quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:42 schreef M0NTANA het volgende:
Politie [knip] is ook gewoon kut [knip]
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:25 schreef BobRooney het volgende:
Verschillende ambulances zijn ingezet. Op een filmpje, gemaakt op de mobiele telefoon van een omstander, is te zien hoe een wit politiebusje in een zijstraat van de Leidsestraat wordt stilgehouden door tientallen supporters. Het busje wankelt op de wielen. Relschoppers slaan de ruiten in en trekken de agenten naar buiten.![]()
bron: NRC
WIl je ze hier even neerdumpen? Pe-liesquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Stonden al foto's van in het ajax topic, dat er 1 gewoon op het dak van dat busje stond, hehe
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
WIl je ze hier even neerdumpen? Pe-lies![]()
Door de Fok! Knokploeg als hij dat flimpje niet snel online zetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:22 schreef jorienvdherik het volgende:
jammer![]()
misschien wordt hij wel van ze bed gelicht
ver daarvoor alquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:54 schreef Paus_Benedictus_XVI het volgende:
En wanneer moest iedereen van het plein af? Pas na het waterkanon toch? Of daarvoor al?
Ik heb daar iig niks van meegekregen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:11 schreef anoukforza het volgende:
[..]
... Iedereen ineens superhard wegrennen. ...
Ligt het aan mij of laat ie zijn SI jasje wel heel erg overdreven zien?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:27 schreef MaxPower het volgende:
Spieker.
Dat was wel duidelijk jaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of laat ie zijn SI jasje wel heel erg overdreven zien?![]()
Ik denk weggevlucht?quote:
Met zoveel man is het toch een koudkunstje dat dingen te laten kantelen..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:09 schreef Cart_man het volgende:
Les 1: Het vakkundig slopen van een politiebusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |