'quote:Op maandag 8 mei 2006 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
"Koeman kijk nog eens rond:
Dit was de laatste keer dat jij hier stond"
Aiiiiii
Hahahahhahahquote:Op maandag 8 mei 2006 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Aiiiiii
iets met bal kaatsen en terug verwachten enzoquote:Op maandag 8 mei 2006 21:05 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Aiiiiii
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef Trancelocator het volgende:
"Hier is uw nieuwe coach, Ronald... Waterreus!"
[afbeelding]
Hoevaak zal die morgen te bewonderen zijn in 't Wereldje van VIquote:Op maandag 8 mei 2006 21:36 schreef Trancelocator het volgende:
"Hier is uw nieuwe coach, Ronald... Waterreus!"
[afbeelding]
Die combinatie heeft als gevolg dat de centrumverdedigers veel rode kaarten gaan oprapen door bikkelharde overtredingen.quote:
Bestandsnaam:quote:Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef Mr.Mills het volgende:
Zo denken ze in Lissabon over hem(van een Benfica forum gehaald)
[afbeelding]
Ik zou als ik PSV was ook Blind erbij nemen...quote:
quote:
Kijk hier maar eensquote:Op maandag 8 mei 2006 23:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgens mij lachen die gasten op dat forum zich nu dood om PSV
Hahaha, dat kaarsjequote:
Wij lachen nog steeds om Veloso...quote:Op maandag 8 mei 2006 23:09 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Volgens mij lachen die gasten op dat forum zich nu dood om PSV
quote:
Het dubbele van 0 is nog steeds 0.quote:In Rotterdam we're praying with you guys, having Koeman replace Hiddink would just about mean our chances of a title would instantly be doubled.
Oei...quote:In Rotterdam we're praying with you guys, having Koeman replace Hiddink would just about mean our chances of a title would instantly be doubled.
Whahahahaha LOLquote:
quote:what a deal !!!!!!!!
koeman out, money in and they will have to play a game with us too
apparently this afternoon is his last training with us, and he wont even go with the team for the moçambique tour
quote:I could easily have done what he has this year.... and I'd do it for half price!!!
quote:Bye Bye dickhead
quote:Koeman is just a stupied man....
quote:Koeman Sucks!!!
heeft veel werk en contacten opgedaan met Hiddink samen in Zuid Amerikaquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:45 schreef OnlineGokker het volgende:
Iemand die weet welke spelers Valckx heeft binnen gehaald
Wat is 'wat ben ik opgelucht' in het Portugees?:quote:
quote:Wow, he's gone, I just read it now ... we can all take a deep breath now ... obrigado PSV
dank jequote:
Inderdaad, we hebben al punten verspeeld dit seizoen, dat kan eigenlijk niet hequote:Op maandag 8 mei 2006 21:24 schreef Pritt het volgende:
Weee PSV gaat een zware periode tegemoet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |