quote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:55 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Die overheenkomsten!
Dude, wij zijn nog lang niet zover. Das voor het USA topic denk ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:45 schreef Raptor2096 het volgende:
was een spoiler sitetje
dit was vorige week na afloop van de aflevering bekend gemaakt hoor, dat het om half 9 zou beginnen...en als je het topic had gevolgd dan had je het ook al gelezen want ook hier is het gemeldquote:Op vrijdag 26 mei 2006 21:37 schreef HPI-Racer het volgende:
Wat een fucking naaistreek om zomaar om 20:30 te beginnen met uitzenden... Zet ik om 21:20 de tv aan, is het binnen 10 min afgelopen!
Komt er geen herhaling o.i.d???
Dat is inderdaad een goeie vraag, niemand heeft het meer over hem of zijn zoontje (ben even de naam kwijt)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:39 schreef Xurk het volgende:
En wat is er met Michael gebeurd? [afbeelding]
Walt, en op zich vind ik dat niet erg want zo geweldig vond ik ze niet. Walt met zn chagrijnige hoofd en Michael die altijd dwars moest liggen en streng moest zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:45 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goeie vraag, niemand heeft het meer over hem of zijn zoontje (ben even de naam kwijt)
Desmond is natuurlijk naar zo'n andere bunker gerend, ff een belletje gepleegd met The Hanso Foundation en opgepikt door een helikopterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:39 schreef Xurk het volgende:
Iets wat ik eindelijk wil weten: waar de fuck is Desmond toch naartoe? En wat is er met Michael gebeurd? [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien is het hier al voorbijgekomen (dan mijn excuses) maar Claire wordt door Ethan in haar buik geinjecteerd met hetzelfde 'medicijn' dat Desmond gebruikt in de flashback van Jack in afl. 1(?) waarin hij Desmond dus ontmoet.
[ Bericht 9% gewijzigd door Maja-de-bij op 29-05-2006 11:21:56 ]bij-zonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |