abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37773044
Wow, wel een van de betere afleveringen so far
Evil Sayid
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:24:21 #52
72244 PICHT
Picht, pacht, poecht.
pi_37773501
Wat was dat nou met die teller, ineens allemaal rare rode tekens.
Ik ben lelijk.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:25:29 #53
144541 zwelgje81
http://forum.fok.nl/topic/8562
pi_37773547
Ik heb het al paar weken niet gezien helaas maar klopt het dat dit een soort van samenvatting was van afgelopen afleveringen?
Althans dat zei mijn moeder
pi_37773649
quote:
When Sayid is travelling in the vehicle with American soldiers, one of them is the man Kate thought was her father for a long time, Sgt. Sam Austen. He is also holding a picture of Kate
pi_37773713
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:25 schreef zwelgje81 het volgende:
Ik heb het al paar weken niet gezien helaas maar klopt het dat dit een soort van samenvatting was van afgelopen afleveringen?
Althans dat zei mijn moeder
Nee was gewoon een aparte aflevering hoor
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:30:12 #56
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37773720
terechte opmerking van Sayid trouwens 'I haven't forgot'
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_37773886
Vette aflevering zeg! Ze hebben nu dus 1 van the others, want dat lijkt mij wel duidelijk door de blik van dat menneke nadat 'slappe lul' Jack hem 'gered' had van Sayid. Misschien dat dat wat antwoorden oplevert over the others?

En natuurlijk wat over de teller, Locke was duidelijk te laat en afgezien van wat rare tekentjes gebeurde er niks en begon hij gewoon weer aftetellen toen Locke op enter drukte.. Gewoon een experiment dus .

Ik dacht trouwens eerst dat Desmond in het vangnetje zat .
pi_37773896
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:28 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Die amerikaan in Irak kwam me al zo bekend voor... Ik dacht eigenlijk "eens ff checken waar hij nog meer in acteert". Die foto's zal ik zo wel ff checken..
  vrijdag 12 mei 2006 @ 22:35:40 #59
30488 coolbabe
My little pwny
pi_37773899
quote:

[..]

hij kwam me al zo bekend voor
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_37774066
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 22:35 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

Ik hoopte dat 'het monster' langskwam voor een hapje
pi_37774521
quote:
'slappe lul' Jack
Oh ja zeker. Ik erger me kapot aan hem.
Het is te hopen dat Jack binnenkort dood gaat.
pi_37774812
quote:
When Sayid is travelling in the vehicle with American soldiers, one of them is the man Kate thought was her father for a long time, Sgt. Sam Austen. He is also holding a picture of Kate.
Shit, ik wist dat die man daar ergens rond zou lopen en was daarop gefixeerd, maar had niet gezien dat haar vader die man was, en dan ook nog met een foto van Kate!, dat had ik dus ook weer gemist...
Wat een geweldige serie is het toch!
pi_37775741
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:38 schreef Eveli het volgende:
Wtf volgens mij bevat dat Lost-Park spoilers! Aangezien Shannon en Boone dood zijn en dus logischerwijs zo'n gouden engelding boven hun hoofd hebben, maar Eko en Rose hebben dat ok en die zijn nog niet dood.
Daar werd ik ook pissed om (en nee ik heb nog niet verder gelezen, ga ik nu doen )

Oke gelezen, ze hebben geen vleugeltjes, zijn ze dan heilig??

OT: vette aflevering weer! Die Sayid, blijft toch een `eng` mannetje met zijn folter methoden brrr......En toch denk ik dat hij gelijk heeft met die engerd met zijn luchtballon.
pi_37775948
quote:
Vette aflevering zeg! Ze hebben nu dus 1 van the others, want dat lijkt mij wel duidelijk door de blik van dat menneke nadat 'slappe lul' Jack hem 'gered' had van Sayid. Misschien dat dat wat antwoorden oplevert over the others?

En natuurlijk wat over de teller, Locke was duidelijk te laat en afgezien van wat rare tekentjes gebeurde er niks en begon hij gewoon weer aftetellen toen Locke op enter drukte.. Gewoon een experiment dus .

Dat leek mij ook wel duidelijk en inderdaad erger me dood aan goody two shoes Jack
pi_37775963
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:34 schreef SuperMOM het volgende:

Daar werd ik ook pissed om (en nee ik heb nog niet verder gelezen, ga ik nu doen )

Oke gelezen, ze hebben geen vleugeltjes, zijn ze dan heilig??
Sorry hoor, ik had dat van die kringetjes echt niet gezien. Het is beslist niet mijn bedoeling om te gaan spoileren, vond die persiflage op southpark gewoon leuk, verder niet.
  vrijdag 12 mei 2006 @ 23:53:33 #66
16245 CarOnline
met lange O
pi_37776413
Hah, ik dacht al dat die foto Kate was. Maar voor ik goed kon kijken was ie al weg.
Mooie aflevering! Tot hoelang gaat Net5 eigenlijk door? Juni ergens?
Screw them.
We're going home.
pi_37777649
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 18:38 schreef Eveli het volgende:
Wtf volgens mij bevat dat Lost-Park spoilers! Aangezien Shannon en Boone dood zijn en dus logischerwijs zo'n gouden engelding boven hun hoofd hebben, maar Eko en Rose hebben dat ok en die zijn nog niet dood.
Lijkt me eerder omdat ze beiden christen zijn en dat ook uiten in de serie
pi_37778240
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:41 schreef Molline het volgende:

[..]

Sorry hoor, ik had dat van die kringetjes echt niet gezien. Het is beslist niet mijn bedoeling om te gaan spoileren, vond die persiflage op southpark gewoon leuk, verder niet.
Is goed joh
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 00:32 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Lijkt me eerder omdat ze beiden christen zijn en dat ook uiten in de serie
Denk ik ook
pi_37783419
Maakt niet uit Molline.

OT: vette aflevering inderdaad. Ik was zo blij toen ze niet op tijd waren bij die computer. Maar die blijdschap verdween al snel toen het aftellen weer verderging nadat #%#Locke die cijfers weer had ingevuld. En die Sayid blijft toch een gevaarlijk kereltje. Die martelmethoden zijn best gruwelijk als je eraan denkt.... Ik denk wel dat die luchtballon-kerel een 'other' is, inderdaad aan die blik van hem toen de deur weer dicht ging en hij alleen in dat wapenhok achterbleef.
pi_37784886
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 23:53 schreef CarOnline het volgende:
Tot hoelang gaat Net5 eigenlijk door? Juni ergens?
Hoe zit het precies met 'Lost'?

'Lost' is iedere vrijdagavond om 21.30 uur te zien. Ook in de zomermaanden blijft 'Lost' op de vrjidagavond geprogrammeerd. Het tijdstip verandert vanaf 26 mei naar 20.30 uur. Vanaf deze datum vervalt de serie 'Medium' en is 'Cold Case' (seizoen 1) direct na 'Lost', om 21.30 uur te zien.

van de net5 site af

Vond t ook een leuke aflevering, vond alleen die pijl wat scheef lijken? Die door die man heen stak, leek niet helemaal recht vond ik.

Ik denk ook dat t een other is.
People live to learn things, and I learn to live...
pi_37785669
Wat bedoelde Sayid nou precies met 'I haven't forgot?'
pi_37786463
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat bedoelde Sayid nou precies met 'I haven't forgot?'
Dat ging over de dingen die The Others hun hebben aangedaan.
pi_37786493
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:46 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Dat ging over de dingen die The Others hun hebben aangedaan.
Ow, saai einde dus
  zaterdag 13 mei 2006 @ 13:48:10 #74
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_37786515
Nee, juist heel goed einde
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_37786552
Leg uit?
pi_37787538
iedereen is het dus vergeten lijkt het wel...behalve sayid...
vond het wel spannende aflevering ja....verleden van sayid
what you see, is what you get!
pi_37788109
Die symbolen op die teller waren hiëroglyfen en betekenen 'Cause to die':

pi_37788167
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 14:25 schreef IV_Xample het volgende:
iedereen is het dus vergeten lijkt het wel...behalve sayid...
vond het wel spannende aflevering ja....verleden van sayid
Oooh Ja, heel spannend en goed einde idd Geef mij maar een brute moord of spectaculaire ontdekking als cliffhanger, niet dit onboeiende gedoe wat niets nieuws brengt.
pi_37789772
ieder zijn eigen toch?
what you see, is what you get!
pi_37789895
Gisteren gemist+niet opgenomen. Wil hem downloaden, maar welke aflevering was het?
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
pi_37789999
Heb hem al, 2x14 One Of Them
I Will not mention Dean in this topic.
....
pi_37790308
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 13:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leg uit?
Ik denk dat ie bedoelde dat hij nog weet hoe hij moet martelen?

Maar over die hiërogliefen, dat iemand dat gaat zitten uitzoeken....
pi_37790873
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:24 schreef Eveli het volgende:
Maar over die hiërogliefen, dat iemand dat gaat zitten uitzoeken....
Sommige Lost fans zijn gewoon erg enthousiast
Zo is hier 24 pagina's volgeschreven over de vraag of Sawyer de kikker echt wou dood maken
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:52:18 #84
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37790893
Dat is juist het mooie aan Lost! Al die shit die er expres in is gestopt zodat mensen met teveel tijd dat gaan uitzoeken en wij [de luiaards] het dan ook te weten komen

Aarghh, wat een vette aflevering was het weer

Ik zag al meteen dat die man de "vader" van Kate was, dus het was wel jammer dat ze die foto in beeld brachten voor de mensen die het nog niet door hadden, de subtiele siht in Lost is leuker [zoals Hurley op TV, Sawyer in het politiebureau, de moeder van Kate die in een restaurant rondloopt waar Sawyer ook is, Jack in het ziekenhuis waar Shannon ook is, etc]

Ik dacht eerst dat die kerel geen Other was, omdat Rousseau altijd zo paranoïde is, maar door zijn blik op het einde en het feit dat hij niets meer wist van het begraven van zijn vrouw [mooie scéne van Sayid was dat] én omdat hij heel de tijd ook dingen van Sayid wilde weten, denk ik dat hij toch wel een Other is. En Sayid heeft nu innerlijke rust gevonden in het feit dat hij een martelaar is [ondertiteling: folteraar ]... vaag, want toen na Sawyer [en na het martelen in zijn flashback] was hij helemaal van slag en wilde hij het nooit meer doen.

Locke is cool, maar ik vind hem echt zó irritant worden, dat hij elke keer net op tijd die reeks cijfers weet in te voeren Ik zat nu helemaal te kwijlen toen die hierogliefen verschenen, maar toen drukte hij toch alles in Ik had hem wel voor iemand aangezien die benieuwd was wat er ging gebeuren nadat die shit verscheen [hij wilde ook koste ten koste weten wat er in het luik zich bevond]...

Die "Lost Park" tekeningen zijn echt geweldig Ik was eerst wel pissed over die pics van Eko en Rose, maar gelukkig zijn het toch geen spoilers!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 16:55:20 #85
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37790953
Hmm, nog even over die hierogliefen:

Eerst zat ik naar die tekeningen te kijken en dacht ik dat het gewoon tekeningen waren, onder andere een kernkop [blijkt meer een vlammetje te zijn], een vogel en een stok. Maar dat het hierogliefen zijn past wel beter bij Lost
Echter, de twee linker kun je toch niet helemaal goed zien? Komt het ook daardoor dat die vertaling zo wazig is?
"swd3 caus. die" .... Hoe haal je daar "Cause to die" uit? En waarom staan sommige dingen [dubbel] onderstreept?
pi_37790980
quote:
de moeder van Kate die in een restaurant rondloopt waar Sawyer ook is
Welke aflevering? welk seizoen?
pi_37791014
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:55 schreef Xurk het volgende:
Hmm, nog even over die hierogliefen:
"swd3 caus. die" .... Hoe haal je daar "Cause to die" uit? En waarom staan sommige dingen [dubbel] onderstreept?
Ik heb nog nooit een Egyptisch woordenboek gezien, maar ik weet wel dat 'Die' dubbel onderstreept is omdat dat de eigenlijke vertaling is. 'Caus.' geeft aan hoe het vertaald moet worden, namelijk als een 'causative'. Ruwweg wordt dat dan 'Cause to die.'
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:56 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Welke aflevering? welk seizoen?
Vorige week, afl 13.
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:04:35 #88
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37791159
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 16:57 schreef Symer het volgende:
Ik heb nog nooit een Egyptisch woordenboek gezien, maar ik weet wel dat 'Die' dubbel onderstreept is omdat dat de eigenlijke vertaling is. 'Caus.' geeft aan hoe het vertaald moet worden, namelijk als een 'causative'. Ruwweg wordt dat dan 'Cause to die.'
Ah, okee
En ik eerst maar denken dat de afbeeldingen te maken hadden met wat er zou gaan gebeuren, had Locke niet op enter gedrukt [kernkoppen die gelanceerd werden was dus mijn eerste gedachte].

In de VARA-gids staat inderdaad een boeiend artikel over Lost, moet iemand eigenlijk inscannen ofzo voor dit topic [ik las het bij iemand anders].

Ik heb btw net die website bekeken van Drive Shaft... omfg, hoeveel vrije tijd kun je hebben [vooral die bio van de band]
pi_37791221
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:03 schreef Molline het volgende:
Er schijnt een nieuwe serie te zijn: Lost Park

[afbeelding]

Sawyer

Locke

Jin
Topper!
  zaterdag 13 mei 2006 @ 17:12:15 #90
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_37791347
HA! Ik wist het!
Die "Henry Gale" speelde de rol van Jigsaw-killer-verdachte "Zep" in de eerste Saw film
http://www.imdb.com/name/nm0256237/

Ik dacht al wel dat ik hem ergens van herkende gisteren, vooral in die laatste shot waar hij zo evil keek
pi_37791495
Aargh zo jammer dat Locke dus net op tijd op die knop drukte. Vond de Hierogliefen wel interessant.. maar toen die verschenen hoorde je op de achtergrond toch ook gebonk? Of was dat harde gebonk van Sayid?! Eindelijk gebeurt er weer wat spannends
pi_37793064
Dat gebonk viel mij ook op ja. Ik dacht dat het hele eiland de lucht inging! Misschien is er zonder dat ze het weten wel iets gebeurd, dat kan dat gebonk zijn. Misschien iets met het magnetische systeem op het eiland?

Weer een leuke aflevering, die hiërogliefen zijn weer een extra mysterie voor op de grote stapel!
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_37808004
Sterke aflevering weer. Blijft een ijzersterke serie dit
Sawyer is geen dierenvriend
Kijk alweer uit naar volgende week. Ik denk dat het wel een other is, die man die ze gevonden hebben
pi_37809390
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:17 schreef Coastertommm het volgende:
Aargh zo jammer dat Locke dus net op tijd op die knop drukte. Vond de Hierogliefen wel interessant.. maar toen die verschenen hoorde je op de achtergrond toch ook gebonk? Of was dat harde gebonk van Sayid?! Eindelijk gebeurt er weer wat spannends
Hoezo op tijd? Hij was toch gewoon te laat? Hij drukte daarna wel weer op enter waadoor het weer gewoon begon af te tellen. Teken dat het dus onzin is?
pi_37809514
quote:
Op vrijdag 12 mei 2006 14:12 schreef Molline het volgende:
Ook erg leuk:

The unofficial Drive Shaft Fansite!

[afbeelding]
Ow bestaat dat echt
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_37811430
quote:
Op zaterdag 13 mei 2006 17:12 schreef Xurk het volgende:
HA! Ik wist het!
Die "Henry Gale" speelde de rol van Jigsaw-killer-verdachte "Zep" in de eerste Saw film
http://www.imdb.com/name/nm0256237/

Ik dacht al wel dat ik hem ergens van herkende gisteren, vooral in die laatste shot waar hij zo evil keek
kleine spoiler daar!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker blijven plakken hè?
  zondag 14 mei 2006 @ 13:24:50 #97
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_37813080
Hmz. Die sublymonal site is leuk maar dat inlogschermpje doet na het bezoeken niks :-S
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_37813638
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:24 schreef haarb0l het volgende:
Hmz. Die sublymonal site is leuk maar dat inlogschermpje doet na het bezoeken niks :-S
SPOILER
Je moet dan onder 'Sublymonal message unlocked' klikken, op de site waar je dan komt klik je op de bio van Mittelwerk en daar vul je de code in die op de sublymonal site stond.
  zondag 14 mei 2006 @ 14:10:05 #99
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_37814084
quote:
Op zondag 14 mei 2006 13:49 schreef Symer het volgende:

[..]

Je moet dan onder 'Sublymonal message unlocked' klikken, op de site waar je dan komt klik je op de bio van Mittelwerk en daar vul je de code in die op de sublymonal site stond.
Yup; gedaan. Niks
  zondag 14 mei 2006 @ 16:16:08 #100
84330 Eveli
Zennnn
pi_37817233
quote:
Op zondag 14 mei 2006 12:18 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

kleine spoiler daar!
SPOILER
Was mij ook opgevallen ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')