abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 juni 2006 @ 23:16:22 #251
66130 Erasmusch
easy easy
pi_38577057
Is er eigenlijk paspoortcontrole bij die Kanaaltunnel/Eurostar etc?
pi_38577118
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:12 schreef MarkNMGN het volgende:
Het is toch het wegnemen van je vrijheid.
Stel dat zo'n hooligan gezellig met het gezinnetje een weekje naar Griekenland wilt rond die periode.
Heb je wel een punt, maaar dat had hij eerder moeten bedenken toen hij in de fout ging.
Voetbalwet is voetbalwet.
Alhoewel ik vind dat ik hiermee niet jouw argument onderuit haal
Blijft een lastige kwestie zoiets, maar je moet als overheden iets doen. Als het uit de hand loopt (vanuit de ogen van de politici bekeken, ik zou het vermakelijk vinden ), dan is het ook niet goed.
pi_38577265
Aan de andere kant: Als er mensen bij zitten die een keer een jeugdzonde hebben begaan worden hiermee nog steeds genaaid voor iets wat ze vroeger gedaan hebben..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_38577295
Ik ben over

Maar ik denk dat die 3300 ook niet de minste zijn toch? Dat zijn vast de rotte appels, die het niet bij jeugdzondes hebben gelaten en al helemaal niet met hun vrouw naar griekenland op vakantie willen. Die willen één ding: rellen

Dat vind ik dan ook wel weer een goede
  maandag 5 juni 2006 @ 23:24:04 #255
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38577308
Inderdaad, 3300 man.
Dat zal vast niet alleen van de laatste 2 jaar zijn
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  maandag 5 juni 2006 @ 23:27:33 #256
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_38577416
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:16 schreef Erasmusch het volgende:
Is er eigenlijk paspoortcontrole bij die Kanaaltunnel/Eurostar etc?
Yup.

Bij de Eurostar alleen als je vertrekt en bij de tunnel meestal aan beide zijde 2 maal
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_38577685
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:23 schreef DeVinger het volgende:
Ik ben over

Maar ik denk dat die 3300 ook niet de minste zijn toch? Dat zijn vast de rotte appels, die het niet bij jeugdzondes hebben gelaten en al helemaal niet met hun vrouw naar griekenland op vakantie willen. Die willen één ding: rellen

Dat vind ik dan ook wel weer een goede
Mwah, 3300 zijn er aardig wat. Maargoed dat vraag ik me dus af, hoe ze daar op selecteren.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_38577818
Ook voor een land als Engeland? Meeste supporters van Europa denk ik, correct me if i'm wrong
pi_38613253
Zo docu op BBC2
  woensdag 7 juni 2006 @ 00:18:51 #260
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_38613293
Over wat? Hoelaat?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_38613356
www.tvigds.nl

maar voor jou zal ik t wel ff copypasten
BBC Four on BBC Two: England awayDocumentaire

Wat is de link tussen voetbal en de Engelse nationale identiteit en hoe leidde dit uiteindelijk tot het fenomeen hooligans?.


Meer op deze zender | Meer in dit genre

Terug
BBC 2, 00:20 uur



DetailsZender:
Datum en tijdstip: 6 juni 2006, 00:20-01:00 uur
Genre: Documentaire
Bijzonderheden: Teletekst ondertiteld, Breedbeeld uitzending

Toevoegen aan persoonlijke gids Mail a friend Reageer op dit programma



© 2006 AKN Digital Services | Alle rechten voorbehouden
  woensdag 7 juni 2006 @ 08:06:20 #262
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_38616166
Gemist
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  woensdag 7 juni 2006 @ 09:21:00 #263
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_38617023
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:17 schreef Erasmusch het volgende:
Zo docu op BBC2
hm, mijn collega heeft het er net over. heb het helaas gemist.....
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_38617076
Ook gemist is er geen Britse uitzendinggemist of zo iets?
pi_38617893
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 00:17 schreef Erasmusch het volgende:
Zo docu op BBC2
Was je lekker op tijd mee
pi_38618487
Kut dit had ik ook wel willen zien. Er is tegenwoordig ook een Voetbaldocumentaires voor dit soort zaken.
pi_38621526
quote:
Op maandag 5 juni 2006 23:09 schreef DeVinger het volgende:
Want?
Ach, vergelijk het met iemand die een Disco kort en klein slaat. Mag je dan gelijk op zaterdagavond nooit de deur meer uit of alleen die Discotheek niet in?

Stadionverbod indien terecht opgelegd prima, maar je paspoort afnemen vind ik belachelijk.

Moeten ze hier in Nederland doen, en je dan aanhouden omdat je je niet kan identificeren.....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_38621806
Dat niet iemand dat even eerder zegt.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_38622162
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 10:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Was je lekker op tijd mee
3min is toch tijd zat om je tv aan te zetten
pi_38623128
quote:
05 Jun 2006 Alberto Stegeman wil naar duitsland
Via Via heeft hardcorehooligan.nl berichten binnen gekregen dat Undercoverjournalist Alberto Stegeman afreist naar het WK in Duitsland om opnames te maken voor zijn Programma Undercover in Nederland.

Hij heeft verschillende supporters(groepen) benaderd om mee te werken aan dit programma.
Uitkijken dus.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  woensdag 7 juni 2006 @ 13:57:49 #271
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_38624351
Stegeman . Die vent maakt van een ruzie in een kroeg nog de 3e wereldoorlog.

Die docu was wel aardig.
  woensdag 7 juni 2006 @ 14:04:50 #272
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_38624567
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 13:57 schreef PLAE@ het volgende:
Stegeman . Die vent maakt van een ruzie in een kroeg nog de 3e wereldoorlog.

Die docu was wel aardig.
Bak er ff een dvdtje van voor mij bolle
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_38624600
Zolang hij alles netjes censureert en de beelden niet doorspeelt kan het wel lachen zijn.
pi_38624607
Of pleur hem even op internet.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_38626264
quote:
Duitse politie zoekt hooligans
Uitgegeven: 7 juni 2006 13:49
NEUSS - De Duitse politie is op zoek naar vijf als hooligans bekend staande Engelsen. Zij zijn ondanks een verbod op de een of andere manier het land binnengekomen. Mogelijk gaat het om nog meer voetbalvandalen. Michael Endler van het centraal informatiepunt politie-inzet sport (ZIS) ontkende dat het er wel driehonderd kunnen zijn.

Dat is het aantal mensen dat ondanks een 'banning order', een stadion- en reisverbod, zijn paspoort niet heeft ingeleverd. In Engeland staan bijna 3500 ongewenste supporters als zodanig bekend.
Hun namen zijn doorgegeven aan de Duitse autoriteiten. Volgens Endler zijn 180 hooligans spoorloos. Hij heeft echter geen aanwijzingen dat die allemaal op weg zijn naar Duitsland of inmiddels al gearriveerd.
Whehehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')