Zoals het een ware slet betaamt!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:33 schreef mvdlubbe het volgende:
We zijn niet anders van je, gewend.
Elastiekjes.quote:
Deze moet je toch weten, pc?quote:
THC?quote:
MDMA.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef Chowi het volgende:
Snel, joog!
Nee! het was toeval, ik zag een slotje op het vorige topic en nog geen nieuwe, na een F5 verscheen de nieuwe, wonderlijke timing, dat dan weer wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:36 schreef Queen_Jane_Approxim... het volgende:
Ja, die rubberkop zat te wachten he!
Een TPG-elastiek. Die rechter dan he, die andere zijn voor mietjes.quote:
Ja-ja. Je zit je gewoon constant gek te F5'en in [49]. Omdat je het geil vindt.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:45 schreef jogy het volgende:
[..]
[..]
Nee! het was toeval, ik zag een slotje op het vorige topic en nog geen nieuwe, na een F5 verscheen de nieuwe, wonderlijke timing, dat dan weer wel.
Die TPG-elastiekjes komen zo hard aan.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Een TPG-elastiek. Die rechter dan he, die andere zijn voor mietjes.
Neehee, het is voor mij weer een beetje nieuwigheid maar binnen notime komt mijn aandachttekortstoornis weer binnen wandelen en ga ik andere dingen doen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:47 schreef Chowi het volgende:
Ja-ja. Je zit je gewoon constant gek te F5'en in [49]. Omdat je het geil vindt..
En dan wordt je weer zwart?quote:
Ik wil je er wel een keer mee beschietenquote:
Nee, dan geef ik jullie gewoon mijn wachtwoord en komt alles wel goed.quote:
Knopjes.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, dan geef ik jullie gewoon mijn wachtwoord en komt alles wel goed.
Geil!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik wil je er wel een keer mee beschieten.
Ik zie niets.quote:
Hoi. Puik. Ja.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Hey chow. Hoe gaat het ermee. Lange time no speak!
Graag gedaan!quote:
Kopieer de URL en plak hem in je browser, eventueel daarna ctrl+F5.quote:
Duidelijk, duidelijk.quote:
Het is nog niet te laat! Vlug!quote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Queen_Jane_Approximately het volgende:
Heb ik godverdomme nog altijd niet die thee gezet!
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
pc_f denk je dat je zo'n avatar als jij hebt ook voor mij kunt regelen?
Nee!! Hij is hardstikek vetquote:Op maandag 8 mei 2006 20:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[afbeelding].
http://pc-fr34k.nl/fok/icon/dark_killahicon.php.
Als je de tekst/achtergrond een andere kleur wilt, een ander plaatje of de snelheden veranderd moet je het maar zeggen.
Als je 'm als webicon hebt ingesteld moet je ook even handmatig je uploadicon uitschakelen.quote:
Elke keer als je post doet het het eventjes niet, gewoon F5en.quote:
ookwel "warm water" genoemd...quote:Op maandag 8 mei 2006 20:17 schreef Mmm... het volgende:
Wederom die onzichtbare thee zonder herkenbare smaak?
Jum.quote:
Tortel~?quote:
Hier een eend in de tuinquote:
Kus.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:56 schreef DerMondscheintaufmeinLage het volgende:
De jodentering.
hoi BSquote:Op maandag 8 mei 2006 20:56 schreef DerMondscheintaufme... het volgende:
De jodentering.
Is het nou eens klaar met dat ge-Yes?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:03 schreef mvdlubbe het volgende:
Yes!
Voornamelijk thee, vandaag. Maar bedankt voor het vragen.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nog veel warme melk met honing gedronken de laatste tijd?
okai. en gechocolateerde aardbeien?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:09 schreef DerMondscheintaufme... het volgende:
[..]
Voornamelijk thee, vandaag. Maar bedankt voor het vragen.
ach ik had ook een plaatje van een hondendrol kunnen posten.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:39 schreef pc-fr34k het volgende:
Zeg, het is een puick idee, maar om daar nou het topic mee dood te maken..
Hebben ze daar ook fish & chips of is dat alleen Engels?quote:
Van die grote, dikke?quote:
Wat een negatieve instelling, weer, zeg.quote:
Wow!!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:52 schreef ehqo het volgende:
Even een suprieure post, zoals altijd. He.
Die 'e' was je ook niet vergeten, neem ik aan.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kom kom. Dat was nou ook weer niet mijn intentie.
Ze kijken inderdaad bijna raar op als je er geen fish bij bestelt..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook fish & chips of is dat alleen Engels?
Ja die ja..quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Leopard-Skin_Pill-B... het volgende:
[..]
Wat een negatieve instelling, weer, zeg..
Gesnapt.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:55 schreef Leopard-Skin_Pill-Box_Hat het volgende:
[..]
Die 'e' was je ook niet vergeten, neem ik aan.
Ow.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:54 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kom kom. Dat was nou ook weer niet mijn intentie.
Hmm.. ach.. ik vind de natuur ook wel aardig..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:57 schreef Leopard-Skin_Pill-B... het volgende:
En dan is de friet het beste dat Ierland te bieden heeft.
Gelukkig hoef ik dan ook niet op vrouwen te gaan liggen...quote:Op maandag 8 mei 2006 21:58 schreef Leopard-Skin_Pill-B... het volgende:
Want die ierse vrouwen, daar ga je niet voor je plezier op liggen!
Slaap wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:01 schreef ehqo het volgende:
Hop, slapen. Doei he.
Als dat wel zo is, pics!quote:Op maandag 8 mei 2006 21:59 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik dan ook niet op vrouwen te gaan liggen...
Je zal uiteindelijk vast de rar wel krijgen..quote:
Tonks is een lelijke, érg lelijke, dikke kneus die vroeger als laatste werd gekozen bij gym, gepest werd en misschien zelfs wel seksueel mishandeld is en dat nu probeert goed te maken door z'n frustraties te uiten op een internetforum. Helaas lukt het hem óók op Fok niet om grappig, gevat of vermakelijk te zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:17 schreef mcDavid het volgende:
sóms, héél soms, heeft Tonks ineens briljante ingevingen. Kijk snel en wees getuige van dit zeldzame feit!
Gourmetuur
O. Zielig.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:21 schreef Leopard-Skin_Pill-Box_Hat het volgende:
Ik werd vroeger helemaal niet gekozen met gym.
Voor deze keer ben ik het met je eens.quote:Op maandag 8 mei 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Tonks is een lelijke, érg lelijke, dikke kneus die vroeger als laatste werd gekozen bij gym, gepest werd en misschien zelfs wel seksueel mishandeld is en dat nu probeert goed te maken door z'n frustraties te uiten op een internetforum. Helaas lukt het hem óók op Fok niet om grappig, gevat of vermakelijk te zijn.
Je zou bijna zeggen dat het een puberend fokkertje isquote:Op maandag 8 mei 2006 22:35 schreef Mmm... het volgende:
Iemand voegt mij "per ongeluk" toe aan msn. Foto van een jong meisje.
Verwarring alom en vervolgens het volgende gesprek:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |