abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:16:53 #151
6941 APK
Factual, I think.
pi_38006495
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:58 schreef One_conundrum het volgende:
Dat wilde ik ook nog weten, wat er in die kluisjes zat! irritant dat ze dat niet even lieten zien
Duh, daarom kijken we volgende week weer.

Sun
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 20 mei 2006 @ 00:26:05 #152
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38006760
Zooo spannend weer De laatste tijd gaat het weer echt goed met de spanning, maar dat moet ook wel, aangezien we over de helft van het seizoen zijn

Ik vond het ook bizar dat ze niet de rest van de kluisjes gingen doorzoeken, na de ontdekking van lijm + baard Maar waarom heel die bunker leeghalen, maar wel lijm en baard achterlaten?

Claire is wel gestegen in waardering; eerst vond ik haar afleveringen saai, maar ze is nu trotse eigenares van één van de boeiendste afleveringen van de laatste tijd Wat zag ze er trouwens leuk uit steeds bij die flashbacks naar toen ze ontvoerd was!
Was ze toen trouwens constant gedrogeerd? Ze was de hele tijd zo ultiem blij...

Ik snap niet dat Locke zich zo laat opfokken door die smeerlap van een Henry; hij weet immers toch dat het mogelijk een Other is en juist wil dat hij opgefokt raakt!?
pi_38009300
Onbewust haat hij het ook (zoals wij allemaal ) dat Jack de baas speelt
pi_38010198
Ja dat was zeker weten 'Zeke', die met Ethan praatte. Ik ben wel erg benieuwd wie 'hij' is waar ze het steeds over hebben. Hun leider?

Echt een superaflevering, onwijs spannend. En zoals altijd bij zo'n onthullende aflevering, weer allemaal nieuwe vragen en mysteries. Brrr..wat eng allemaal, zeker door dat jaren 70 sfeertje in dat onderzoekscentrum/bunker. En die muziekmobiel met vliegtuigjes was ook wel freaky.

Behoorlijk irritant dat geschuif met uitzendtijden van Net5. Elke keer als een serie afgelopen is verschuiven ze zonder pardon de hele boel En dan nog raar vinden dat veel kijkers afhaken. Maar goed, ik zit wel klaar hoor, volgende week 20.30u.
bij-zonder
pi_38012568
Gave aflevering inderdaad! Dat onderzoekscentrum van Dharma zag er echt creepy uit, net een horrorfilm! En die enge Ethan speelt zn rol heel goed....brrr. Wat ik trouwens niet snap is waarom Claire die Ethan zo vertrouwde. Kwam dat omdat ze gedrogeerd was?

Ik moest wel lachen toen Eko op bezoek ging bij Henry. Eerst kreeg hij bezoek van een Irakese martelaar en nu een negroïde moordenaar.

Claire en kate zagen er inderaad wel mooi uit gisteren, net als Sun. En dat accent van Claire is ook zo leuk. Wel tof ook, die sessie met Libby en hoe Claire die soort flashbacks kreeg telkens.
pi_38013264
Ik denk dat ze Claire erg goed gemanipuleerd hebben. Lijkt me ook niet heel moeilijk bij haar.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 13:37:26 #157
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38015435
Naja ze wilde eerst toch al haar kindje afstaan ter adoptie, dat vertelde ze zelf nog tegen Ethan vlak voor ze die spuit kreeg. Dus blijkbaar ging ze er nog wel vanuit dat ze gered zouden worden en ze dan alsnog naar LA zou gaan om kindje af te staan. En dan ook nog onder invloed van drugs, want dat was wel overduidelijk, ze zwalkte alsof ze strontlazerus was en zo blij de hele tijd enzow.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38016190
Gisteren genoten van 5 afleveringen . Afl 6-10 van Seizoen 2. De laatste (die met Eko) was echt smullen! Duurt nog wel even voor ik weer op tv kan meekijken...! (Ik vind het zo'n gedoe dat downloaden ).
pi_38022129
superspannend gisteren ja...
en het waren wel the others volgens mij, want ze vonden die baard en lijm etc, maar ook van die slodderkleren in die kast, waar zij die bosjes mee door zwalkten volgens mij..

en nu ineens paar weken later is alles weg...creepy
what you see, is what you get!
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:12:19 #160
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38022334
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 11:35 schreef Eveli het volgende:
Ik moest wel lachen toen Eko op bezoek ging bij Henry. Eerst kreeg hij bezoek van een Irakese martelaar en nu een negroïde moordenaar.
Ik vond dat ook echt grappig, toen Eko naar binnen liep [je kan er niet omheen dat hij er imponerend uitziet] en die Henry echt @ *slik*
quote:
En dat accent van Claire is ook zo leuk.
"Baiybie"

Ik heb even screen captures opgezocht van de "Zeke" verschijningen en van die man van gisteren [ook Zeke dus], vergelijk maar:

Op de vloot in de finale van seizoen 1:
http://lost-media.com/mod(...)exoduspart2-1028.jpg

In de jungle toen Kate gegijzeld werd:
http://lost-media.com/mod(...)ntingpartycap625.jpg
http://lost-media.com/mod(...)ntingpartycap619.jpg

Gisteren, met Ethan op de gang:
http://lost-media.com/mod(...)ity-leave-cap400.jpg

Hij doet wel veel moeite om zich voor te doen als een verwilderd iemand die er al jaren woont... nepbaard en zichzelf vies maken

Dat zet je toch aan het denken... "The Others" zijn dus wellicht helemaal geen verwilderde, zieke mensen, maar gewoon geciviliseerde mensen die zich anders voordoen...
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:13:38 #161
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_38022374
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:04 schreef IV_Xample het volgende:
en nu ineens paar weken later is alles weg...creepy
Ja, nu we alles weten is dat wel logisch; zij wisten niet dat Rousseau Claire zo hard zou slaan dat ze geheugenverlies zou oplopen. Ze dachten waarschijnlijk dat het hele kamp van Claire de volgende dag bij hun aan de deur zou staan
pi_38022456
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan iemand me bijpraten? Heb alleen t begin gezien.
Hier staat een korte samenvatting.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 18:23:23 #163
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_38022585
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef Xurk het volgende:

[..]

Ik vond dat ook echt grappig, toen Eko naar binnen liep [je kan er niet omheen dat hij er imponerend uitziet] en die Henry echt @ *slik*
[..]

"Baiybie"

Ik heb even screen captures opgezocht van de "Zeke" verschijningen en van die man van gisteren [ook Zeke dus], vergelijk maar:

Op de vloot in de finale van seizoen 1:
http://lost-media.com/mod(...)exoduspart2-1028.jpg

In de jungle toen Kate gegijzeld werd:
http://lost-media.com/mod(...)ntingpartycap625.jpg
http://lost-media.com/mod(...)ntingpartycap619.jpg

Gisteren, met Ethan op de gang:
http://lost-media.com/mod(...)ity-leave-cap400.jpg

Hij doet wel veel moeite om zich voor te doen als een verwilderd iemand die er al jaren woont... nepbaard en zichzelf vies maken

Dat zet je toch aan het denken... "The Others" zijn dus wellicht helemaal geen verwilderde, zieke mensen, maar gewoon geciviliseerde mensen die zich anders voordoen...
Als je hebt opgelet dan zie je ook dat ze hun "vieze" kleren gewoon netjes in een kleding kast hebben hangen met een make up koffer met nep baard en lijm.
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_38026706
Ja maar dan nog, waarom zouden ze dat daar laten hangen terwijl dat hele ondergrondse gebeuren voor de rest leeg was?? Lijkt me niet echt iets voor hen, die zouden hun sporen wel uitwissen denk.
You gotta learn to live
and live and learn
pi_38026838
quote:
Op zaterdag 20 mei 2006 20:50 schreef Lethe het volgende:
Ja maar dan nog, waarom zouden ze dat daar laten hangen terwijl dat hele ondergrondse gebeuren voor de rest leeg was?? Lijkt me niet echt iets voor hen, die zouden hun sporen wel uitwissen denk.
Dat is inderdaad heel apart. Ik kan me niet voorstellen dat ze het zijn vergeten, daar lijken het me absoluut de types niet voor.
  zaterdag 20 mei 2006 @ 21:06:59 #166
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_38027271
Het wordt met de week vreemder en spannender.
Gister iig weer een hele gave aflevering.

Die Zeke had het over zijn baas ofzo vraag me toch af wie dat dan is, en wat hun nou
eigenlijk zijn of wat ze zich voordoen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_38039249
er zit dus nog een hoger iemand achter ja...want ze hadden het inderdaad over de baas..

vraag me toch af wie dat dan is...
what you see, is what you get!
pi_38039619
Ik vraag me af, hoeveel bunkers ze nog gaan vinden. Die bunker was leeg, dat betekent dus dat ze naar een ander onderkomen zijn gegaan. Ik vraag me af of dat op het eiland is, of dat de zogenaamde others misschien de mogelijkheid hebben om van het eiland af te kunnen

zondag 21 mei 2006 @ 10:15:54 #169
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38039746
Dit was sinds lange tijd weer een echt spannende aflevering, zo spannend dat je niet kan wachten op de volgende Ik merk wel dat Lost nu zo langdradig begint te worden dat ik dingen vergeet (of ik ben gewoon een vergied, kan ook). Maar: Die Ethan, die is toch vermoord in het begin van S2? Of haal ik nu dingen door elkaar?
pi_38039789
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:15 schreef Aventura het volgende:
Dit was sinds lange tijd weer een echt spannende aflevering, zo spannend dat je niet kan wachten op de volgende Ik merk wel dat Lost nu zo langdradig begint te worden dat ik dingen vergeet (of ik ben gewoon een vergied, kan ook). Maar: Die Ethan, die is toch vermoord in het begin van S2? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Ethan is doodgeschoten door Charlie.
  zondag 21 mei 2006 @ 10:25:36 #171
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_38039863
quote:
Op zondag 21 mei 2006 10:18 schreef aloa het volgende:

[..]

Ethan is doodgeschoten door Charlie.
Ja, toch wel dus Thanks.
pi_38040442
quote:
Op zondag 21 mei 2006 09:59 schreef aloa het volgende:
Ik vraag me af, hoeveel bunkers ze nog gaan vinden. Die bunker was leeg, dat betekent dus dat ze naar een ander onderkomen zijn gegaan. Ik vraag me af of dat op het eiland is, of dat de zogenaamde others misschien de mogelijkheid hebben om van het eiland af te kunnen

Ze hebben iig een boot
bij-zonder
pi_38040485
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:07 schreef Maja-de-bij het volgende:

[..]

Ze hebben iig een boot
Dat is waar ja, maar waar halen ze brandstof en dergelijke vandaan. En dat bootje was niet zo groot toch.
  zondag 21 mei 2006 @ 11:52:40 #174
145257 Sprouts
Groente
pi_38041303
Jemig, wat een goede aflevering. Viel het iemand op dat toen Claire buiten het onderzoekscentrum bijkwam, in de verte het alarm van het centrum afging? Weer een 'incident'? Daarna zijn Ethan en z'n maatjes natuurlijk weggegaan.

Ik kan bijna niet wachten tot volgende week!
If you open your mind too much your brain will fall out
  zondag 21 mei 2006 @ 17:31:18 #175
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_38050495
quote:
Op zondag 21 mei 2006 11:52 schreef Sprouts het volgende:
Jemig, wat een goede aflevering. Viel het iemand op dat toen Claire buiten het onderzoekscentrum bijkwam, in de verte het alarm van het centrum afging? Weer een 'incident'? Daarna zijn Ethan en z'n maatjes natuurlijk weggegaan.

Ik kan bijna niet wachten tot volgende week!
was dat niet een alarm om het feit dat claire weg was?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')