Wie zegt dat? Damn...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Alessandro Petacchi doet ook niet mee met de tourtievus. Dat had ik niet verwacht.
![]()
Mja, voor vandaag misschien een vluchters etappe? Want zie zal de ploeg van mcewen willen helpen?
no shit sherlockquote:
Vanhuffel heeft al gemeld dat hij niet moest werken voor mcEwenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerstvolgende sprintmogelijkheden zouden misschien nog steeds benut kunnen worden wanneer ze de vluchters min of meer binnen schot houden. Davitamon zal nu wel helemaal voor McEwen gaan, wie gaat hem nu nog kloppen? Gerolsteiner zal wel helpen, want er zal nog steeds wel altijd iemand meezitten die niet te ver van het roze is verwijderd. En als je dan dichter bij de finish komt, zijn er altijd wel van die T-Mobile's of zo die assistentie verlenen.
Daarna is de enige mogelijkheid waarschijnlijk de slotrit.
En dat laatste lukt hem echt niet zonder buiten de tijd te raken. Er zijn maar weinig renners die zo slecht klimmen als Brownquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:07 schreef placebeau het volgende:
Volgens McEwen waren er zes sprintmogelijkheden, waarvan de laatste twee niet meer voor hem zouden zijn. Je kan zeggen dat een Brown dan een kans maakt, maar dan moet hij zelf ook het hooggebergte zien over te raken.
Rijden mcewen/freire/boonen de tour?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:10 schreef Zwansen het volgende:
Petacchi... Zo'n iemand moet gewoon in de Tour rijden.
Uiteraard. Hushovd en O'Grady ook.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Rijden mcewen/freire/boonen de tour?
dan zou het idd erg jammer zijn als petacchi er niet bij zou zijn. Naja, waarschijnlijk wordt het dan de vuelta voor hem.quote:
www.giroditalia.itquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:37 schreef Bonobo11 het volgende:
TVP, iemand een rittenoverzicht gevonden ergens?
Moah, ik vrees toch dat veel sprinters door zullen hebben dat ze het niet zullen winnen van McEwen .. de etappe die hij won, won hij met overmacht van de anderen + en de trein van petacchi ( incluis petacchi )quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:48 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk dat T-Mobile best wil helpen om eventuele vluchters terug te halen, Pollack heeft flinke kansen vandaag zo zonder Petacchi.
ofwel hopen op knotsgekke dingen vandaag.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:55 schreef flyckje het volgende:
veel zal afhangen van wie er in die ontsnapping zit. Met geluk moet gerolsteiner ook rijden. (Wat ze zowiezo zullen doen omdat die ploeg toch niet echt een GC rijder heeft dus etappe zege en/of meer dagen roos houden is dan altijd goed meegenomen.
Vergeet ook niet dat lotto al een belangrijke pion kwijt is. Dus als ze willen gaan voor de etappe zou vanhuffel mss wel de benen uit zen broek moeten steken.
Alleen krijg ik die radiocorsa niet werkend in Firefox. Wel in IE...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:10 schreef Dr.Aart het volgende:
mooie site, vooral live etappe weergave!
http://www.gazzetta.it/Speciali/Giroditalia/2006/en/
Als die boeren bij de bank slim zijn, laten ze Freire NIET de tour rijden...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Rijden mcewen/freire/boonen de tour?
Hoezo? Zeker weer alles op Menchov afstemmen...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als die boeren bij de bank slim zijn, laten ze Freire NIET de tour rijden...
Maarja, als hé....![]()
ik hoop van wel. Hij heeft niet veel hulp nodig, en kan in kleine en grote groepen de sprint winnen. Freire zit voor mij echt wel in het rijtje freire/petacchi/boonen/mcewen maar dan wel als de minstequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als die boeren bij de bank slim zijn, laten ze Freire NIET de tour rijden...
Maarja, als hé....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |