quote:Op woensdag 24 mei 2006 14:33 schreef Brammie1 het volgende:
gaat het vrijdag nou over= komende afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:of over= volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Mede dankzij die scéne is de pilot keivaak genomineerd vorig jaar voor prijzenquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:15 schreef Molline het volgende:
Ik vond het openingsstuk van de serie, dus dat deel met dat gecrashte vliegtuig op het strand, de beste scene tot nu toe.![]()
Het grijpt je direct bij de keel, en je kunt niet anders meer dan de serie blijven volgen.
Speciaal voor jou Chen, heb ik het opnieuw upgeloadquote:Op woensdag 24 mei 2006 07:53 schreef Chen het volgende:
Ja hoi, ik ben uit het Lost USA topic, dus voor mij is morgen de grote season finale! Maar, in GAM heb ik een topic geopend over Lost: The Game, en daar is een quote van Xurk geplaatst over een CS level dat Lost heet. Nu zou ik graag het filmpje met Fraps willen zien maar ik kan em niet meer downloaden, waar kan het nog Xurk?
Hardstikke bedankt Xurk! Hier is de link naar het topicquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Xurk het volgende:
Tuurlijk, de avond is pas begonnen![]()
Die openingsscéne kon trouwens ook niet anders dan dat het je echt blééf boeien; volgens mij was de eerste "rustige" scéne zonder veel actie, die waarin Kate Jack aan het hechten is, en die komt volgens mij ook pas na +10 minuten
[..]
Speciaal voor jou Chen, heb ik het opnieuw upgeload» Lost - CS Virtual Tour
Toen ik het filmpje maakte wist ik nog niet dat je in die map ook nog het luik kon openblazen, als je de dynamiet wat erop ligt "usede"; dat is ook cool, hoor je Hurley schreeuwen en vliegt het deksel eraf, kun je naar beneden klimmen
Nu wil ik een link naar dat topic
Welcome aboard (of Oceanic Flight 815quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:46 schreef Laniboekje het volgende:
Vanavond komt de eerste aflevering voor mij die ik nog niet gezien heb. Bleef al die weken wel mee kijken met de NL-afleveringen maar ik had ze allemaal al wel stiekem gezien. Vanaf vanavond begin ik dus ook helemaal in het ongewisse..
![]()
Als ik daarmee op een eiland kom te zitten met Jack dan ben ik heeeeeullll blij met deze verwelkoming.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:25 schreef Eveli het volgende:
[..]
Welcome aboard (of Oceanic Flight 815).
Nog 25 minuten.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef Maja-de-bij het volgende:
Vanavond dus om 20.30 uur (lamzakken van Net5...)
vreemd gaan bedoel je?? Nee, volgens mij alleen maar onschuldige lessen engels. Waar Jin absoluut niet blij mee is als hij op het eiland erachter komtquote:
NEE !quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:46 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
vreemd gaan bedoel je?? Nee, volgens mij alleen maar onschuldige lessen engels. Waar Jin absoluut niet blij mee is als hij op het eiland erachter komt
Haha, ja sorry..was te snel met mijn conclusie..quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:55 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die overheenkomsten!
Dude, wij zijn nog lang niet zover. Das voor het USA topic denk ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:45 schreef Raptor2096 het volgende:
was een spoiler sitetje
dit was vorige week na afloop van de aflevering bekend gemaakt hoor, dat het om half 9 zou beginnen...en als je het topic had gevolgd dan had je het ook al gelezen want ook hier is het gemeldquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:37 schreef HPI-Racer het volgende:
Wat een fucking naaistreek om zomaar om 20:30 te beginnen met uitzenden... Zet ik om 21:20 de tv aan, is het binnen 10 min afgelopen!
Komt er geen herhaling o.i.d???
Dat is inderdaad een goeie vraag, niemand heeft het meer over hem of zijn zoontje (ben even de naam kwijt)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:39 schreef Xurk het volgende:
En wat is er met Michael gebeurd? [afbeelding]
Walt, en op zich vind ik dat niet erg want zo geweldig vond ik ze niet. Walt met zn chagrijnige hoofd en Michael die altijd dwars moest liggen en streng moest zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:45 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goeie vraag, niemand heeft het meer over hem of zijn zoontje (ben even de naam kwijt)
Desmond is natuurlijk naar zo'n andere bunker gerend, ff een belletje gepleegd met The Hanso Foundation en opgepikt door een helikopterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:39 schreef Xurk het volgende:
Iets wat ik eindelijk wil weten: waar de fuck is Desmond toch naartoe? En wat is er met Michael gebeurd? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is het hier al voorbijgekomen (dan mijn excuses) maar Claire wordt door Ethan in haar buik geinjecteerd met hetzelfde 'medicijn' dat Desmond gebruikt in de flashback van Jack in afl. 1(?) waarin hij Desmond dus ontmoet.
[ Bericht 9% gewijzigd door Maja-de-bij op 29-05-2006 11:21:56 ]bij-zonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |