quote:Operatie voor Ajax-zorgenkindje Manucharyan
8/5/2006 18:23
Sinds zijn komst naar Ajax wordt Edgar Manucharyan achtervolgd door blessureleed. De Armeense aanvaller heeft nu een knieoperatie ondergaan.
Manucharyan (19) moest onder het mes vanwege een scheur in de buitenmeniscus. Het herstel gaat naar alle waarschijnlijkheid niet ten koste van zijn voorbereiding op het nieuwe seizoen. De medische staf van Ajax verwacht dat zich op 4 juli hersteld kan melden voor een frisse start.
Het verblijf van Manucharyan in Amsterdam is vergeven van blessureleed. Een gebroken middenvoetsbeentje en verschillende spierblessures hebben zijn inzet beperkt tot vijf wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax.
Een paar keer meen ik. Enkel uitgevallenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:49 schreef DeTolk het volgende:
Heeft Manu wel gespeeld dit seizoen?
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:10 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het was de dag van zijn leven.
[afbeelding]
Ja leuk!quote:Op maandag 8 mei 2006 19:10 schreef Terrorbita het volgende:
ik heb evt nog wat filmpjes en foto's die ik met mn telefoon in het vak gemaakt heb, die zou ik kunnen uploaden als iemand het wil zien.
Met of zonder De Mul?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef cultheld het volgende:
Defour gaat naar Ajax voor 5 á 6 miljoen euro.
Geen idee, maar hij heeft het zelf al bevestigd. Staat inmiddels ook op Sporza volgens mij.quote:
Behoorlijk bedragquote:Op maandag 8 mei 2006 19:11 schreef cultheld het volgende:
Defour gaat naar Ajax voor 5 á 6 miljoen euro.
Dan hoor je me niet klagenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:18 schreef jna het volgende:
[..]
Als ie z'n geld net zoveel waard is als Huntelaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |