Een kolomnist?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:17 schreef Croupouque het volgende:
Het lijkt wel alsof het geschreven is door een autist.
Ik vind het wel een leuk stuk. En die GroenLinkserds kunnen we inderdaad niet vertrouwen.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:17 schreef Croupouque het volgende:
Het lijkt wel alsof het geschreven is door een autist.
Democratie is duidelijk niet weggelegd voor de columnisten van De Telegraaf.quote:Dat soort figuren hóórt daar niet.
Uiteraard, voor mensen met een reputatie als lastpost is geen plaats in dit land. Mohammed B had dat ook goed gezien.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:03 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Democratie is duidelijk niet weggelegd voor de columnisten van De Telegraaf.
Als ze in Blaricum (en andere gemeentes) nu eens hun burgermeester mochten KIEZEN in plaats van een door de koningin aangewezen figuur te accepteren..... dan was er in Blaricum natuurlijk nooit een Groen-Links burgermeester gekomenquote:Op maandag 8 mei 2006 16:14 schreef gtotep het volgende:
Naam van de huidige burgemeester: Helma Ton.
Haar dorst: zo groot, dat zij zich zelfs niet kon inhouden als zij nog met haar Citroën Picasso ; ja ja, een auto, géén dienstfiets ; naar een raadsvergadering moest, totdat zij bij een alcoholcontrole werd betrapt.
Haar partij: GroenLinks.
Arme Blaricumers.
Want?quote:Op maandag 8 mei 2006 16:21 schreef Lyrebird het volgende:
En die GroenLinkserds kunnen we inderdaad niet vertrouwen.
"milieumaffia"quote:Op maandag 8 mei 2006 21:35 schreef tartaarsaus het volgende:
die horen allemaal bij de milieumafia, duh
De milieumaffia zijn volgens mij de boeven die bijvoorbeelde oude boten slopen op zeer milieuverontreinigende wijze. Of chemische fabrieken die illegaal lozen. Wat GroenLinks daarmee te maken heeft?quote:Op maandag 8 mei 2006 21:35 schreef tartaarsaus het volgende:
[..]
die horen allemaal bij de milieumafia, duh
Oh, de mensen uit Blaricum hebben zelf hun burgemeester kunnen kiezen?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:03 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Democratie is duidelijk niet weggelegd voor de columnisten van De Telegraaf.
Dat was in de jaren 70 en dat doen we in NL al lang niet meer.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:14 schreef Shivo het volgende:
[..]
De milieumaffia zijn volgens mij de boeven die bijvoorbeelde oude boten slopen op zeer milieuverontreinigende wijze. Of chemische fabrieken die illegaal lozen. Wat GroenLinks daarmee te maken heeft?
De reden waarom is niet zo moeilijk: dat is daar verboden i.t.t. hier in Nederland.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:29 schreef DiRadical het volgende:
Ik zie organisaties van Greenpeace bijna niet demonsteren in China of Rusland. Maar wel in Nederland, daar zitten de donateurs.
Dat is inderdaad wel tragisch. Linkse Lente zus Linkse Lente zo maar de kille Rechtse Winter heeft ze niet kunnen verzilveren in zetel winstquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef doesss het volgende:
Femke Halsema euforisch na de gemeenteraadsverkiezingen:
"Het is tijd voor een linkse lente!"
Hallo, je partij heeft verloren, muts.
Als enige van de linkse partijen zelfs.![]()
Groen Links![]()
Juist.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:09 schreef Jarno het volgende:
Zelfs voor de Telegraaf is dit een abominabel slecht stukje tekst.
Daar gaan de Fortuynisten en dat andere gespuis al heen.quote:
Dit dus. Een columnist die in zijn eentje even gaat bepalen dat iemand niet in het bestuur van een stad hoort, en daarmee de mening van de inwoners van die stad (die op zo'n persoon hebben gesteld) naast zich neerlegt. Dat is pas geen respect hebben voor de democratie.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:30 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Uiteraard, voor mensen met een reputatie als lastpost is geen plaats in dit land. Mohammed B had dat ook goed gezien.
Dat heet nou ideologie schat. Blij zijn dat jouw favoriete politieke stroming gewonnen heeft, ondanks dat je eigen partij verloren heeft.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef doesss het volgende:
Groen Links![]()
GL is anders ook nog niet echt een succes gebleken, 1 x een leuke winst (landelijk) maar voor de rest was het inleveren.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar gaan de Fortuynisten en dat andere gespuis al heen.
Is het wel een column?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:38 schreef kLowJow het volgende:
Ik vind het niet zo'n heel grappige column.
Wilders, LPF, D'66 en GL.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:25 schreef du_ke het volgende:
Daar gaan de Fortuynisten en dat andere gespuis al heen.
Hoevaak ben je in Rusland en China geweest om dit te controleren? Beetje hersenloze opmerking als je niet op zijn minst de media daar volgt. Greenpeace is ook in China en Rusland actief en is daar ook niet verboden. Zie greenpeace.ru en greenpeace.cn.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:29 schreef DiRadical het volgende:
[..]
Dat was in de jaren 70 en dat doen we in NL al lang niet meer.
Tegenwoordig zijn het mensen die met valse argumenten hun anti-kapitalistische agenda proberen door te drukken om het mom van 'millieu beleid'
(Denk aan de BrentSpar)
Je mag best anti-kapitalistisch zijn, maar kom daar dan voor uit en misbruik het milieu niet om fondsen te werven en in de publiciteit te komen. Ik zie organisaties van Greenpeace bijna niet demonsteren in China of Rusland. Maar wel in Nederland, daar zitten de donateurs. .
Voor een partij die verloren heeft scoren ze anders best goed in de diverse gemeentebesturen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:05 schreef doesss het volgende:
Groen Links![]()
Nee, dat heet een overwinning claimen die niet de jouwe is, darling.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat heet nou ideologie schat. Blij zijn dat jouw favoriete politieke stroming gewonnen heeft, ondanks dat je eigen partij verloren heeft.
Moet jij ook eens proberen...
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:29 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Voor een partij die verloren heeft scoren ze anders best goed in de diverse gemeentebesturen.
Rob Hoogland schrijft al jaren dramatisch slechte columns voor de Telegraaf volgens mij.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is dit een column of een ingezonden stuk? Ik hoop voor de schrijver niet het eerste
Ik mis helemaal niets, ik denk eerder dat jij het niet begrepen hebt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:50 schreef doesss het volgende:
![]()
Je mist dus totaal de kern van mijn post.
Waarom verbaast me dat niet.![]()
Maak je geen zorgen, ik heb het prima begrepen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 19:38 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik mis helemaal niets, ik denk eerder dat jij het niet begrepen hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |