Nee kan goed wezenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:55 schreef Magneet het volgende:
ik hoorde net op de radio dat de volgende BiA in Nederland speelt of was dat nu een andere game?
Hou op gijs.. wat een drama... ik was pas om 01.00 uur klaar ofzo...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hard aan het werk geweest Zaterdagavond?
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:55 schreef Magneet het volgende:
ik hoorde net op de radio dat de volgende BiA in Nederland speelt of was dat nu een andere game?
Want ik checkte Zaterdag avond om 2130 ons systeem.. en zag wel dingetjes, maar niet bijzonder.. en dacht, maintanence is afgelopen .. word niet meer gebeld ookquote:Op maandag 8 mei 2006 14:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hou op gijs.. wat een drama... ik was pas om 01.00 uur klaar ofzo...
Toen dacht ik... laat ik B maar niet meer bellen... heeft toch niet zoveel zin..
En Gerard gijs... die leidde het maintenance... wat een DRAAAAMA...
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:58 schreef Magneet het volgende:
geen idee wie het is maar Gerard is een kuttekop
Ik vind het zooooo coolquote:Op maandag 8 mei 2006 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
FANTASTISCH FILMPJE
Hard om gelachen ook... maar briljant verzonnen!
Wat staat er bij zijn notes allemaal? Oh en doe mij en B ook eensquote:
jij hebt er geen, B heeft er al een tijd geen gehad geloof ikquote:Op maandag 8 mei 2006 15:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wat staat er bij zijn notes allemaal? Oh en doe mij en B ook eens
Nederlands huis en Nederlandse fietsen denk ikquote:Op maandag 8 mei 2006 14:55 schreef Magneet het volgende:
Nee, ik ben ook heel netjes de laatste tijd, zou me anders verbazen.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij hebt er geen, B heeft er al een tijd geen gehad geloof ik
Oh,.. dit is Sjotimequote:Op maandag 8 mei 2006 15:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij hebt er geen, B heeft er al een tijd geen gehad geloof ik
Vader geworden... de beer slaapt !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook heel netjes de laatste tijd, zou me anders verbazen.
je laatste is van een ban van een jaar geledenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook heel netjes de laatste tijd, zou me anders verbazen.
Ohja die,...... ik had hem toen aangegeven !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Magneet het volgende:
die van surfer was dat hij een plaatje gepost had richting jouw cho dar je mocht sterven met een gezwel aan je kontgat of was het in je kontgat
zit achter een secure site, werkt hier nietquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nederlands huis en Nederlandse fietsen denk ik
http://ps3media.ign.com/p(...)0060428113248568.jpg
Ja.. je zal je slaap 's nachts nodig hebben.. dus ik dacht fuck it... komt maandag wel..quote:Op maandag 8 mei 2006 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want ik checkte Zaterdag avond om 2130 ons systeem.. en zag wel dingetjes, maar niet bijzonder.. en dacht, maintanence is afgelopen .. word niet meer gebeld ook
Hoor ik vanmorgen inderdaad dat het langer was ... moest meteen aan je denken
Ik had hem opzekers gebeld !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. je zal je slaap 's nachts nodig hebben.. dus ik dacht fuck it... komt maandag wel..
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Magneet het volgende:
die van surfer was dat hij een plaatje gepost had richting jouw cho dar je mocht sterven met een gezwel aan je kontgat of was het in je kontgat
Ik heb geen eens een idee meer waarom ik was geband... had vast te maken met die kneus Knutquote:Op maandag 8 mei 2006 15:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
je laatste is van een ban van een jaar geledenen voor de rest vragen jullie het maar ff op msn vanavond als ik thuis ben
Bedankt Gijs.. toen sliep ik lekker inderdaad.. moest vroeg opquote:Op maandag 8 mei 2006 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. je zal je slaap 's nachts nodig hebben.. dus ik dacht fuck it... komt maandag wel..
Heb jij zin om iemand voor het werk te bellen om 0.45 's nachts..quote:
nope kwam door Tain, jawel dezelfde die hier nu postquote:Op maandag 8 mei 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een idee meer waarom ik was geband... had vast te maken met die kneus Knut
Die tyfusMONGOOL?? ?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope kwam door Tain, jawel dezelfde die hier nu post
jij vuile verraderquote:Op maandag 8 mei 2006 15:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ohja die,...... ik had hem toen aangegeven !
Terecht, maar ik heb de verkeerde doodgewenst zie ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, doodsverwensing in het Forza topic
WHOEHAHAHAHAHAHAAquote:Op maandag 8 mei 2006 15:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, doodsverwensing in het Forza topic
Serieusquote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
was een warezhoer die Forza al had gedownload, heeft zelf een week gehadquote:Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht, maar ik heb de verkeerde doodgewenst zie ik.
Staat me nog wat van bij inderdaad... dat het meer om de uitspraak ging, als dan dat ik daadwerkelijk iemand dood wenste.
Overijverige kutmods
Die moeten ook echt dood inderdaadquote:Op maandag 8 mei 2006 15:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
was een warezhoer die Forza al had gedownload, heeft zelf een week gehad
Heeeeeeeeeeel lang geleden !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
Jongens van Info.... Walter Hoogenveen heeft toch ook bij jullie gewerkt?
Aaaaaahhh pikkiequote:Op maandag 8 mei 2006 15:42 schreef Quinny het volgende:
Nou dat was een kort bezoek aan het winkelcentrum. Daan heeft heel het kruitvat bij elkaar gekrijst en de rit terug naar huis![]()
![]()
![]()
Overigens de tip van de nanny van het apart zetten werkt wel goed. Na een paar keer terug zetten op de gang op de trap. Kreeg ik wel een hele dikke knuffel van hem om het goed te maken
Ja inderdaad... maar die heb jij toch ook nog gekent gijs?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
Jongens van Info.... Walter Hoogenveen heeft toch ook bij jullie gewerkt?
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
Ja kort.. krullebol vlgs mij?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:47 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja inderdaad... maar die heb jij toch ook nog gekent gijs?
1 2 3 4 | Gijsje79 3833 Online Playing Oblivion Level: 9 Health: 122/122 |
[KRRSSSHHH] Gijsss, Gijs G... [KRRSSSHHH] ... hoe gaat het [KRRSSSHHH] daar? [KRRSSSHHH]quote:Op maandag 8 mei 2006 16:46 schreef Strolie75 het volgende:
Morgeuh
West-siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiide...
Ja, anders stel je ze ff voor want ik heb geen idee wie het zijn, homie.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, dag net begonnen.Zo lekker ontbijten en dan L.A. verkennen.
Voor de rest alles goed hier. Gratis wi-fi in het hotel dus dat is wel relax. Beurs begint woensdag.
[afbeelding]
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:09 schreef Quinny het volgende:
Oh Sjo je foon ligt nog thuis. Lekker slim weer
Daar ben ik geweestquote:Op maandag 8 mei 2006 16:53 schreef Strolie75 het volgende:
Ja, dag net begonnen.Zo lekker ontbijten en dan L.A. verkennen.
Voor de rest alles goed hier. Gratis wi-fi in het hotel dus dat is wel relax. Beurs begint woensdag.
[afbeelding]
Dat vind ik zo'n cuntquote:Op maandag 8 mei 2006 17:00 schreef Bastard het volgende:
Mr subtle
Ik ga es naar huis, mn werkdag zit er op
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 18:42 schreef ChOas het volgende:
Time heeft al met de Wii gespeeld
"At the end, I don't so much put the controller down as have it pried from my hands."
Ik wil een Wii
Wat is pried?quote:Op maandag 8 mei 2006 18:42 schreef ChOas het volgende:
Time heeft al met de Wii gespeeld
"At the end, I don't so much put the controller down as have it pried from my hands."
Ik wil een Wii
Losgewriktquote:
Ja dat snap ik wel... maar de hype voor een Wie voel ik aankomenquote:Op maandag 8 mei 2006 18:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja Gijs sta wel open hoor voor de WiiMoet het nog wel zien natuurlijk maar wederom potentie !
Ja ik ook,..... las net in dat Time artikel over het spannen van een boog en zwaard vechten met de nieuwe Zelda......quote:Op maandag 8 mei 2006 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel... maar de hype voor een Wie voel ik aankomen
Euh ja, anders sta je toch goed voor lul zegquote:Op maandag 8 mei 2006 19:30 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja ik ook,..... las net in dat Time artikel over het spannen van een boog en zwaard vechten met de nieuwe Zelda......
Serieus... ik moet echt de gordijnen thuis dicht gaan doen straks![]()
Misschien het begin van een nieuwe manier van gamen... moet er wel aan wennenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Euh ja, anders sta je toch goed voor lul zeg![]()
![]()
Dark Brotherhood gehaald.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:28 schreef Bastard het volgende:
[ code verwijderd ]
Die is al de hele dag bezig
Vlgs mij is het meer wat voor kinderen...trek dat niet.. net als met een stuurtje racen.. of erger.. met een gitaar muziek makenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:38 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Misschien het begin van een nieuwe manier van gamen... moet er wel aan wennen
Lekker opgeschoten dusquote:
Nee.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Lekker opgeschoten dus
Had je ook dat ze zeiden dat je weer ff moest wachten? Dat heb ik met die magesguild.. superirritant "Moet er even over nadenken.. kom later terug "
Ik denk dat ik m later ga doen.. dievengilde vind het niet cool als je mensen vermoord geloof ik..quote:
Thieves guild is de minste Guild.... Dark Brotherhood is echt briljant... dat eindequote:Op maandag 8 mei 2006 19:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m later ga doen.. dievengilde vind het niet cool als je mensen vermoord geloof ik..
Maar de E3 is toch nog niet begonnen Gijs.... zo om 22:00 start Square Enixquote:Op maandag 8 mei 2006 19:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vlgs mij is het meer wat voor kinderen...trek dat niet.. net als met een stuurtje racen.. of erger.. met een gitaar muziek maken
Aniway, je moet ff je downloads starten van de E3 Gijs... allemaal demo en trailers
Nee.. dat doe ik liever niet... dan ga ik die dag wat anders doenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thieves guild is de minste Guild.... Dark Brotherhood is echt briljant... dat einde![]()
En als je moet wachten moet je gewoon even wait mode doen Gijs
De trailers zijn toch leuk om te downenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Maar de E3 is toch nog niet begonnen Gijs.... zo om 22:00 start Square Enixen om 09:30 morgenochtend tune ik in voor de Live Wii presentatie op gametrailers.com !
Dat is ook precies de intentie van erover nadenkenquote:Op maandag 8 mei 2006 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. dat doe ik liever niet... dan ga ik die dag wat anders doen
Jaaaa Gijsquote:Op maandag 8 mei 2006 20:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
De trailers zijn toch leuk om te downen
Ja die is mooi hequote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Jaaaa GijsMaar er is toch niks nu of ben ik nu gek ! Wel net de BiA HH trailer gedowned... tering
Demo? Speelbare demo? Heb jij die trailer gezien waarin die gozer in de armen van de speler valtquote:Op maandag 8 mei 2006 20:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja die is mooi he
En ik wil die demo hebben.. maar die crasht steeds
Ja speelbare demo van test drive that is.. bia alleen een trailerquote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Demo? Speelbare demo? Heb jij die trailer gezien waarin die gozer in de armen van de speler valt
Gohquote:Op maandag 8 mei 2006 20:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja speelbare demo van test drive that is.
Zo onderuit ookquote:Op maandag 8 mei 2006 20:25 schreef Sjotime het volgende:
WHOEHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
http://www.dumpalink.com/media/1146994717/Jackass_Jai_Alai
Pfff das wel een hoop geld ookquote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
600 euro voor een Premium PS3 bundel
PS3 release info
PS3 controller met motion sensor:
[Update] PS3 controller onthuld
Sjo:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
600 euro voor een Premium PS3 bundel
PS3 release info
PS3 controller met motion sensor:
[Update] PS3 controller onthuld
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:45 schreef Quinny het volgende:
[..]
Sjo:
Ik ga voor de 499 versie met 20GB HDTering wat een apparaat. Ben er wel alvast 50 euro p/m voor apart aan het leggen !
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef Bastard het volgende:
En ik vind blue ray overrated..
Tis niks meer dan een disc waar 3 of 4x meer info op past. Ok dus, BoB worden nu nog maar 2disc.
Over een jaar of 5 wellicht dan, als ik een nieuwe tv koop die het ondersteunt, tot die tijd is het niet spannend voor mij.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]Dat is de toekomst Gijs.... ooit wel eens een HD film gezien.... 4x scherper dan dvd
Ja dat klopt,...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Over een jaar of 5 wellicht dan, als ik een nieuwe tv koop die het ondersteunt, tot die tijd is het niet spannend voor mij.
Ze zijn al tijden bezig met holodiscs, hebben ze nu al schijfjes van waar 6x zoveel oppast als op een Blu-ray schijfjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:07 schreef Sjotime het volgende:
[..]Dat is de toekomst Gijs.... ooit wel eens een HD film gezien.... 4x scherper dan dvd
BoB wordt zo scherp dat je door een fucking raam kijkt Gijs... nee daar ben ik van overtuigt.
Zullen we anders even realistisch blijvenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zijn al tijden bezig met holodiscs, hebben ze nu al schijfjes van waar 6x zoveel oppast als op een Blu-ray schijfje
Die motion senzor is cool, dat geef ik grif toe.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:24 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat klopt,...
Verder matig E3'tje tot nu toe..... wacht toch wel met smart op de Wiipresentatie van vanavond. De PS3 komt er wel maar denk niet met launch hoor..... ben niet echt onder de indruk.... wel wat briljante ideeen gezien.
PS2.5quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zijn al tijden bezig met holodiscs, hebben ze nu al schijfjes van waar 6x zoveel oppast als op een Blu-ray schijfje
Ja dat vind ik ook wel cool.... zal vast in een hoop games geimplementeerd worden. Tja het gaat mij echt om de RPG kracht van dat ding.... En titels als God of War III bv die ik verwacht en of MGS4....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die motion senzor is cool, dat geef ik grif toe.
Ik ben benieuwd wat Rockstar (wil) gaan doen voor Sony..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel cool.... zal vast in een hoop games geimplementeerd worden. Tja het gaat mij echt om de RPG kracht van dat ding.... En titels als God of War III bv die ik verwacht en of MGS4....
Maar toch... echt denderend was de presentatie niet,.... dat terwijl je een console presenteert,... dat is best eng. Ja ik zie het wel...
Ze willen over de 1000 GB met holo discsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:27 schreef Sjotime het volgende:
Samsung heeft een 200 GB blue ray disc ontwikkeld...... Best briljant... dus een holodisc kan 6x meerRedelijk van het pad
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze willen over de 1000 GB met holo discs
Tom Clancy\'s Rainbow Six Vegas trailer
De FFXIII en MGS4 screens vielen me alles behalve tegen..... van het pad vind ik de screensquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Rockstar (wil) gaan doen voor Sony..
En sorry dat ik het zeg.. GoW ken ik niet, ik weet niet waar het om draait maar ik geloof wel dat het een inhoudelijk goed spel is.
Toch vond ik ook die screens tegenvallen voor een next gen..
Narnia is best een leuke film, denk alleen dat Jasmijn er nog iets te klein voor isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:30 schreef Bastard het volgende:
Oh vergat ik nog te vertellen.. Just like heaven.. hele leuke filmhttp://www.play.com/DVD/D(...)_Heaven/Product.html Aanrader.
Oh ja. Narnia.. nooit gezien, geen idee.. mensen zeggen dat ie cool is,... leuk om te kopen? Leuk voor Jasmijn?
Ze kijkt ook MTV, ze is wel wat gewendquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Narnia is best een leuke film, denk alleen dat Jasmijn er nog iets te klein voor is
Dat kan alleen op de Wii. De PS3 heeft enkel tiltsensors om te sturen in bijv vliegspellen. Shooters werken zo niet handig denk ik.quote:
Believequote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan alleen op de Wii. De PS3 heeft enkel tiltsensors om te sturen in bijv vliegspellen. Shooters werken zo niet handig denk ik.
Scheiding tussen LotR en HPquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:30 schreef Bastard het volgende:
Oh vergat ik nog te vertellen.. Just like heaven.. hele leuke filmhttp://www.play.com/DVD/D(...)_Heaven/Product.html Aanrader.
Oh ja. Narnia.. nooit gezien, geen idee.. mensen zeggen dat ie cool is,... leuk om te kopen? Leuk voor Jasmijn?
quote:
Ben erg benieuwd.... nieuwe Marioquote:
Wat een rare zin... NIEUWE mario.. en NIEUWE Zeldaquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:50 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd.... nieuwe Marioen eeeindelijk nieuwe Zelda info.... Ga Zelda trouwens wel op Wii gamen..... !
Huhquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een rare zin... NIEUWE mario.. en NIEUWE Zelda
Zelfde als een NIEUWE racegame Gijsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een rare zin... NIEUWE mario.. en NIEUWE Zelda
Mario nieuw noemen... is als een peugeot 205 kopen en zeggen dat het nieuwe auto is... ofzoquote:
Nee daar zit je fout.. jij zit tever in die Hiroshima kont Gijsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfde als een NIEUWE racegame Gijs
Gijs, iets andere auto's, maar elke keer weer die moffen nurnurgring, elke keer weer sturen en gas geven. Mario is vernieuwender dan een racegamequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee daar zit je fout.. jij zit tever in die Hiroshima kont Gijs
Ja,... hier geef ik je opzekers een punt.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, iets andere auto's, maar elke keer weer die moffen nurnurgring, elke keer weer sturen en gas geven. Mario is vernieuwender dan een racegame
Mja, daar heb je wellicht een goed punt.. zeker wat de nurbergring betreft dan ..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, iets andere auto's, maar elke keer weer die moffen nurnurgring, elke keer weer sturen en gas geven. Mario is vernieuwender dan een racegame
Mario is een legende. Nintendo zonder Mario is als een auto zonder stuur.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja, daar heb je wellicht een goed punt.. zeker wat de nurbergring betreft dan ..
Maar toch Gijs.. please.. hoeveel consoles moet het poppetje Mario nou meegaan dan? Ik snap dat niet.. dat is gebrek aan fantasie hebben. Dat moet dan je paradepaardje zijn.. je mascotte.
Hij heeft iets met die schaar gedaanquote:
Hoooly shit...quote:
WAT! 3 jaar!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:01 schreef Sjotime het volgende:
.......... Holy shit... net een zeer verontrustend mailtje gelezen. De 3 jarige zoon van een collega van ons (1 verdieping lager) is net plots overleden........ krijg net zooo'n lading kippenvel over me heen dat is niet normaal.... die sfeer hier......
Kindje had koorts,...... arts kon niks vinden,....... de vrouw gaat naar het werk...... wordt gebeld,... je zoon is met de trauma naar het ziekenhuis........ weer gebeld,......... u,.. zoon is,.... dood !
............ ja... dan ben je klaar hoor !
Tering wat is het leven soms FUCKING hard..............
3 jaar... detering...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:01 schreef Sjotime het volgende:
.......... Holy shit... net een zeer verontrustend mailtje gelezen. De 3 jarige zoon van een collega van ons (1 verdieping lager) is net plots overleden........ krijg net zooo'n lading kippenvel over me heen dat is niet normaal.... die sfeer hier......
Kindje had koorts,...... arts kon niks vinden,....... de vrouw gaat naar het werk...... wordt gebeld,... je zoon is met de trauma naar het ziekenhuis........ weer gebeld,......... u,.. zoon is,.... dood !
damn dat gun je niemand maar dan ook echt niemandquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:01 schreef Sjotime het volgende:
Ik moest hard op mijn vinger bijten om niet in proesten uit te barstenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:17 schreef Sjotime het volgende:
Ja,............ gruwelijk....
Tijd voor serieuze humor... kan ik wel gebruiken !
http://www.yourdailymedia(...)ccidents_Compilation
Ja die oma idd,..... moest daar erg om lachenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moest hard op mijn vinger bijten om niet in proesten uit te barsten![]()
Dat kind met dat kop koffie bijvoorbeeld![]()
Gijs ik zit tuned in... via 1up dan....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen tuned in? MEGATON IN T minus 30 minutes!
Verkeerde topic Gijsquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iedereen tuned in? MEGATON IN T minus 30 minutes!
Gijs... serieus.. ik had het niet gedacht maar Nintendo is echt terug!! En hoe..quote:
quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:25 schreef Magneet het volgende:
FOK!crew ontsnapt op nippertje aan de dood!
hé jammer net niet hard genoeg
Whahahahahahaquote:Op woensdag 10 mei 2006 08:25 schreef Magneet het volgende:
FOK!crew ontsnapt op nippertje aan de dood!
hé jammer net niet hard genoeg
INNNNNN game plaatje!!!!!quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:29 schreef Sjotime het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiii
Ben nu de M$ conf aan het downen... hoop nieuws... Fable 2, Gears of War,.... Halo, Fear,... Mass Effect,... GTA
GoW schijnt echt serieus de shit te zijjn
[afbeelding]
Maaaar,... Zelda op WiiGodver zeg....
Waarom blinkt die muur?quote:Op woensdag 10 mei 2006 08:29 schreef Sjotime het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiii
Ben nu de M$ conf aan het downen... hoop nieuws... Fable 2, Gears of War,.... Halo, Fear,... Mass Effect,... GTA
GoW schijnt echt serieus de shit te zijjn
[afbeelding]
Maaaar,... Zelda op WiiGodver zeg....
BlingBling Gijs.. als je hardware het aan kan, waarom niet een showtje weggeven.quote:Op woensdag 10 mei 2006 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom blinkt die muur?Serieus, ze moeten ophouden met die rare look die ze over spellen gooien
Ik heb 2 weken geleden voor het eerst eens gebeld naar de creche.. omdat ze zo moest huilen toen ik wegging.. ff weten of ze me konden helpenquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:11 schreef Magneet het volgende:
Ik mis me mannetje, hij is nu op het KDV kan dus ook niet ff bellen hoe het gaat
Blinken van een muurquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom blinkt die muur?Serieus, ze moeten ophouden met die rare look die ze over spellen gooien
Let niet op hem hij ziet voor het eerst licht-effecten in een spelquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Blinken van een muurGijs waar let je op
Nee, zag alleen wel Mario van het weekend in Voorburg lopen en die leek ook niet echt !quote:Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, die muur rechts ziet er niet uitHebben jullie weleens een rotswand in het echt gezien
Ik zal je eens een rotswand gevenquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, die muur rechts ziet er niet uitHebben jullie weleens een rotswand in het echt gezien
Dat is best droogquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Let niet op hem hij ziet voor het eerst licht-effecten in een spel
Ok,... ik wilde al beginnen over dat jouw rotswanden meestal ogen hebben in die stink games.....quote:
Ja, in je vorige post alquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:01 schreef Magneet het volgende:
hmmmz zelfs nu is fok nog sneller dan dat pokke helpdeskpakket hier maar dat had ik geloof ik al gezegd
nope, wresteling games zuigen eik toch allemaalquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, in je vorige post al
WWF smackdown op de 360 Gijs.. al iets van gezien?
Dit draadje heeft tieten nodigquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
This thread needs more magic!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dit draadje heeft tieten nodig
http://www.leenks.com/gallery443-all.htm
quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:32 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dit draadje heeft tieten nodig
http://www.leenks.com/gallery443-all.htm
quote:
360 valt me nog meer tegen....quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:27 schreef kepler het volgende:
de E3
al die fantastische 360 gamesSerieus daar ben ik voorlopig nog wel zoet mee
Wii lijkt me wel leuk, maar dat past dus serieus niet in mijn kamer....
PS3 valt me echt tegen, gare controller, hoge prijs, niks gehoord van het online-gedeelte, games nog niet echt impressive. Maar het kan nog goed komen met de PS3![]()
quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
360 valt me nog meer tegen....
Doet u mij maar een wii en een leuke/gave/gezellige gameplay i.p.v. realisme...
Dat is inderdaad het grootte verschil tussen die 2, op een paar games na dan..quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Komen coole games op de 360... coolere op PS3,... maar de Wii vind ik ook de winnaar van E3 wat persconferenties betreftquote:Op woensdag 10 mei 2006 23:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Vond de MS en Nintendo presentaties erg goedquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Komen coole games op de 360... coolere op PS3,... maar de Wii vind ik ook de winnaar van E3 wat persconferenties betreft
Ik vond laatst die foto van jou en MK met die 5 Zelda's in je hand
Wat is die man aan het doen????quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:09 schreef Bastard het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-8602483019158148765
Dat zal met geluid vast een beetje leuker zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2006 12:33 schreef silver-surfer het volgende:
WHOEHAHAHAHAHA Wat een grap
http://video.google.com/videoplay?docid=-9166891753870897070
Ah u boekt vooruitgang.quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
FOK!games heeft een nieuwe feature. Je kan het nieuws op de index nu sorteren op platform. B, je kan dus al het 360 nieuws filteren
quote:Op donderdag 11 mei 2006 13:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
FOK!games heeft een nieuwe feature. Je kan het nieuws op de index nu sorteren op platform. B, je kan dus al het 360 nieuws filteren
Jij heb dat filmje wat jij gepost hebt dus ook zonder geluid gekekenquote:Op donderdag 11 mei 2006 13:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zal met geluid vast een beetje leuker zijn.
Verklaart mijnquote:Op donderdag 11 mei 2006 15:27 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij heb dat filmje wat jij gepost hebt dus ook zonder geluid gekeken![]()
En daarna lekker in bad geweest zekerquote:
Jaquote:Op donderdag 11 mei 2006 18:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
En daarna lekker in bad geweest zeker
Maak me maar niet wakkerquote:
helemaal ok, sinds maandag is hij al koortsvrijquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:18 schreef Magneet het volgende:
[..]
helemaal ok, sinds maandag is hij al koortsvrijHij wil alleen extra vaak aan de borst hangen dus 's avonds kan Miranda niet veel doen. WOensdag is hij dus ook weer naar het KDV geweest en Miranda zal hem net ook afgegeven hebben.
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 00:47 schreef alex4allofyou het volgende:
Uh oh, op de IGN messageboards beginnen langzaamaan negatieve geluiden te weerklinken over de Wiicontrols.
Red Steel zou erg clunky zijn en in het spel is het nog niet mogelijk om daadwerkelijk een swordfight te hebben zoals je die verwacht; de controller die ALLE moves nabootst ( het zijn meer voorgeprogrammeerde moves die volgen op een draai). Verder zou het spel nog lastiger te bedienen zijn als met een muis.
Over het orchastraspel vertelt men dat het eigenlijk een timingspel is en niet, zoals ik dacht, een spel waarbij de controller alle subtiele bewegingen volgt en omzet in muziek.
Het tennisspel pakt wel alle bewegingen op maar pas NADAT je de draai gedaan hebt, je ziet dus niet het poppetje realtime alles volgen direct. Hopenlijk houdt het niet in dat full responsiveness alleen mogelijk is bij basic games.
Om het nog erger te maken, Zelda en Mario zijn wel geweldig, maar de controller dient eigenlijk als een soort extra knop (je doet een beweging en dan doet mario een move) en is er niet sprake van echte responsiveness.
Al met al niet al te positief moet ik zeggen, ik verwachtte toch wel dat die controller alles oppakte wat je deed aan bewegingen. Kan liggen aan de software natuurlijk. Maar mocht het niet zo zijn dan voorzie ik problemen![]()
(dont shoot the messenger please)
EDIT:
IGN heeft de obstacle game geprobeerd en die had wel ALLES wat we verwachten van de Wii. Kennelijk is het dus gewoon een softwareprobleem die je ziet in het begin van de levenscyclus![]()
Wiiquote:
Bij Zelda en Mario zijn het kleine dingetjes die je ook met een knopje of 2 zou kunnen doen. Ik vind het boogschieten in zelda dus echt niks toevoegen. Knopje drukken, handen in booghouding zetten, mikken en knopje loslaten om te schietenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:18 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wii
Daar klopt niet veel van eerlijk gezegd... zag toch duidelijk wel directe controls en reactie op movies tijdens de Zelda presentatie... bij Mario ook trouwens....
Red Steel lijkt me een vreselijk kut spel idd
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij Zelda en Mario zijn het kleine dingetjes die je ook met een knopje of 2 zou kunnen doen. Ik vind het boogschieten in zelda dus echt niks toevoegen. Knopje drukken, handen in booghouding zetten, mikken en knopje loslaten om te schieten
Gijs ... ik heb nog over je gedroomdquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ... ik heb nog over je gedroomd
Niet dat het ergens op sloeg
We woonden in een wereld zoals GTA.. een spel dus.. en je kon alleen van bovenaf kijken.
Jij woonde helemaal aan de andere kant, flink stuk over de snelweg.. en ik reed naar je toe, op bezoek.. over de snelweg.. van bovenaf.. auto's ontwijken
En ipv dat je punten kon pakken onderweg.. had je dollartekens.. dus 2 van meegepikt.
En nu het mooiste.... bonus punten waar een soort van palen waar je tegenaan moest rijden.. en dan vielen er pakjes peuken uit
![]()
Die allemaal opgepakt
En doorgereden.. gezellig gelachen en over de kids gehad.. en jij vertelde dat Daan weer een streek had uitgehaald, die had allemaal willekeurige cd's weggeven aan onbekende mensen, en je quest was om die terug te vinden.. en hij had notabene ook zijn fiets weggegeven![]()
Toen was het 0500 uur en werd ik wakker
Van IGN:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij Zelda en Mario zijn het kleine dingetjes die je ook met een knopje of 2 zou kunnen doen. Ik vind het boogschieten in zelda dus echt niks toevoegen. Knopje drukken, handen in booghouding zetten, mikken en knopje loslaten om te schieten
OMFGquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs ... ik heb nog over je gedroomd
Niet dat het ergens op sloeg
We woonden in een wereld zoals GTA.. een spel dus.. en je kon alleen van bovenaf kijken.
Jij woonde helemaal aan de andere kant, flink stuk over de snelweg.. en ik reed naar je toe, op bezoek.. over de snelweg.. van bovenaf.. auto's ontwijken
En ipv dat je punten kon pakken onderweg.. had je dollartekens.. dus 2 van meegepikt.
En nu het mooiste.... bonus punten waar een soort van palen waar je tegenaan moest rijden.. en dan vielen er pakjes peuken uit
![]()
Die allemaal opgepakt
En doorgereden.. gezellig gelachen en over de kids gehad.. en jij vertelde dat Daan weer een streek had uitgehaald, die had allemaal willekeurige cd's weggeven aan onbekende mensen, en je quest was om die terug te vinden.. en hij had notabene ook zijn fiets weggegeven![]()
Toen was het 0500 uur en werd ik wakker
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:34 schreef Sjotime het volgende:
[..]
OMFG![]()
WhahahahahahahahahahahahaSerieus,.... dat is echt extreem !
Ja Gijs,.. echt.... NERGENS overquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:01 schreef Sjotime het volgende:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=7QduvwetDFQ&search=raving%20rabbids
Ik niet, gelukkig verschillen smakenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:33 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Van IGN:
Bow and Arrow
The freehand-style pointer reinvents the bow controls. It really feels fresh -- and most importantly, challenging. Shooting arrows in real life is not an easy task. You not only have to have a steady hand while aiming, you have to do so while pulling back on the bow string. Nintendo emulates this by letting you aim manually with the pointer and then making you press the direction on the digital pad you have equipped the bow to to nock the arrow. Though this doesn't duplicate the two-handed control of a real bow, it adds the challenge of having to press a button with the same hand you're using to aim. You really have to steady your hand to take out a faraway opponent. The demo had some strategically placed Bokoblin-like imps for players to snipe. You could either directly shoot them or shoot an explosive barrel nearby for a money shot.
Kijk,... dat vind ik dus wel iets toevoegen !![]()
quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:01 schreef Sjotime het volgende:![]()
Geniale trailerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:01 schreef Sjotime het volgende:![]()
Ja ik sta altijd open voor alles Gijs...... vind het pad wat de Wii inslaat erg interessant. Als je er serieus over nadenkt zijn de mogelijkheden eindeloos. Wii heeft de toegang geopent en de developers kunnen nu er zelf uithalen wat ze willen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geniale trailer![]()
It's good to have you on the light side Sjo![]()
Ja gekquote:
Ja de PSP vind ik ook poep. Heb nog 4 DS clips gedownload.... was erg cool. Mario, Zelda en Final Fantasy,.... vooral die laatste zag er mooi uit man. En is die Mario nu gewoon een super port van de NES Mario?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja gekWat een games komen er allemaal
Tis ongelofelijk... 360, Ps3, Wii, DS en zelfs GBA. Enige die me echt tegenvalt is nog steeds de PSP.
Nee, die Mario is Nieuw. Daarom heet ie ook New Super Mario Brosquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja de PSP vind ik ook poep. Heb nog 4 DS clips gedownload.... was erg cool. Mario, Zelda en Final Fantasy,.... vooral die laatste zag er mooi uit man. En is die Mario nu gewoon een super port van de NES Mario?
Godverpielekus!!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 12:58 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSSSSJEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
I'mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm BAACCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKK![]()
nog wel gijs.... nog welquote:
is het voor je gevoel al je thuis of denk je nog steeds dat je "ergens anders" slaapt?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nog wel gijs.... nog welmoet nog onwijs wennen aan dit huis en er moet nog een hoop gebeuren
alles goed hier?
Hier? Beetje een leeg gat de laatste tijdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:08 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nog wel gijs.... nog welmoet nog onwijs wennen aan dit huis en er moet nog een hoop gebeuren
alles goed hier?
Nou breek me de bek niet open inderdaad.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier? Beetje een leeg gat de laatste tijd
nee de mijne dan!quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou breek me de bek niet open inderdaad.
Ja Gijs, dat is m nouquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:19 schreef ChOas het volgende:
NO FUCKING WAY!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=U-Qw1ClCVN8&search=super%20mario%20galaxy
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:19 schreef ChOas het volgende:
NO FUCKING WAY!!!!
Ik ook.. maar als de kwaliteit van de vraag achteruit gaat ben je zooo klaar..quote:
Dan stel jij jezelf de vraag: Wat doe ik hier?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook.. maar als de kwaliteit van de vraag achteruit gaat ben je zooo klaar..
"Hoe weet ik of het pakket gaat printen?"
Nou biedt hem wat aan??? Tis maar een idee hoor...
"Hoe kan ik die bestanden nogmaals sturen? Ja ik heb het vaker gedaan.. "
Ziet u de status queued?
"ja"
Dan staan ze klaar......
"Och jaaa"
Das nog 5 minuten henk... ik moet nog 6 uurquote:
nee dommer : ik heb een word bestand niet opgeslagen en toen crashte wordquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook.. maar als de kwaliteit van de vraag achteruit gaat ben je zooo klaar..
"Hoe weet ik of het pakket gaat printen?"
Nou biedt hem wat aan??? Tis maar een idee hoor...
"Hoe kan ik die bestanden nogmaals sturen? Ja ik heb het vaker gedaan.. "
Ziet u de status queued?
"ja"
Dan staan ze klaar......
"Och jaaa"
Ooochh...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
....
Onze jongste hond heeft HDZe is een tijdje terug gevallen van een muurtje buiten met spelen en sindsdien hinkte ze met dr rechter achterbeen. Langzaam leek het beter te gaan, maar deze week werd het weer erger en dus naar de dierenarts. Ze heeft nu medicijnen, speciaal voer en pijnstillers. Beestje moet ook rustig aan gaan doen, mag niet meer springen of klimmen, en dat is nou net wat ze het leukst vind, spelen
Arm beestje...
Bah.
Dieren,......... zo zielig !quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
....
Onze jongste hond heeft HDZe is een tijdje terug gevallen van een muurtje buiten met spelen en sindsdien hinkte ze met dr rechter achterbeen. Langzaam leek het beter te gaan, maar deze week werd het weer erger en dus naar de dierenarts. Ze heeft nu medicijnen, speciaal voer en pijnstillers. Beestje moet ook rustig aan gaan doen, mag niet meer springen of klimmen, en dat is nou net wat ze het leukst vind, spelen
Arm beestje...
Bah.
Gohquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:22 schreef Bastard het volgende:
Kheb trouwens ook weer es een paar cdtjes gekocht.. voor het eerst sinds de invoering van de euro
The Notorious B.I.G. Duets The final chapter
Damain (Jr.Gong) Marley, welcome to jamrock
Gohquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:22 schreef Bastard het volgende:
Kheb trouwens ook weer es een paar cdtjes gekocht.. voor het eerst sinds de invoering van de euro
The Notorious B.I.G. Duets The final chapter
Damain (Jr.Gong) Marley, welcome to jamrock
ze bijten ook zo te zienquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:43 schreef Sjotime het volgende:
http://www.rattlesnakebite.org/rattlesnakepics.htm
Ja,... slangen zuigen !
Wel mooi om te zien wat ze tegenwoordig allemaal kunnenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 20:43 schreef Sjotime het volgende:
http://www.rattlesnakebite.org/rattlesnakepics.htm
Ja,... slangen zuigen !
ziet er tof uitquote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:19 schreef ChOas het volgende:
NO FUCKING WAY!!!!
ach dat is zielig.... hoe oud is ze? En hoe erg is het?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 17:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
....
Arm beestje...
Bah.
Ze is nu 3 of 4 geloof ik. Het is inderdaad moeilijk omdat ze niet kunnen praten en het punt is ook dat ze zo eigenwijs is dat ze gewoon doorgaat met spelen en springen terwijl ze pijn heeft...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:52 schreef kepler het volgende:
[..]
ach dat is zielig.... hoe oud is ze? En hoe erg is het?
Onze jongste hond heeft artrose en als die een tijdje een beetje wild speelt dan is hij de volgende dag helemaal stijf. Het probleem met honden is dat ze niet kunnen aangeven als ze pijn hebben, ze liggen alleen maar een beetje stilletjes in hun mand...
liever een iets korter leven waarbij ze wel gewoon kan spelen en springen, dan een iets langer leven waarbij ze alleen maar stil kan liggen...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 03:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze is nu 3 of 4 geloof ik. Het is inderdaad moeilijk omdat ze niet kunnen praten en het punt is ook dat ze zo eigenwijs is dat ze gewoon doorgaat met spelen en springen terwijl ze pijn heeft...
Daar lijkt me niet veel aanquote:
Heb alleen art gezien maar de stijl spreekt me erg aan !quote:
Ik hem m geholpen, als het lukt wil ik graag wat naaktfoto's zien van die vrouwquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:56 schreef ChOas het volgende:
Kunnen we misschien deze meneer wat meer helpen ? : http://www.avirginsplea.com/
Lucky bastard gaat het nog halen ook denk ikquote:Op zaterdag 13 mei 2006 15:56 schreef ChOas het volgende:
Kunnen we misschien deze meneer wat meer helpen ? : http://www.avirginsplea.com/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |