*reminderquote:Op maandag 14 augustus 2006 02:13 schreef Roellio het volgende:
Freefilehosting heeft het plattegrondje gekickt. Ik ben nu ongelofelijk dronken maar mrogen zal ik een nieuwe plattegrond online zetten.! _
Zo vroeg?quote:Op maandag 14 augustus 2006 07:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgende week om deze tijd worden we alweer het terrein afgejaagd!![]()
Dan is het goedquote:Op maandag 14 augustus 2006 17:12 schreef Baserunner het volgende:
Om 9 uur word je wakker gemaakt, om 12 uur moet je van het terrein af zijn.
Ik weet nu van ten minste 5 Fokkers dat ze er zullen zijn, met jou is dat 6. Dus dan is het al een redelijk succesjequote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:18 schreef Roellio het volgende:
Ik heb vandaag de eerste voorbereidingen getroffen voor: "Het Bordje"!
Morgen een foto van mijen "Het Bordje!",
Het gaat écht wel lukken, dit jaar!
En MaJo, Asmo en ik zijn in staat om Newbie wel te vinden!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Roellio het volgende:
Newbiedoobiedoo is met mij mee, dus die komt zowieso!
Gezellig!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:25 schreef Roellio het volgende:
Newbiedoobiedoo is met mij mee, dus die komt zowieso!
MaJo, Lieke, jij, Neleos en ik waren de 5quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
En MaJo, Asmo en ik zijn in staat om Newbie wel te vinden!
En ik neem Lieke-K mee!![]()
ohquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:26 schreef Asmodian het volgende:
[..]
MaJo, Lieke, jij, Neleos en ik waren de 5
Yay!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:27 schreef Roellio het volgende:
Weeeh, het gaat eindelijk een keer lukken.
Ke! En er hangt iemand met een bordje rond. Ik ga iig goed mijn best doen daar te zijnquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:35 schreef Asmodian het volgende:
24-uurstent, donderdag-nacht om middernacht.
Dat zei je eergister ook. Hupquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een plattegrondje gepaint, maar die is stuk in de OP. Ik zal 'm morgen opnieuw posten.
Goed plan!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:40 schreef Roellio het volgende:
Ik heb een plattegrondje gepaint, maar die is stuk in de OP. Ik zal 'm morgen opnieuw posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |