quote:When Sayid is travelling in the vehicle with American soldiers, one of them is the man Kate thought was her father for a long time, Sgt. Sam Austen. He is also holding a picture of Kate
Nee was gewoon een aparte aflevering hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:25 schreef zwelgje81 het volgende:
Ik heb het al paar weken niet gezien helaas maar klopt het dat dit een soort van samenvatting was van afgelopen afleveringen?
Althans dat zei mijn moeder
Die amerikaan in Irak kwam me al zo bekend voor... Ik dacht eigenlijk "eens ff checken waar hij nog meer in acteert". Die foto's zal ik zo wel ff checken..quote:
quote:
Ik hoopte dat 'het monster' langskwam voor een hapjequote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik dacht trouwens eerst dat Desmond in het vangnetje zat.
Oh ja zeker. Ik erger me kapot aan hem.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
'slappe lul' Jack
Shit, ik wist dat die man daar ergens rond zou lopen en was daarop gefixeerd, maar had niet gezien dat haar vader die man was, en dan ook nog met een foto van Kate!, dat had ik dus ook weer gemist...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:28 schreef DJKoster het volgende:
When Sayid is travelling in the vehicle with American soldiers, one of them is the man Kate thought was her father for a long time, Sgt. Sam Austen. He is also holding a picture of Kate.
![]()
Daar werd ik ook pissed omquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:38 schreef Eveli het volgende:
Wtf volgens mij bevat dat Lost-Park spoilers!Aangezien Shannon en Boone dood zijn en dus logischerwijs zo'n gouden engelding boven hun hoofd hebben, maar Eko en Rose hebben dat ok en die zijn nog niet dood.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vette aflevering zeg! Ze hebben nu dus 1 van the others, want dat lijkt mij wel duidelijk door de blik van dat menneke nadat 'slappe lul' Jack hem 'gered' had van Sayid. Misschien dat dat wat antwoorden oplevert over the others?
En natuurlijk wat over de teller, Locke was duidelijk te laat en afgezien van wat rare tekentjes gebeurde er niks en begon hij gewoon weer aftetellen toen Locke op enter drukte.. Gewoon een experiment dus.
Ik dacht trouwens eerst dat Desmond in het vangnetje zat.
Sorry hoor, ik had dat van die kringetjes echt niet gezien. Het is beslist niet mijn bedoeling om te gaan spoileren, vond die persiflage op southpark gewoon leuk, verder niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:34 schreef SuperMOM het volgende:
Daar werd ik ook pissed om(en nee ik heb nog niet verder gelezen, ga ik nu doen
)
Oke gelezen, ze hebben geen vleugeltjes, zijn ze dan heilig??
Lijkt me eerder omdat ze beiden christen zijn en dat ook uiten in de seriequote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:38 schreef Eveli het volgende:
Wtf volgens mij bevat dat Lost-Park spoilers!Aangezien Shannon en Boone dood zijn en dus logischerwijs zo'n gouden engelding boven hun hoofd hebben, maar Eko en Rose hebben dat ok en die zijn nog niet dood.
Is goed johquote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:41 schreef Molline het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik had dat van die kringetjes echt niet gezien. Het is beslist niet mijn bedoeling om te gaan spoileren, vond die persiflage op southpark gewoon leuk, verder niet.![]()
Denk ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Lijkt me eerder omdat ze beiden christen zijn en dat ook uiten in de serie
Hoe zit het precies met 'Lost'?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:53 schreef CarOnline het volgende:
Tot hoelang gaat Net5 eigenlijk door? Juni ergens?
Dat ging over de dingen die The Others hun hebben aangedaan.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat bedoelde Sayid nou precies met 'I haven't forgot?'
Ow, saai einde dusquote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:46 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dat ging over de dingen die The Others hun hebben aangedaan.
Ooohquote:Op zaterdag 13 mei 2006 14:25 schreef IV_Xample het volgende:
iedereen is het dus vergeten lijkt het wel...behalve sayid...
vond het wel spannende aflevering ja....verleden van sayid
Ik denk dat ie bedoelde dat hij nog weet hoe hij moet martelen?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leg uit?
Sommige Lost fans zijn gewoon erg enthousiastquote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:24 schreef Eveli het volgende:
Maar over die hiërogliefen, dat iemand dat gaat zitten uitzoeken....![]()
Welke aflevering? welk seizoen?quote:de moeder van Kate die in een restaurant rondloopt waar Sawyer ook is
Ik heb nog nooit een Egyptisch woordenboek gezien, maar ik weet wel dat 'Die' dubbel onderstreept is omdat dat de eigenlijke vertaling is. 'Caus.' geeft aan hoe het vertaald moet worden, namelijk als een 'causative'. Ruwweg wordt dat dan 'Cause to die.'quote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:55 schreef Xurk het volgende:
Hmm, nog even over die hierogliefen:
"swd3 caus. die" ....Hoe haal je daar "Cause to die" uit? En waarom staan sommige dingen [dubbel] onderstreept?
Vorige week, afl 13.quote:
Ah, okeequote:Op zaterdag 13 mei 2006 16:57 schreef Symer het volgende:
Ik heb nog nooit een Egyptisch woordenboek gezien, maar ik weet wel dat 'Die' dubbel onderstreept is omdat dat de eigenlijke vertaling is. 'Caus.' geeft aan hoe het vertaald moet worden, namelijk als een 'causative'. Ruwweg wordt dat dan 'Cause to die.'
Topper!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:03 schreef Molline het volgende:
Er schijnt een nieuwe serie te zijn: Lost Park![]()
[afbeelding]
Sawyer![]()
Locke![]()
Jin![]()
![]()
Hoezo op tijd? Hij was toch gewoon te laat? Hij drukte daarna wel weer op enter waadoor het weer gewoon begon af te tellen. Teken dat het dus onzin is?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:17 schreef Coastertommm het volgende:
Aargh zo jammer dat Locke dus net op tijd op die knop drukte. Vond de Hierogliefen wel interessant.. maar toen die verschenen hoorde je op de achtergrond toch ook gebonk? Of was dat harde gebonk van Sayid?! Eindelijk gebeurt er weer wat spannends
Ow bestaat dat echtquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:12 schreef Molline het volgende:
Ook erg leuk:
The unofficial Drive Shaft Fansite!![]()
[afbeelding]
kleine spoiler daar!quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:12 schreef Xurk het volgende:
HA! Ik wist het!
Die "Henry Gale" speelde de rol van Jigsaw-killer-verdachte "Zep" in de eerste Saw film
http://www.imdb.com/name/nm0256237/
Ik dacht al wel dat ik hem ergens van herkende gisteren, vooral in die laatste shot waar hij zo evil keek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel lekker blijven plakken hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 mei 2006 13:24 schreef haarb0l het volgende:
Hmz. Die sublymonal site is leuk maar dat inlogschermpje doet na het bezoeken niks :-SJe moet dan onder 'Sublymonal message unlocked' klikken, op de site waar je dan komt klik je op de bio van Mittelwerk en daar vul je de code in die op de sublymonal site stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yup; gedaan. Niksquote:Op zondag 14 mei 2006 13:49 schreef Symer het volgende:
[..]
Je moet dan onder 'Sublymonal message unlocked' klikken, op de site waar je dan komt klik je op de bio van Mittelwerk en daar vul je de code in die op de sublymonal site stond.
quote:Op zondag 14 mei 2006 12:18 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
kleine spoiler daar!Was mij ook opgevallen ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |