Deze emotie is goed voor de club hoor, begrijp me niet verkeerd. Hier halen ze heel veel uit.quote:
Echter heeft hij geen voorzet. Geef mij Perez maar.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
Rosenberg speelde gewoon goed op Linksbuiten
Ja, ongetwijfeld. Ze zijn ook nog erg jong, dit motiveert wel.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:50 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Deze emotie is goed voor de club hoor, begrijp me niet verkeerd. Hier halen ze heel veel uit.
Totaal gegund natuurlijk.
Jammer dat de Tsjech weggaat.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Xenomaniac het volgende:
NU AAN DE ORDE: Grygera een puik WK spelen: pakken we nog een leuke prijs voor hem.![]()
![]()
NAC dus zkerquote:Voetbal: Blind heeft aanbiedingen
AMSTERDAM - Danny Blind heeft aanbiedingen op zak van twee clubs om er komend seizoen trainer te worden. Dat zei de hoofdcoach van Ajax maandagavond na afloop van de huldiging van de Amsterdamse ploeg op het Leidse Plein. Ajax vierde daar de winst van de beker. Blind, die er zelf van overtuigd is dat hij moet vertrekken bij Ajax, wilde de namen van de clubs niet zeggen.
Ja, paar miljoen moet kunnen..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Xenomaniac het volgende:
NU AAN DE ORDE: Grygera een puik WK spelen: pakken we nog een leuke prijs voor hem.![]()
![]()
Jij was erbij in Eindhoven dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
Zelfs de viering van de Beker is al mooier dan hoe PSV dit jaar het kampioenschap vierde
Ik ook.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik hoop dat dat ook het geval bij de spelers is..
Vraag is uberhaupt offie weggaat. Serieus.quote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vraag is of ie over een maand al wedstrijdfit is.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft er al iemand foto's van het waterkanon
Wat wil je zo vroeg..quote:Op maandag 8 mei 2006 21:56 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Jij was erbij in Eindhoven dan?
bovendien, telegraaf meldt +- 6000 fans... da's nog niet eens 1/10e van de feestgangers in Eindhoven.
Maargoed, gefeliciteerd... Jullie hadden er denk ik net wat meer zin in afgelopen zondag.
quote:Op maandag 8 mei 2006 22:13 schreef Jasza het volgende:
2 mensen neergestoken op LeidseNou die huldiging volgend jaar kunnen we wel vergeten, kut apen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |