2006 @ 14:42:46 #131
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_37736693
quote:

Echt te triest dit, of het nou de auto was van een bejaard of jong echtpaar.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_37738069
Gisterenavond ook nog in EHV geweest, gekkenhuis. Weinig gebeurd zoals al gezegd, maar wel een super sfeer. Jammer alleen van de iets te veel psvérs die dachten dat het hun feestje was en constant "boeruh boeruh" aan het roepen waren.
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:17:51 #133
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37739336
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Gisterenavond ook nog in EHV geweest, gekkenhuis. Weinig gebeurd zoals al gezegd, maar wel een super sfeer. Jammer alleen van de iets te veel psvérs die dachten dat het hun feestje was en constant "boeruh boeruh" aan het roepen waren.
Waar ben jij gisteren allemaal geweest dan?
Ook bij de aftrap geweest?

Die gekke Lucius heeft ook een uurtje of 2 biertjes staan drinken daar
pi_37739557
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:17 schreef PyTh het volgende:

[..]

Heel even maar, Theo niet gezien helaas. Verder overal en nergens geweest tussen het sevillaplein en het boro plein (stadhuisplein??) Die Irish pub O shea's ofzo nog gezeten, en die tent op stratum tegenover die kebab/friet etc zaak op de hoek. Zaten ook nog wat goede gasten van jullie. Verder vooral buiten geweest.

kaartjes nog wat opgebracht?
pi_37739753
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 13:17 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

Ligt daar nou iemand op de grond, waar de ME tegenaan schopt?
Volgens mij een gast die ik heel stoer zag doen tegen ME busjes, en toen werd weggevaagd door het waterkanon Had hetzelfde blousje aan.
  donderdag 11 mei 2006 @ 16:40:48 #136
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_37740017
quote:

[..]

Ik zag hem in de holland casino
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_37740156
Triest van die auto.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_37740289
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:40 schreef hippo-clippo het volgende:

[..]

Ik zag hem in de holland casino
had ie nog rotjes?
pi_37744924
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 16:32 schreef anoukforza het volgende:

[..]

Volgens mij een gast die ik heel stoer zag doen tegen ME busjes, en toen werd weggevaagd door het waterkanon Had hetzelfde blousje aan.
Dan zal t m wel zijn. Denk dat er weinig mensen met dat blousje rondlopen.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 10:59:24 #140
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_37755357
quote:
Op donderdag 11 mei 2006 19:53 schreef Erasmusch het volgende:
Denk dat er weinig mensen met dat blousje rondlopen.
Volgens mij is het Trabelsi!
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:38:31 #141
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37756407
quote:

Je hebt het over "Theo de zwarthandelaar"?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:43:29 #142
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37756535
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je hebt het over "Theo de zwarthandelaar"?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:51:09 #143
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_37756731
Zitten onze Rotterdamse vrienden CategoryC en footbal_lad vast (in Antwerpen) ofzo?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 11:54:28 #144
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37756801
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:43 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zag hem staan,in Portugal in 2004 was ie ook bezig naar het schijnt
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:05:32 #145
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_37757082
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 11:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zag hem staan,in Portugal in 2004 was ie ook bezig naar het schijnt
Zal wel niet genoeg verdienen bij PSV haha
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:07:07 #146
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_37757129
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:05 schreef PyTh het volgende:

[..]

Zal wel niet genoeg verdienen bij PSV haha
Verkoopt hij ook nog steeds vuurwerk?
A.M.A.B
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:08:28 #147
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37757161
quote:
UOW'02 kampioen na tumultueus belissingsduel
UOW'02 heeft de beslissingswedstrijd in Geleen om het kampioenschap in de 3e klasse A met 3-2 gewonnen.

De ploeg had een verlenging nodig om Caberg te verslaan, in een wedstrijd waarin zowel binnen de lijnen (10x geel, 1x rood) als buiten de lijnen vanalles gebeurde. Na de discutabele gelijkmaker van UOW, de bal had volgens de assistent-scheidsrechter de doellijn gepasseerd, sloeg vlak voor tijd de vlam in de pan. Er ontstonden opstootjes onder de 1500 bezoekers en er werden bierglazen op het veld gegooid.

De scheidsrechter legde de wedstrijd 25 minuten stil. Pas toen enkele politiepatrouilles waren opgetrommeld en op last van de politie geen alcohol meer werd geschonken, werd het duel hervat. In de verlenging scoorde UOW en gaf het de voorsprong niet meer weg. Na het laatse fluitsignaal bleef het verder rustig.

Bron: L1
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:09:09 #148
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_37757178
quote:

[..]

Kwam Lucius tegen bij van Buuren.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 12 mei 2006 @ 12:13:26 #149
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_37757276
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 12:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Verkoopt hij ook nog steeds vuurwerk?
Juist daarvoor handelt ie weer in kaartjes om dat te kunnen betalen
NAAR HET ANDERE FORUM!