Nee kan goed wezenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:55 schreef Magneet het volgende:
ik hoorde net op de radio dat de volgende BiA in Nederland speelt of was dat nu een andere game?
Hou op gijs.. wat een drama... ik was pas om 01.00 uur klaar ofzo...quote:Op maandag 8 mei 2006 14:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hard aan het werk geweest Zaterdagavond?
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:55 schreef Magneet het volgende:
ik hoorde net op de radio dat de volgende BiA in Nederland speelt of was dat nu een andere game?
Want ik checkte Zaterdag avond om 2130 ons systeem.. en zag wel dingetjes, maar niet bijzonder.. en dacht, maintanence is afgelopen .. word niet meer gebeld ookquote:Op maandag 8 mei 2006 14:57 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Hou op gijs.. wat een drama... ik was pas om 01.00 uur klaar ofzo...
Toen dacht ik... laat ik B maar niet meer bellen... heeft toch niet zoveel zin..
En Gerard gijs... die leidde het maintenance... wat een DRAAAAMA...
quote:Op maandag 8 mei 2006 14:58 schreef Magneet het volgende:
geen idee wie het is maar Gerard is een kuttekop
Ik vind het zooooo coolquote:Op maandag 8 mei 2006 14:53 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
FANTASTISCH FILMPJE
Hard om gelachen ook... maar briljant verzonnen!
Wat staat er bij zijn notes allemaal? Oh en doe mij en B ook eensquote:
jij hebt er geen, B heeft er al een tijd geen gehad geloof ikquote:Op maandag 8 mei 2006 15:05 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Wat staat er bij zijn notes allemaal? Oh en doe mij en B ook eens
Nederlands huis en Nederlandse fietsen denk ikquote:Op maandag 8 mei 2006 14:55 schreef Magneet het volgende:
Nee, ik ben ook heel netjes de laatste tijd, zou me anders verbazen.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij hebt er geen, B heeft er al een tijd geen gehad geloof ik
Oh,.. dit is Sjotimequote:Op maandag 8 mei 2006 15:05 schreef Magneet het volgende:
[..]
jij hebt er geen, B heeft er al een tijd geen gehad geloof ik
Vader geworden... de beer slaapt !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook heel netjes de laatste tijd, zou me anders verbazen.
je laatste is van een ban van een jaar geledenquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook heel netjes de laatste tijd, zou me anders verbazen.
Ohja die,...... ik had hem toen aangegeven !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Magneet het volgende:
die van surfer was dat hij een plaatje gepost had richting jouw cho dar je mocht sterven met een gezwel aan je kontgat of was het in je kontgat
zit achter een secure site, werkt hier nietquote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nederlands huis en Nederlandse fietsen denk ik
http://ps3media.ign.com/p(...)0060428113248568.jpg
Ja.. je zal je slaap 's nachts nodig hebben.. dus ik dacht fuck it... komt maandag wel..quote:Op maandag 8 mei 2006 14:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
Want ik checkte Zaterdag avond om 2130 ons systeem.. en zag wel dingetjes, maar niet bijzonder.. en dacht, maintanence is afgelopen .. word niet meer gebeld ook
Hoor ik vanmorgen inderdaad dat het langer was ... moest meteen aan je denken
Ik had hem opzekers gebeld !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. je zal je slaap 's nachts nodig hebben.. dus ik dacht fuck it... komt maandag wel..
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:06 schreef Magneet het volgende:
die van surfer was dat hij een plaatje gepost had richting jouw cho dar je mocht sterven met een gezwel aan je kontgat of was het in je kontgat
Ik heb geen eens een idee meer waarom ik was geband... had vast te maken met die kneus Knutquote:Op maandag 8 mei 2006 15:07 schreef Magneet het volgende:
[..]
je laatste is van een ban van een jaar geledenen voor de rest vragen jullie het maar ff op msn vanavond als ik thuis ben
Bedankt Gijs.. toen sliep ik lekker inderdaad.. moest vroeg opquote:Op maandag 8 mei 2006 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja.. je zal je slaap 's nachts nodig hebben.. dus ik dacht fuck it... komt maandag wel..
Heb jij zin om iemand voor het werk te bellen om 0.45 's nachts..quote:
nope kwam door Tain, jawel dezelfde die hier nu postquote:Op maandag 8 mei 2006 15:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb geen eens een idee meer waarom ik was geband... had vast te maken met die kneus Knut
Die tyfusMONGOOL?? ?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
nope kwam door Tain, jawel dezelfde die hier nu post
jij vuile verraderquote:Op maandag 8 mei 2006 15:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ohja die,...... ik had hem toen aangegeven !
Terecht, maar ik heb de verkeerde doodgewenst zie ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, doodsverwensing in het Forza topic
WHOEHAHAHAHAHAHAAquote:Op maandag 8 mei 2006 15:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup, doodsverwensing in het Forza topic
Serieusquote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
was een warezhoer die Forza al had gedownload, heeft zelf een week gehadquote:Op maandag 8 mei 2006 15:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Terecht, maar ik heb de verkeerde doodgewenst zie ik.
Staat me nog wat van bij inderdaad... dat het meer om de uitspraak ging, als dan dat ik daadwerkelijk iemand dood wenste.
Overijverige kutmods
Die moeten ook echt dood inderdaadquote:Op maandag 8 mei 2006 15:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
was een warezhoer die Forza al had gedownload, heeft zelf een week gehad
Heeeeeeeeeeel lang geleden !quote:Op maandag 8 mei 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
Jongens van Info.... Walter Hoogenveen heeft toch ook bij jullie gewerkt?
Aaaaaahhh pikkiequote:Op maandag 8 mei 2006 15:42 schreef Quinny het volgende:
Nou dat was een kort bezoek aan het winkelcentrum. Daan heeft heel het kruitvat bij elkaar gekrijst en de rit terug naar huis![]()
![]()
![]()
Overigens de tip van de nanny van het apart zetten werkt wel goed. Na een paar keer terug zetten op de gang op de trap. Kreeg ik wel een hele dikke knuffel van hem om het goed te maken
Ja inderdaad... maar die heb jij toch ook nog gekent gijs?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:20 schreef Bastard het volgende:
Jongens van Info.... Walter Hoogenveen heeft toch ook bij jullie gewerkt?
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:11 schreef Magneet het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |