Ik denk dat het leuker was geweest als we herrie hadden gezocht.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:29 schreef MouseOver het volgende:
Ze hebben dus gewonnen. Vanuit hun kant gezien hebben ze dus de juiste keuze gemaakt.
Kruidenbuurtquote:Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Goh. Woensel West of de componistenbuurt?
Wibra hequote:Op maandag 8 mei 2006 21:31 schreef Nega het volgende:
Echt van die domme kinderen. Ze hadden vast een Nike-petje, en de nieuwe Nike-zomerjassen aan?
Het kan nog erger. Een paar straten verderop begint de roofdierenbuurt.quote:
zwak, dat 3 allochtone kinders van nog geen 15 de baas zijnquote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Toen zijn we maar afgetaaid en naar een ander pleintje gegaan.
Ik weet het niet eigenlijk.. het lijkt me erg cool om als 12 jarig jochie vrij eenvoudig een paar volwassen mannen weg te kunnen jagen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:33 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik denk dat het leuker was geweest als we herrie hadden gezocht.
[..]
met andere woorden bedoelt de TS het wel zo jaquote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef Isdatzo het volgende:
je bent dus ge-ownd door een marrokaans kiendje?![]()
![]()
Ik ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wist dat ik dit topic niet had moeten openen
Moeder Teresa wellicht maar die is al dood.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wist dat ik dit topic niet had moeten openen
Heeft dan niemand zoiets van: Joh, goed gehandeld ?
Ik ken de situatie niet. Ik weet wel dat op Fok alleen maar sociaal gestoorde mongolen zitten. Daarom had ik dit topic nooit geopend.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Heeft dan niemand zoiets van: Joh, goed gehandeld ?
Goed puntquote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik ken de situatie niet. Ik weet wel dat op Fok alleen maar sociaal gestoorde mongolen zitten. Daarom had ik dit topic nooit geopend.
Ik ben helemaal niet sociaal gestoord. Hoe kom je er bij? Ik ben gewoon 'speciaal'quote:Op maandag 8 mei 2006 22:52 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik ken de situatie niet. Ik weet wel dat op Fok alleen maar sociaal gestoorde mongolen zitten. Daarom had ik dit topic nooit geopend.
Ook goed.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet sociaal gestoord. Hoe kom je er bij? Ik ben gewoon 'speciaal'
jezus fruit, wat ben jij een wijf, je moet niet slaan, je moet ze hard anaal fisten (dat is toch je hobby?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:27 schreef SuperFruitig het volgende:
He bah,
ik ga met wat huisgenoten basketballin op een lokaal pleintje hier in downtown eindhoven. Nu weet ik dat het niet de meest frisse buurt is waar ik woon maargoed, ik gok het eropWe zijn nog geen 10 minuten bezig of er komen 3 mennekes aan. Ik schat ze rond de 12-13 en ze vragen of ze mee mogen doen. Ofja vragen. Met een duidelijk "WIJ DOEN MEE" laten ze weten dat ze mee willen doen. We gokken het erop, okay. ( Hier ging het mis ) De regels waren hun waarschijnlijk niet helemaal duidelijk en na meerdere malen aandringen of ze normaal konden spelen, zeiden we maar dat ze maar weg moesten gaan omdat we zo niet konden spelen.
Toen was het hek van de dam![]()
Mn moeder was een onuitspreekbaar woord geworden en ik moest maar de kanker krijgen. Je moeder je moeder je moeder. Raak me niet aan en waarom sla je me. Verder nog: Ik ga mn ome appie halen die breekt jullie benen wel. En hassan kwam ons ook een jihad afleggen als we niet snel de bal gaven.
Door de extreme oplettendheid van een van mn huisgenoten kregen ze de bal alsnog te pakken en na een vervelend potje jonassen ( mn geduld begon op te raken ) had ik de bal eindelijk weer terug. Toen zijn we maar afgetaaid en naar een ander pleintje gegaan. Zucht, de jeugd van tegenwoordig
Na dit kleine betoog vraag ik me af, wat doe je er aan? Klappen geven is een optie, mits je zin hebt in een veldslag met half kemper eindhoven om vervolgens een jihad door je brievenbus te krijgen. Naar hun huis lopen en hopen dat de vader nederlands spreekt en reasonable is, een kleine kans. Dan maar hopen dat ze later in de goot belanden en rechts stemmen. Hoezee![]()
Je snapt t niet, ik LAAT me liever anaal fisten.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:02 schreef Heumeux het volgende:
[..]
jezus fruit, wat ben jij een wijf, je moet niet slaan, je moet ze hard anaal fisten (dat is toch je hobby?)
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je snapt t niet, ik LAAT me liever anaal fisten.
En stop met het schoppen van topiques slet
Deze kan trouwens dicht modjes, mn image enzo
De kruidenbuurt is echt wel een stuk erger. Ik woon in die 'roofdierenbuurt' (Tivoli) en dat is een typische volksbuurt. Hier is het eh.... multicultureel zeg maar.. Er wordt hier in de buurt nooit ingebroken o.i.d. want ja, je eigen nest bevuilen is niet slim natuurlijk.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Een paar straten verderop begint de roofdierenbuurt.
OMGquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
ts ik vind dat je goed gehandeld hebt en de verstandigste was. vechten doe je met mensen van je eigen leeftijd of gewoon helemaal niet.
Jengel niet zo. Als je geen klappen wilt vangen van ouderen moet je ze ook maar niet irriteren. Anders wordt je vroeg wijs.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
ts ik vind dat je goed gehandeld hebt en de verstandigste was. vechten doe je met mensen van je eigen leeftijd of gewoon helemaal niet.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:18 schreef Maikuuul het volgende:
Gewoon uitlachen, want zij hebben geen hersens en gaan dus hun hele leven zeuren hoe duur alles wel niet is.
Owja en hun vrouw word moddervet
Klopt, moest ik eens bij de jongens in mijn buurt proberen, kreeg ik gelijk een tik tegen mijn hoofd aan.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jengel niet zo. Als je geen klappen wilt vangen van ouderen moet je ze ook maar niet irriteren. Anders wordt je vroeg wijs.
Idd, leereffect.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:20 schreef Camplo het volgende:
[..]
Jengel niet zo. Als je geen klappen wilt vangen van ouderen moet je ze ook maar niet irriteren. Anders wordt je vroeg wijs.
Floggin!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 15:28 schreef Yozzz het volgende:
Als het in Staphorst was gebeurd was slaan een goede optie geweest. Als ze een béétje bijbel in hun knar hadden gehad, hadden ze de andere wang nog toegedraaid ook! Het enige resultaat dan is dat je doodgebid wordt. In Eindhoven zou die kans naar alle waarschijnlijkheid echter iets kleiner zijn
Oftewel:
Walk away me boys, walk away me boys
And by mornin' we'll be free
Wipe that golden tear from your mother dear
And raise what's left of the flag for me
Tja, ook wel een beetje je eigen schuld hè... Maargoed, het is wel weer leuk geweest, hier heb je je slotquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je snapt t niet, ik LAAT me liever anaal fisten.
En stop met het schoppen van topiques slet
Deze kan trouwens dicht modjes, mn image enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |