Ben jij kat?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef alsem het volgende:
ik zal kijken of ik het kan onthouden,zie fotoboek voor foto's van mijn hoofd enzo
Handig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:14 schreef Roellio het volgende:
Dat ding rechts boven is een hip knipperend rood lichtje!
Als het nu nog mislukt, dan weet ik het ook niet meer hoor.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:11 schreef Roellio het volgende:
Het duurt 2 dagen, maar dan heb je ook wat!
[afbeelding]
En daaraan vast zit dan iemand met inmiddels íets langer haar die hier op lijkt:
(Maar dan een stuk bruiner)
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En zo ziet het er in het echt uit dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
Soms heb je echt teveel tijd om handen Sackquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldig de dingen die jij maaktquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[afbeelding]
Dit doe ik in minder dan tien minutenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Soms heb je echt teveel tijd om handen Sack
Nee, zo druk is het meestal niet. Gezellig druk wel.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geweldig de dingen die jij maaktIs het er echt zo druk op donderdagavond? Dan wordt het misschien nog wel lastig ja
Ik zie steeds een lege tent voor me waar 1 fokker met een bordje in een hoekje staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |