SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 mei 2006 16:26 schreef Xurk het volgende:
Ja, maar kom op mensenEen spoiler kun je dat haast niet noemen, want het is toch wel echt heel erg logisch dat hij
Ja iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van Lost-Media, die van ieder aflevering [serieus] 700 screen captures heeftquote:somegirl schreef:
ik had het opgenomen en zat al te kijken bij die foto of het kate was, maar ik vond haar er toch niet helemaal op lijken, iemand nog een screenshot daarvan?
Ik heb het idee dat er wel degelijk iets in gang gezet is, te laat is te laat, maar wat?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:41 schreef WheeleE het volgende:
Dat gebonk bij het verschijnen van die hyrogliefen is denk ik iets van het opstarten van een turbine of moter voor iets. Maar omdat Locke net voor het stilvallen van de laatste hyroglief de code intoetste, ging het niet door.
Eenschquote:En ik vertrouw die luchtballonkerel nog niet helemaal. Hij keek/kijkt tijdens het martelen/praten en bij het dichtvallen van de kluis net iets te helder en doordacht uit z'n ogen om een bange, onschuldige vluchteling te zijn.
Er zijn mensen met nog meer vrije tijdquote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:04 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik heb btw net die website bekeken van Drive Shaft... omfg, hoeveel vrije tijd kun je hebben [vooral die bio van de band]
Zou best kunnen, maar omdat de laatste hieroglief nog niet was stilgevallen toen de 108 minuten weer verscheen, en het gebonk ophield, lijkt het me mogelijk dat 'het' voorkomen is.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:03 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat er wel degelijk iets in gang gezet is, te laat is te laat, maar wat?
Waarschijnlijk zal het voor ons dan vol met spoilers zitten, maar niettemin een leuk idee.quote:Op maandag 15 mei 2006 17:04 schreef Molline het volgende:
Dat zou kunnen, volgens mij had ik op die site gelezen dat de maker binnenkort een echte lost park-serie zou gaan maken, dus hij zal daar nu wel mee bezig zijn.
Ben heel benieuwd wat dát gaat worden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt vast weer een mooie aflevering.![]()
![]()
Nog even voor de duidelijkheid, de producers hebben bevestigd dat het Kate ís, sterker nog, ze hebben de actrice die Kate speelt gewoon om een jeugdfoto gevraagdquote:Op zondag 14 mei 2006 22:28 schreef somegirl het volgende:
ik had het opgenomen en zat al te kijken bij die foto of het kate was, maar ik vond haar er toch niet helemaal op lijken, iemand nog een screenshot daarvan?
Anders neem je ff de moeite om het hele topic te lezenquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:18 schreef Masegate het volgende:
Kan iemand mij vertellen bij welke aflevering ze op dit moment zijn? Ik ben aan het bijkijken via downloads, maar wil ondertussen ff weten of ik niet alweer bij ben. Ik heb zojuist aflevering 6 van seizoen 2 gezien.
Dank je!
Inderdaad, ik begin ook een beetje moe te worden van dat soort vragenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:59 schreef Arjan het volgende:
[..]
Anders neem je ff de moeite om het hele topic te lezen![]()
Vanavond Seizoen 2 aflevering 15, Maternity Leave.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:36 schreef Masegate het volgende:
Ja en dan lekker dingen lezen die ik misschien nog niet gezien heb zeker. Laat maar zitten hoor!
Stelletje gezelligerds.
Net als vorig jaar dusquote:Op vrijdag 19 mei 2006 11:49 schreef CarOnline het volgende:
Wel super trouwens dat het gewoon doorgaat in de zomer
Ik dacht dat het weer tot Juni ging, en daarna verder in September maar zoals ik het nu lees gaat het gewoon door?
Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond. Paar uurtjes nog
Kan me dat helemaal niet meer herinneren dat dat gewoon doorgingquote:Op vrijdag 19 mei 2006 12:27 schreef Arjan het volgende:
[..]
Net als vorig jaar dus
Gelukkig heb ik de box van seizoen 1, want er staan drie afleveringen bij die ik nog steeds niet gezien heb (drie x raden hoe lang we vorig jaar op vakantie waren).
quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:48 schreef Molline het volgende:
Komende vrijdag komen we meer te weten over de persoon .... (roffel)Ooh gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt vast weer een mooie aflevering.
[afbeelding][afbeelding] [afbeelding]![]()
Que? Heb ik dat nou weer gemist of ben je aan het speculerenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:37 schreef SuperMOM het volgende:
En dat dan dat mooie meisje Danielle haar dochter blijkt te zijn
Maar wat willen ze met die babies? Vast ene van een experiment..quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het had te maken met dat gebeuren van die film die ze hadden gevonden. De naam is me even ontschoten, maar dat stond op die deur die Claire achter die takken vond.
iemand?quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan iemand me bijpraten? Heb alleen t begin gezien.
Een kerk...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:49 schreef One_conundrum het volgende:
Ik vraag me af wat Eko aan het bouwen is met die bomen van em. Gewoon een huisje, of meer. . .
Maar Kate vond baarden en kleding en lijm, en die oudere man die met Ethan stond te praten toen Claire in die babykamer was, was dat niet Zeke? Maar dan dus netjes geschorenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Que? Heb ik dat nou weer gemist of ben je aan het speculeren?
Best wel een onthullende aflevering. Wat had dat onderzoekscentrum te betekenen?? Waren dat the others? Volgens mij niet namelijk, deze waren veel minder verwilderd zeg maar.
En wat zijn J&J naief met die kerel, das gewoon 1 van the others.
Een vriendin van me heeft als theorie bedacht dat ze de baby wilden gebruiken om een vaccin tegen die ziekte te brouwen.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:47 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Maar wat willen ze met die babies? Vast ene van een experiment..
Die baard en die lijm toch...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:58 schreef One_conundrum het volgende:
Dat wilde ik ook nog weten, wat er in die kluisjes zat! irritant dat ze dat niet even lieten zien
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:54 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar Kate vond baarden en kleding en lijm, en die oudere man die met Ethan stond te praten toen Claire in die babykamer was, was dat niet Zeke? Maar dan dus netjes geschoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |