Zoals het een ware slet betaamt!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:33 schreef mvdlubbe het volgende:
We zijn niet anders van je, gewend.
Elastiekjes.quote:
Deze moet je toch weten, pc?quote:
THC?quote:
MDMA.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
Snel, joog!
Nee! het was toeval, ik zag een slotje op het vorige topic en nog geen nieuwe, na een F5 verscheen de nieuwe, wonderlijke timing, dat dan weer wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef Queen_Jane_Approxim... het volgende:
Ja, die rubberkop zat te wachten he!
Een TPG-elastiek. Die rechter dan he, die andere zijn voor mietjes.quote:
Ja-ja. Je zit je gewoon constant gek te F5'en in [49]. Omdat je het geil vindt.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:45 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Nee! het was toeval, ik zag een slotje op het vorige topic en nog geen nieuwe, na een F5 verscheen de nieuwe, wonderlijke timing, dat dan weer wel.
Die TPG-elastiekjes komen zo hard aan.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Een TPG-elastiek. Die rechter dan he, die andere zijn voor mietjes.
Neehee, het is voor mij weer een beetje nieuwigheid maar binnen notime komt mijn aandachttekortstoornis weer binnen wandelen en ga ik andere dingen doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Chowi het volgende:
Ja-ja. Je zit je gewoon constant gek te F5'en in [49]. Omdat je het geil vindt..
En dan wordt je weer zwart?quote:
Ik wil je er wel een keer mee beschietenquote:
Nee, dan geef ik jullie gewoon mijn wachtwoord en komt alles wel goed.quote:
Knopjes.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dan geef ik jullie gewoon mijn wachtwoord en komt alles wel goed.
Geil!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wil je er wel een keer mee beschieten.
Ik zie niets.quote:
Hoi. Puik. Ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey chow. Hoe gaat het ermee. Lange time no speak!
Graag gedaan!quote:
Kopieer de URL en plak hem in je browser, eventueel daarna ctrl+F5.quote:
Duidelijk, duidelijk.quote:
Het is nog niet te laat! Vlug!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Queen_Jane_Approximately het volgende:
Heb ik godverdomme nog altijd niet die thee gezet!
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
pc_f denk je dat je zo'n avatar als jij hebt ook voor mij kunt regelen?
Nee!! Hij is hardstikek vetquote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[afbeelding].
http://pc-fr34k.nl/fok/icon/dark_killahicon.php.
Als je de tekst/achtergrond een andere kleur wilt, een ander plaatje of de snelheden veranderd moet je het maar zeggen.
Als je 'm als webicon hebt ingesteld moet je ook even handmatig je uploadicon uitschakelen.quote:
Elke keer als je post doet het het eventjes niet, gewoon F5en.quote:
ookwel "warm water" genoemd...quote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef Mmm... het volgende:
Wederom die onzichtbare thee zonder herkenbare smaak?
Jum.quote:
Tortel~?quote:
Hier een eend in de tuinquote:
Kus.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:56 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
De jodentering.
hoi BSquote:Op maandag 8 mei 2006 20:56 schreef DerMondscheintaufme... het volgende:
De jodentering.
Is het nou eens klaar met dat ge-Yes?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:03 schreef mvdlubbe het volgende:
Yes!
Voornamelijk thee, vandaag. Maar bedankt voor het vragen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nog veel warme melk met honing gedronken de laatste tijd?
okai. en gechocolateerde aardbeien?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:09 schreef DerMondscheintaufme... het volgende:
[..]
Voornamelijk thee, vandaag. Maar bedankt voor het vragen.
ach ik had ook een plaatje van een hondendrol kunnen posten.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, het is een puick idee, maar om daar nou het topic mee dood te maken..
Hebben ze daar ook fish & chips of is dat alleen Engels?quote:
Van die grote, dikke?quote:
Wat een negatieve instelling, weer, zeg.quote:
Wow!!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:52 schreef ehqo het volgende:
Even een suprieure post, zoals altijd. He.
Die 'e' was je ook niet vergeten, neem ik aan.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kom kom. Dat was nou ook weer niet mijn intentie.
Ze kijken inderdaad bijna raar op als je er geen fish bij bestelt..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook fish & chips of is dat alleen Engels?
Ja die ja..quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Leopard-Skin_Pill-B... het volgende:
[..]
Wat een negatieve instelling, weer, zeg..
Gesnapt.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef Leopard-Skin_Pill-Box_Hat het volgende:
[..]
Die 'e' was je ook niet vergeten, neem ik aan.
Ow.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kom kom. Dat was nou ook weer niet mijn intentie.
Hmm.. ach.. ik vind de natuur ook wel aardig..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef Leopard-Skin_Pill-B... het volgende:
En dan is de friet het beste dat Ierland te bieden heeft.
Gelukkig hoef ik dan ook niet op vrouwen te gaan liggen...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:58 schreef Leopard-Skin_Pill-B... het volgende:
Want die ierse vrouwen, daar ga je niet voor je plezier op liggen!
Slaap wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:01 schreef ehqo het volgende:
Hop, slapen. Doei he.
Als dat wel zo is, pics!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dan ook niet op vrouwen te gaan liggen...
Je zal uiteindelijk vast de rar wel krijgen..quote:
Tonks is een lelijke, érg lelijke, dikke kneus die vroeger als laatste werd gekozen bij gym, gepest werd en misschien zelfs wel seksueel mishandeld is en dat nu probeert goed te maken door z'n frustraties te uiten op een internetforum. Helaas lukt het hem óók op Fok niet om grappig, gevat of vermakelijk te zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
sóms, héél soms, heeft Tonks ineens briljante ingevingen. Kijk snel en wees getuige van dit zeldzame feit!
Gourmetuur
O. Zielig.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:21 schreef Leopard-Skin_Pill-Box_Hat het volgende:
Ik werd vroeger helemaal niet gekozen met gym.
Voor deze keer ben ik het met je eens.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Tonks is een lelijke, érg lelijke, dikke kneus die vroeger als laatste werd gekozen bij gym, gepest werd en misschien zelfs wel seksueel mishandeld is en dat nu probeert goed te maken door z'n frustraties te uiten op een internetforum. Helaas lukt het hem óók op Fok niet om grappig, gevat of vermakelijk te zijn.
Je zou bijna zeggen dat het een puberend fokkertje isquote:Op maandag 8 mei 2006 22:35 schreef Mmm... het volgende:
Iemand voegt mij "per ongeluk" toe aan msn. Foto van een jong meisje.
Verwarring alom en vervolgens het volgende gesprek:
Ik denk dat tonks het is.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:36 schreef Mmm... het volgende:
Ik vraag me echt af hoe oud die vent is die zich voordoet als Marloes.
Jaja, en ondertussen....quote:
Helaasch...quote:
quote:Dear Alcohol,
First & foremost, let me tell you that I'm a huge fan of yours. My friend,you always seem to be there when needed. The perfect post-work cocktail, a beer with the game, and you're even around in the holidays hidden inside chocolates as you warm us when we're stuck in the midst of endless family gatherings.
However, lately I've been wondering about your intentions. While I want to believe that you have my best interests at heart, I feel that your influence has led to some unwise consequences, briefed below for your review.
1. Phone Calls: While I agree with you that communication is important, I question the suggestion that any conversation of substance or necessity takes place after 2 a.m. Why would you make me call those ex-boyfriends/girlfriends when I know for a fact they do not what to hear from me during the day, let alone all hours of the night?
2. Eating: Now, you know I love a good meal, but why do you suggest that I eat a kebab with chili sauce, along with a big Italian hoagie & some stale chips (washed down with chocolate Nesquik & topped off with a Kit Kat, all after a few cheese curls & chili cheese fries)? I'm an eclectic eater, but I think you went too far this time.
3. Clumsiness: Unless you're subtly trying to tell me that I need to do more yoga to improve my balance, see NO need to hammer the issue home by causing me to fall down. It's completely unnecessary, and the black & blue marks that appear on my body mysteriously the next day is beyond me. Similarly, it should never take me more than 45 seconds to get the front door key into the lock.
4. Pictures: This can be a blessing in disguise, as it can often clarify the last point below, but the following costumes are banned from ever being placed on my head in public again: Indian wigs, sombreros, bows, ties, boxes, upside-down cups, inflatable balloon animals, traffic cones, or bras. Also, what is with you making me take pictures with people I clearly don't like when I'm sober, yet they suddenly become my best friends when a flash is presented?
5. Beer Goggles: If I think I may know him/her from somewhere, I most likely do not. Please do not request that I go over & see if in fact, I do actually know that person. The phrase "Let's F***" is illegal from now on. While I may be thinking this, please reinstate the brain-to-mouth-block that would stop this thought from becoming a statement, especially in public. Please stop me from talking to the guy/girl with the crooked teeth, acned-up face, bad breath, beer belly, etc. Why are they so appealing to me while I'm with you & why are they so disgusting to me the next morning after you have worn off??
6. Furthermore: The hangovers have GOT to stop. This is getting ridiculous. I know a little penance for our previous evening's debauchery may be in order, but the 3 p.m. hangover immobility is completely unacceptable. My entire day is shot. I ask that, if the proper precautions are taken (water, vitamin B, bread products, aspirin) prior to going to bed/passing out facedown on the kitchen floor with a bag of popcorn, the hangover should be minimal & in no way interfere with my daily Saturday or Sunday (or any day for that matter) activities.
Alcohol, I have enjoyed our friendship for some years now & would like to ensure that we remain on good terms. You've been the invoker of great stories,the provocation for much laughter, and the needed companion when I just don't know what to do with the extra money in my pockets. In order to continue this friendship, I ask that you carefully review my grievances above & address them immediately. I will look for an answer no later than Thursday 3 p.m. (pre-happy hour) on your possible solutions & hopefully we can continue this fruitful partnership.
Thank you,
from your biggest fan.
Nou!quote:Op maandag 8 mei 2006 23:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Tis me een avondje wel.
Als jij het zegt.quote:
Crap.quote:
Understatement.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:13 schreef Polen het volgende:
Wel, Tom Waits is okay.
Wat?quote:
Dat het nergens over gingquote:
Dat is het eerste dat in mij opkwam inderdaadquote:Op maandag 8 mei 2006 22:36 schreef Mmm... het volgende:
Ik vraag me echt af hoe oud die vent is die zich voordoet als Marloes.
Zeg dat dan meteenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb net een Fokster over de vloer gehad. Wát een avondje.
Ik heb een ontmoeting met een Fok!ster besprokenquote:
Alle hoeken van de kamer, me dunkt.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Polen het volgende:
'Over de vloer'... Jaja.
Vertel.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb een ontmoeting met een Fok!ster besproken.
Volgende week, that is.
Hell noquote:
Volgende week ga ik een kerk in Arnhem bezichtigenquote:Op maandag 8 mei 2006 23:22 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb een ontmoeting met een Fok!ster besproken.
Volgende week, that is.
'Over de vloer' staat hier natuurlijk voor 'keihard uitgewoond met een strap-on voor'.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:24 schreef Polen het volgende:
'Over de vloer'... Jaja.
Zo gaat dat.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef Litso het volgende:
Eerst er over beginnen en dan weigeren meer info te geven
Tof. Ik ga naar een concertje in Roosendaal en daarna biertjes drinken met de drumsterquote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgende week ga ik een kerk in Arnhem bezichtigen.
Ja. Vandaar mijn 'jaja'.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
'Over de vloer' staat hier natuurlijk voor 'keihard uitgewoond met een strap-on voor'.
Het uitzicht vanuit de Eusebiustoren is overigens puikend.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Volgende week ga ik een kerk in Arnhem bezichtigen.
Welke kant op kijken?quote:Op maandag 8 mei 2006 23:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Het uitzicht vanuit de Eusebiustoren is overigens puikend.
Als het weer meezit kun je mijn ouderlijck dorp zien liggen.
quote:Op maandag 8 mei 2006 23:35 schreef Litso het volgende:
Kutwijf.
Vrijwel recht naar het Zuiden.quote:
Om ende nabij.quote:
Robert Miles ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Miles David heerst. En Ramses Shaffy ook.
Ken ik niet.quote:
Ik denk eerder dat je je zorgen moet maken als je syfillis hebt maar het informatiepakket niet aankomt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ken ik niet.
Moet ik me zorgen maken als tussen m'n post een informatiepakket over syfillis zit?
overigens komt wat ik zeg op msn weer niet aan bij je, maar goed.
Pfiew, ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je je zorgen moet maken als je syfillis hebt maar het informatiepakket niet aankomt.
Ik verveel me ook maar geeen slaaahaaaapquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:29 schreef Litso het volgende:
Godver ik verveel me. Ik ga zo maar slapen.
Insgelijks.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik verveel me ook maar geeen slaaahaaaap.
Zelfs daar geen zin inquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Insgelijks.
Misschien maar een boek lezen.
Ik heb ook zo weinig te vertellenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zelfs daar geen zin in. Verdulle, normaal vermaak ik me op dit tijdstip met msn en fok enzo, maar zelfs dat wil niet lukken
.
Gezelligheidquote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:40 schreef Teringjakkie het volgende:
Poepen! Sex! Appeltaart! Capucijners! Jodendom!
Niet getreurd, hier ben ik!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:35 schreef Teringjakkie het volgende:
Tering, wel erg stil voor een dinsdag zeg.
Héhéhé, de vrouw aan het uithangen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh das weer niet goed genoeg voor je.
De zon doet de lucht oranje kleuren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 06:25 schreef Chowi het volgende:
Zulks een vroegte alom.
* Chowi gaat staren naar de zonsopgang met een kop thee.
Dat heb ik een paar weken geleden gehad, werd wakker met het gevoel of er iemand heeft lopen voetballen met m'n hoofd.Terwijl ik een helm op had dan want ik hed geen koppijn, alleen mijn nek die het allemaal niet kon waarderen, best raar en ik dacht dat ik dood ging. uiteindelijk bleek het mee te vallen, gelukkig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:57 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
Spierpijn van het slapen, het moet niet veel gekker worden.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:53 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Het is mijn rechter bovenarm, alsof ik heb zitten gewichtheffen, gisteren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar weken geleden gehad, werd wakker met het gevoel of er iemand heeft lopen voetballen met m'n hoofd.Terwijl ik een helm op had dan want ik hed geen koppijn, alleen mijn nek die het allemaal niet kon waarderen, best raar en ik dacht dat ik dood ging. uiteindelijk bleek het mee te vallen, gelukkig.
Spieren kwekenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:34 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
[..]
Het is mijn rechter bovenarm, alsof ik heb zitten gewichtheffen, gisteren.
Maar dat is natuurlijk niet zo, want dat lijkt op werk, en ik doe niet aan werk.
Verjoppe, ik had er pardoes een 'n' achter gezet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:13 schreef jackson het volgende:
Hoegaarde wit
Ooh... misschien klopt dat ook wel hoor. Geen idee eigenlijk, daarvoor zette ik et niet neerquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Verjoppe, ik had er pardoes een 'n' achter gezet.
Een grand cru dan graagquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:13 schreef jackson het volgende:
Hoegaarde wit
Goed dan, want het was wel met 'n'.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh... misschien klopt dat ook wel hoor. Geen idee eigenlijk, daarvoor zette ik et niet neer
Mooi,quote:
Het is met een "n". Of is het nu zonder "n" weer ?quote:
Hoegaarden. Met een n.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:24 schreef jackson het volgende:
[..]
Het is met een "n". Of is het nu zonder "n" weer ?
Weet ik maar hij zei "was". Dus denk misschien is het nu weer andersquote:
Was, is.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Weet ik maar hij zei "was". Dus denk misschien is het nu weer anders
Dat wel, ja.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:37 schreef Pheno het volgende:
Kortom: bier!
In het kort: Bier!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:37 schreef Pheno het volgende:
Kortom: bier!
Ook dood?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:46 schreef rompompom het volgende:
Alle duiven op de dam, tralalalie, tralalala
Die lijken op Wim Kan, shalalalie, shalalala
Ik op stage.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:59 schreef Litso het volgende:
Ik zit gewoon weer een paar uur te niksen op school.
Ik hele dagen op stage.... Doe gewoon geen zak somsquote:
Ik ken het, eens even uitrekenen hoeveel dagen nog. Doe ik nog iéts.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik hele dagen op stage.... Doe gewoon geen zak soms![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ken het, eens even uitrekenen hoeveel dagen nog. Doe ik nog iéts.
16 Juni, nog een goeie maand. Kapot.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ken het, eens even uitrekenen hoeveel dagen nog. Doe ik nog iéts.
Homo!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:09 schreef Mmm... het volgende:
Luie vlegels!
Ookal 16 juni. Toch niet ook toevallig in Arnhem op schoolquote:
HAN is goed vertegenwoordigd op Fok! tegenwoordig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ookal 16 juni. Toch niet ook toevallig in Arnhem op school?
Het schijnt jahquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:11 schreef Litso het volgende:
[..]
HAN is goed vertegenwoordigd op Fok! tegenwoordig.
Zeg, zeg. Voor jou is het nog altijd "Mevrouw Homo" heur!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:09 schreef Litso het volgende:
Homo!
Optyfen met je kloon. Dank je!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:12 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Zeg, zeg. Voor jou is het nog altijd "Mevrouw Homo" heur!
Ok.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:12 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Zeg, zeg. Voor jou is het nog altijd "Mevrouw Homo" heur!
Ondankbaar sekreet!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:12 schreef jackson het volgende:
Optyfen met je kloon. Dank je!
Moet ik dankbaar zijn voor het feit dat je een kloon aanmaakt. Of waar moet ik je dankbaar voor zijn in jouw optiek ?!quote:
Enschede.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Ookal 16 juni. Toch niet ook toevallig in Arnhem op school?
Haar aanwezigheid.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet ik dankbaar zijn voor het feit dat je een kloon aanmaakt. Of waar moet ik je dankbaar voor zijn in jouw optiek ?!
Ik ben en blijf jackson. Geen kloon of iets. Wel zo makkelijk.... coole nick trouwens, wie bent u ?!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:14 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Gheh, Jackson...ALs er één constante is in mijn fok!bestaan, dan ben jij het wel
Bwhehe.... ja. Zo kan je het ook zien natuurlijkquote:
Ik was nog niet helemaal klaar met typen toen mijn cursor zich naar de verzend-knop verplaatste. Excuses hiervoor.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Moet ik dankbaar zijn voor het feit dat je een kloon aanmaakt. Of waar moet ik je dankbaar voor zijn in jouw optiek ?!
Ik ben ook een kutkloon, hoewel een permanente vervanging van wat ik ooit wasquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben en blijf jackson. Geen kloon of iets. Wel zo makkelijk.... coole nick trouwens, wie bent u ?!
Geeft niet. Het kan nu nogquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:17 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Ik was nog niet helemaal klaar met typen toen mijn cursor zich naar de verzend-knop verplaatste. Excuses hiervoor.
Ik heb echt geen ideequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:18 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook een kutkloon, hoewel een permanente vervanging van wat ik ooit wasVorige nick begon met een K en eindigde op een N
Wat kan mij het nou schelen wie jij wat belooft. Wat heb ik daar voor inspraak in gehad, niksquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:14 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Ondankbaar sekreet!
Ik heb Mt beloofd hier alleen nog maar als Mmm... te posten en daar houd ik me ook netjes aan!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohw how times change, eyh?![]()
Iets zegt me dat je ooit een icon had met Jon van Garfield er in.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:18 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook een kutkloon, hoewel een permanente vervanging van wat ik ooit wasVorige nick begon met een K en eindigde op een N
Lul maar stomquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:21 schreef Mmm... het volgende:
Mannen snappen ook NIETS.
Behalve neuken. En zelfs DAT snappen sommigen niet!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:21 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohw how times change, eyh?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je ooit een icon had met Jon van Garfield er in.
Die goede ouwe tijd
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Damn, extra punten voor jou wat herkenning betreftquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je ooit een icon had met Jon van Garfield er in.
Ik ben slecht in gezichten maar goed in avatars.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:25 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Damn, extra punten voor jou wat herkenning betreft
Ik ben ex HANquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:11 schreef Litso het volgende:
[..]
HAN is goed vertegenwoordigd op Fok! tegenwoordig.
Jah.... we hebben wel lol gehad vroeger. Moet nogsteeds kunnen tochquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:27 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Memories![]()
Maar nu?
Shite, moet even daadwerkelijk iets doenBrb
Dat is een mooie Fok!-eigenschap, maar wel wat lastig irl.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:26 schreef Litso het volgende:
Ik ben slecht in gezichten maar goed in avatars.
Daarom heb ik ook 7 maal zoveel Fokkers als vrienden op msn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:28 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Dat is een mooie Fok!-eigenschap, maar wel wat lastig irl.
Dat meeeeeeeen je niet ?!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook 7 maal zoveel Fokkers als vrienden op msn.
De Fok!kers in mijn msn-lijst vallen in de categorie: Fok!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:30 schreef Litso het volgende:
Daarom heb ik ook 7 maal zoveel Fokkers als vrienden op msn.
Fokkers moeten wel heel erg hun best doen willen ze in mijn vriendenlijst komen. Ik ben redelijk kieskeurig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:32 schreef Mmm... het volgende:
[..]
De Fok!kers in mijn msn-lijst vallen in de categorie: Fok!
En als ze heel lief zijn verplaats ik ze naar: vrienden.
Wat vrienden betreft ben ik ook zeer kieskeurig. Slechts enkelen hebben dan ook de overstap mogen maken. Het grootste aantal Fok!kers dat mij ooit aan msn heeft toegevoegd (in het Grote Geilheidstopic-tijdperk) is inmiddels geblockt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:34 schreef Litso het volgende:
Fokkers moeten wel heel erg hun best doen willen ze in mijn vriendenlijst komen. Ik ben redelijk kieskeurig.
Ik heb wel nog een grote map vol 'overige mensen'.
Ik blokkeer bijna nooit Fok!kers. Je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:38 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Wat vrienden betreft ben ik ook zeer kieskeurig. Slechts enkelen hebben dan ook de overstap mogen maken. Het grootste aantal Fok!kers dat mij ooit aan msn heeft toegevoegd (in het Grote Geilheidstopic-tijdperk) is inmiddels geblockt.
Ik kan me niet voorstellen dat ik de betreffende heren ooit nodig zal hebben...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:39 schreef Litso het volgende:
Ik blokkeer bijna nooit Fok!kers. Je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt.
Zeg even of je mij hebt geblocked ?! Dan weet ik dat....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:38 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Wat vrienden betreft ben ik ook zeer kieskeurig. Slechts enkelen hebben dan ook de overstap mogen maken. Het grootste aantal Fok!kers dat mij ooit aan msn heeft toegevoegd (in het Grote Geilheidstopic-tijdperk) is inmiddels geblockt.
Nee! Geen enkele reden voor!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:42 schreef jackson het volgende:
Zeg even of je mij hebt geblocked ?! Dan weet ik dat....![]()
Ok, mooi. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen je blocken en er niks over zeggen.quote:
Ik weet genoeg, ik val bij jou niet eens onder Fok!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:32 schreef Mmm... het volgende:
[..]
De Fok!kers in mijn msn-lijst vallen in de categorie: Fok!
En als ze heel lief zijn verplaats ik ze naar: vrienden.
Ik heb een hekel aan mensen die blocken als er ruzie is. Los je hemmaal niks mee op.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Ok, mooi. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen je blocken en er niks over zeggen.
Nee, dat slaat ook verder nergens op. Als mensen mij blocken is prima. Laat het even weten dat scheelt mij weer een contact in mijn lijst. Een lijst die al veel te dik gevuld is.. 175 mensenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die blocken als er ruzie is. Los je hemmaal niks mee op.
Dat vind ik best veel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee, dat slaat ook verder nergens op. Als mensen mij blocken is prima. Laat het even weten dat scheelt mij weer een contact in mijn lijst. Een lijst die al veel te dik gevuld is.. 175 mensen![]()
125 keer:quote:
Dat is het ook wel.... Maar ik spreek een aantal ook zeldenquote:
Ik heb een hoop kennissenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:56 schreef ehqo het volgende:
[..]
125 keer:
Persoon A: "Heey!"
Jackson: "Hoi."
Persoon A: "Alles goed?"
Jackson: "Ja, met jou?"
Persoon A: "Met mij ook!"
Gesprek dood.
In theorie is van alles haalbaar hequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah.... we hebben wel lol gehad vroeger. Moet nogsteeds kunnen toch
De praktijk wil wel eens anders uitpakken.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:01 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
In theorie is van alles haalbaar he
De vorige nickname heeft gaandeweg aan positieve associatie voor mij teveel ingeleverd, zeker het afgelopen half jaar of zo. Dat account om zeep geholpen, domeinnaam opgeven, mailaccounts met die naam van het gezicht van de aarde gepoetstquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:01 schreef jackson het volgende:
[..]
De praktijk wil wel eens anders uitpakken.
Waarom heb je een andere user aangemaakt?
Nou, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:04 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
De vorige nickname heeft gaandeweg aan positieve associatie voor mij teveel ingeleverd, zeker het afgelopen half jaar of zo. Dat account om zeep geholpen, domeinnaam opgeven, mailaccounts met die naam van het gezicht van de aarde gepoetstNoem het gerust overkill, maar het was gevoelsmatig even nodig....
Tis een schatting. Ik kan het niet nakijken op et momentquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:05 schreef Litso het volgende:
70 vrienden.
Er is voor continuiteit zeker iets te zeggenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:05 schreef jackson het volgende:
Nou, vooruit dan maar. Ik hou het maar op Jackson (Claxon)
Gheh, 'k heb meer mailadressen dan goede vrienden geloof ikquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Tis een schatting. Ik kan het niet nakijken op et moment. Ik heb een select clubje goede vrienden, dat zijn er uiteraard geen 70
![]()
Alleen mijn aantal posts begint schandalige vormen aan te nemen. Alhoewel ik alleen tijdens stages en soms vakanties veel posts.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:12 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Er is voor continuiteit zeker iets te zeggen
Ik dus ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:13 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Gheh, 'k heb meer mailadressen dan goede vrienden geloof ik
Verdomd jaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Alleen mijn aantal posts begint schandalige vormen aan te nemen. Alhoewel ik alleen tijdens stages en soms vakanties veel posts.
Het gebeurt.... ik kan er niks aan doen neequote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:14 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Verdomd jaMjah, het gaat vanzelf he, het ligt niet eens zo aan jou, of zo
![]()
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:14 schreef Litso het volgende:
Zaadvragende billen.
Vragen naar de bekende weg wellicht, maar vooruit...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:14 schreef Litso het volgende:
Zaadvragende billen.
Elders.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:16 schreef Oploskoffie het volgende:
[..]
Vragen naar de bekende weg wellicht, maar vooruit...
Waar?
'Deponeer hier uw zaad'.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:23 schreef Mmm... het volgende:
Hoe zien zaadvragende billen eruit?
Moeten behoorlijke billen zijn wil dat er een beetje leesbaar opstaan!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:27 schreef ehqo het volgende:
'Deponeer hier uw zaad'.
niet als ze goed strak zijn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:29 schreef Mmm... het volgende:
[..]
Moeten behoorlijke billen zijn wil dat er een beetje leesbaar opstaan!
Goed leesbaarquote:
zeg dat wel!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo luitjes! Goedemorgen! Wat een dag, wat een dag!
Kort maar krachtigquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:31 schreef Pheno het volgende:
Heel even dan
Wat dan? Wat dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Hallo luitjes! Goedemorgen! Wat een dag, wat een dag!
Je bent er goed in.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon helemaal niets. Ik had zin om vrolijk en enthousiast te doen.
Het is het weer!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je moet wel opnemen, he.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:04 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is het weer!
en waarom mis ik altijd belangrijke telefoontjes?
oh, is dat het!quote:
Vrolijck ende enthousiast is okay!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verzin wel wat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:30 schreef mcDavid het volgende:
weet er al iemand een geschikte TT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |