Jammer. Maar je hebt nog even de tijd, want ik ga u verlaten. Doe niets wat ik ook niet zou doen en tot morgenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 02:08 schreef peaceman het volgende:
Dat ietsje verder ga ik er niet uithalen ben ik bang....
Klopt. De titelnummers van de afgebeelde albums zijn pas jaren later op andere albums verschenen. Sheer Heart Attack op News For The World, Houses Of The Holy op Physical Graffiti en Waiting For The Sun op Morrison Hotel. Er bestaan nog wel meer van die gevallen, maar dit waren zo de bekendste die me te binnen schoten.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:27 schreef cafca het volgende:
Sheer Heart Attack en Waiting for the Sun zijn titels van nummers die op een ander album staan. Houses of the Holy zal dan ook wel
te makkelijk dus..quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:45 schreef GLO het volgende:
Self-titled albums die geen debuten zijn?
Nope. Maar als iemand het direct zou moeten c.q. kunnen weten, ben jij het wel...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:00 schreef cafca het volgende:
The Saints?
Nee, onbekender. Maar je zit nu wel in het goede land. En uiteraard de goede tijd, maar dat kon al niet missen, met zo'n fotoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:02 schreef cafca het volgende:
Of zijn het toch gewoon the Stranglers?
Dit gaat een vreselijke Ohja worden, ben ik bang.....maar ik kom er niet opquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:12 schreef GLO het volgende:
Ook niet. De band heet naar zijn leider, de gozert met de blote bast.
Ja, Captain Sensible herken ik wel. Ik ken de band ook wel, iig van naam denk ik. Maar ik herken ze niet van fotoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:19 schreef GLO het volgende:
Herken je wel de gastgitarist? Ik heb eerder een vraag over hem gesteld die een directe link had met de gevraagde band (een uitspraak van hem op de hoes van hun debuutalbum)
En niet neergestoken hoop ikquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, doe je mee?
Lekker naar B&S geweest gisteren?
Je noemt de band regelmatig in een ander topic, dus je kent ze zeker. Maar misschien herken je ze niet.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Captain Sensible herken ik wel. Ik ken de band ook wel, iig van naam denk ik. Maar ik herken ze niet van foto
quote:
Zodra ik een idee heb doe ik mee. Ik was kennelijk op tijd binnen want ik heb niks van rellen gemerkt, en het concert was erg leuk.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:23 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, doe je mee?
Lekker naar B&S geweest gisteren?
Jaja ze stonden gister massaal met hun spencers klaar om te gaan matten...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:29 schreef ranja het volgende:
Die ruige Belles en Sebastian fans ook altijd![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:47 schreef Skanqua het volgende:
Nu bij mij wel in ieder geval, maar ik heb geen flauw idee...
Nee, maar je zit wel in de buurt...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:03 schreef GLO het volgende:
Zelfde producer? te saai natuurlijk
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:18 schreef GLO het volgende:
David Gilmour? speelt iig mee op Kite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |