He bah,
ik ga met wat huisgenoten basketballin op een lokaal pleintje hier in downtown eindhoven. Nu weet ik dat het niet de meest frisse buurt is waar ik woon maargoed, ik gok het erop
![]()
We zijn nog geen 10 minuten bezig of er komen 3 mennekes aan. Ik schat ze rond de 12-13 en ze vragen of ze mee mogen doen. Ofja vragen. Met een duidelijk "WIJ DOEN MEE" laten ze weten dat ze mee willen doen. We gokken het erop, okay. ( Hier ging het mis ) De regels waren hun waarschijnlijk niet helemaal duidelijk en na meerdere malen aandringen of ze normaal konden spelen, zeiden we maar dat ze maar weg moesten gaan omdat we zo niet konden spelen.
Toen was het hek van de dam
Mn moeder was een onuitspreekbaar woord geworden en ik moest maar de kanker krijgen. Je moeder je moeder je moeder. Raak me niet aan en waarom sla je me. Verder nog: Ik ga mn ome appie halen die breekt jullie benen wel. En hassan kwam ons ook een jihad afleggen als we niet snel de bal gaven.
Door de extreme oplettendheid van een van mn huisgenoten kregen ze de bal alsnog te pakken en na een vervelend potje jonassen ( mn geduld begon op te raken ) had ik de bal eindelijk weer terug. Toen zijn we maar afgetaaid en naar een ander pleintje gegaan. Zucht, de jeugd van tegenwoordig
![]()
Na dit kleine betoog vraag ik me af, wat doe je er aan? Klappen geven is een optie, mits je zin hebt in een veldslag met half kemper eindhoven om vervolgens een jihad door je brievenbus te krijgen. Naar hun huis lopen en hopen dat de vader nederlands spreekt en reasonable is, een kleine kans. Dan maar hopen dat ze later in de goot belanden en rechts stemmen. Hoezee