Heb je nooit van je moeder geleerd dat vrouwen in de overgang met macht tot bannen snel getergd zijn?quote:
Ze moest vast aan tafelquote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef Copycat het volgende:
Waar blijven die tieten dan???
Met d'r tieten zeker! En die van haar moeder en vader en broertje met obesitasquote:
Zou je denken?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:36 schreef YellowLedbetter het volgende:
ze lijkt me een stereotiep breezer
Kut, verkeerde topicquote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:20 schreef Dagonet het volgende:
uitrustens
yvonne, doettus niet met Dago's account posten.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:33 schreef Dagonet het volgende:
psothistory
Maar nog geen tieten.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:54 schreef demonseeker14 het volgende:
Wehehehehhe![]()
!!11! al dr topiques zijn gesloten
Nee, eerst tieten! Dan een banquote:Op maandag 8 mei 2006 18:59 schreef Dark_Killah het volgende:
Ze is niet eens vermeld in het banmeldtopic![]()
Nog nietquote:
JAAAAAAA!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:13 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gaan we nu voor de piemelfoto van Dago?
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:13 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Gaan we nu voor de piemelfoto van Dago?
Kan jij niet als backup dienen. lijkt me wel een strak plan.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef Shirley het volgende:
Nou, kom maar weer op met de tietenfoto's.
Whehe. Ik heb geen tieten.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan jij niet als backup dienen. lijkt me wel een strak plan.
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Flubber? Wat een denigrerende naam voor mijn mooie passiebloempje!
Bewijs.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:19 schreef Shirley het volgende:
[..]
Flubber? Wat een denigrerende naam voor mijn mooie passiebloempje!
Spreekt de maagd...quote:Op maandag 8 mei 2006 19:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Neuken met die grootte is fysiek niet mogelijk.
Wie heeft het over bewijzen?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:35 schreef Shirley het volgende:
[..]
Lieverd, moet ik mezelf na 3½ jaar op Fok! nog bewijzen? Lijkt me onnodig.
Nee joh, ik hou het spannend en mysterieus. Gebruik de fantasie en bedenk zelf een cupmaatje erbij.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef jogy het volgende:
Doe het gewoon omdat het retegaaf is om tieten te posten op een publiek forum waar elke jan lul en halvezool de vellen van z'n lid rukt bij het aanzien van je naaktheid.
Nee, xxxxMyselfxxxx is alweer vergeten dat ze een account had en shirley, die allang geen newbie meer is, wilt niet als back up spelen.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja hoi!
Potentieel newbie tieten topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |