Had ik moeten weten... Vox pop (stem van het volk) is een veel gebruikte journalistieke termquote:
Niet afgefloten voor buitenspel, het punt teltquote:Op maandag 8 mei 2006 17:29 schreef ranja het volgende:
The revs?
quote:On Saturday 6th May, legendary Australian singer songwriterdied in his sleep at his home in Brisbane.
was one of Australia’s greatest songwriters who created an outstanding musical legacy as a founder member of
and as a solo artist.
was born in Rockhampton, Queensland on 12th February 1958.
Oh, Robert Forster dan?quote:Op maandag 8 mei 2006 17:40 schreef bigshadow het volgende:
De zanger van de Go-Betweens, zijn naam weet ik zo even niet.
inderdaad.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:44 schreef GLO het volgende:
Grant McLennan dus
Nee, die kwamen uit Sheffieldquote:Op maandag 8 mei 2006 17:53 schreef bigshadow het volgende:
The Comsat Angels?
Meer een weetje, dit...quote:leve recensies over her-issues, ze leveren goed gokmateriaal
Yep. Derry's finest all rightquote:Op maandag 8 mei 2006 18:27 schreef Gambolputty het volgende:
Undertones?
Dat issemquote:Op maandag 8 mei 2006 18:58 schreef dolle_hond het volgende:
kan trouwens ook piece of rock van mothers finest zijn
dat is minder,wie wenste hij dood?quote:Op maandag 8 mei 2006 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik geloof dat we deze maar even moeten parkeren:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Geen idee, ik zag het banmeld-topic voorbij flitsen in de Active Topics en besloot uit nieuwsgierigheid te klikkenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:30 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
dat is minder,wie wenste hij dood?
quote:Op maandag 8 mei 2006 19:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik geloof dat we deze maar even moeten parkeren:
Banmeldtopic #16, Mailen voor een unban naar forum@fok.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |