Wat heeft 'ie nou bij de Rabo gedaan in de Tour?? Één keer top drie, nou nou... Rabo gaat natuurlijk weer lopen klooien met "vrijbuiters" en onzin.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo? Zeker weer alles op Menchov afstemmen...
Freire is een goeie voor de Tour... Kan goed de bergen over en dus een kanshebber voor de latere etappes.
niermann for the winquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:39 schreef flyckje het volgende:
WHITE, CALCAGNI, VAN DE WALLE, NIERMANN, BERTOLINI
in ontsnapping.
Iemand waarbij de winst niet naar het hoofd stijgtquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:41 schreef Zwansen het volgende:
Een omhelsing van Lance doet hem meer dan de Giro-overwinning blijkbaar...
[afbeelding]
wowquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:41 schreef Zwansen het volgende:
Een omhelsing van Lance doet hem meer dan de Giro-overwinning blijkbaar...
[afbeelding]
Dan issie zwaarder dan ik ben, terwijl ik 1,87 ben, wat een dikzak zeg!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:45 schreef Sanvean het volgende:
Ullrich weegt op dit moment 77 kg volgens de Zwitserse kranten.
Met z'n ranzige manier van kauwgum kauwenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:32 schreef maril het volgende:
Lance was wel erg relax met dat interview ,bijna ongeintreseerd.
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met z'n ranzige manier van kauwgum kauwen![]()
Mensen die zelfs op Tv nog in beeld op kauwgom zitten/staan/liggen/hangen/vliegen te kauwen terwijl ze met iemand pratenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Met z'n ranzige manier van kauwgum kauwen![]()
Die vent vraagt toch niet om die interviews? Ze lopen de hele dag met camera's om hem heen, moet ie zeker de hele dag rekening met mensen houden die ie niets eens mag.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:05 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Mensen die zelfs op Tv nog in beeld op kauwgom zitten/staan/liggen/hangen/vliegen te kauwen terwijl ze met iemand praten![]()
Het was ook niet persoonlijk op Lance bedoeld, maar soms ze je van die figuren zo op tv, dan denk ik:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die vent vraagt toch niet om die interviews? Ze lopen de hele dag met camera's om hem heen, moet ie zeker de hele dag rekening met mensen houden die ie niets eens mag.
Nuyens willen ze graag hebben. En we hebben nog Posthuma.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:15 schreef Lortnoc het volgende:
Wie zou nou de opvolger van Dekker en Wauters moeten gaan worden bij Rabo? Werd net wat op de Belg over gezegd.
Hooikoorts.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:19 schreef Jeroen_M het volgende:
Bertagnolli dus uitgestapt. Het verklaard wel iets.
Ah, Bettini is natuurlijk een held.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Tja, als Bettini 2e wordt in een massasprint weet je genoeg over de concurrentie.
Dat geldt ook voor 80% van de (sprint)overwinningen van Petacchi en Boonen van dit jaar.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:45 schreef Zwansen het volgende:
Tja, als Bettini 2e wordt in een massasprint weet je genoeg over de concurrentie.
Klopt, kan me nog de Parijs Nice van dit jaar herinneren waar Boogerd zelfs nog kon meestrijden voor de ereplaatsen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor 80% van de (sprint)overwinningen van Petacchi en Boonen van dit jaar.
Die 5 op 5 in Duitsland van Petacchi en dat hele gedoe in Qatar van Boonen zijn daar ook voorbeelden van, ze lijken elkaar vaak te ontlopen, al dan niet bewust.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:54 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt, kan me nog de Parijs Nice van dit jaar herinneren waar Boogerd zelfs nog kon meestrijden voor de ereplaatsen.
En de ronde van België moet nog komenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die 5 op 5 in Duitsland van Petacchi en dat hele gedoe in Qatar van Boonen zijn daar ook voorbeelden van, ze lijken elkaar vaak te ontlopen, al dan niet bewust.
idd, 1.5 km voor het einde in het wiel bij mcewen .. flink vooraan. Weet ie het nog te presteren om 25e te wordenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:58 schreef Sautor het volgende:
Brown die zat te kloten zeg, werd de hele tijd ingesloten. Zat eerst netjes naast Bettini, volgende shot hing ie ergens achteraan t peloton..
Ook niet in de Tour, vorig jaar en het jaar ervoor deed Petacchi niet mee. En voorgaande jaren mocht Cipo ook af en toe eens meedoen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:05 schreef placebeau het volgende:
[..]
En de ronde van België moet nog komen![]()
Eigenlijk welslim van die topsprinters om elkaar te ontlopen. Enkel in MSR en de tour krijgen we de volle strijd.
Petacchi reed wel mee maar gaf op, dacht ik.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ook niet in de Tour, vorig jaar en het jaar ervoor deed Petacchi niet mee. En voorgaande jaren mocht Cipo ook af en toe eens meedoen.
ik zie petacchi echt geen 2e zabel worden. Een sprinter die meedoet voor de 'leuke' uitslagen. Petacchi lijkt me echt een type die puur en alleen voor overwinning komt. En niet ( snel ) zal accepteren dat hij niet kan winnen. Ik zie boonen vrij snel uitbranden qua energie en kracht. Hij zal zn ritten nog wel blijven pakken in kermiskoersjes zoals de ronde van quatarquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe de sprints gaan evolueren de komende jaren, wie er gaat domineren.
Petacchi zie ik een soort Zabel worden, stilletjesaan naar achteren afzakkend, maar wel sterker worden in het zwaardere werk. Mits een ploeg die nog meer op hem was gefocust en minder op falend Janneke, dan had Zabel de sprints even zwaar kunnen domineren als Petacchi nu (voor zover hij dat al niet deed, maar hij had dan ook 15 ritten in grote rondes op één jaar kunnen winnen).
McEwen wordt ook een dagje ouder, zo heel lang zal die niet meer meegaan. Ik betwijfel dat Boonen zich nog erg lang gaat blijven bezighouden met al die sprints en als hij LBL ambities heeft, dan zal dat ongetwijfeld zijn sprint afbotten. Mja, Hushovd, die is snel, maar nu ook weer niet dé supersprinter.
Zabel heeft in de jaren 90 6/7 jaar aan een stuk altijd meegedaan voor de overwinning, het is pas de laatste 4/5 jaren dat hij het met ereplaatsen moet doen. Boonen heeft zelf al gezegd dat hij waarschijnlijk niet tot zijn 35e gaat koersen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik zie petacchi echt geen 2e zabel worden. Een sprinter die meedoet voor de 'leuke' uitslagen. Petacchi lijkt me echt een type die puur en alleen voor overwinning komt. En niet ( snel ) zal accepteren dat hij niet kan winnen. Ik zie boonen vrij snel uitbranden qua energie en kracht. Hij zal zn ritten nog wel blijven pakken in kermiskoersjes zoals de ronde van quatar
Blegh @ komende rustdag ja .. pffft .. die bergen .. die bergenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |