dat zal ik doen, tot hoelaat zit je daar?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Tssk, te warm. Zulks een aanstellerij. Báh-bah.
Ik heb vandaag uitzicht op CS trouwens. Men mág zwaaien.
Ik doe alsof. Ik heb een imago hoog te houden, zoals je weet.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:02 schreef graskakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo'n fokforum_dark aanhanger was.
Half vijf, circa. Als je aan de Schiedam-zijde van spoor 1, 3, 4, 6 of 7 staat dan kan ik het wel zien denk ik. Hoe laat moet ik opletten?quote:
Ik denk dat ze even pauze heeft genomen om dat achtergrondverhaal te schrijven maar vandaag gaat onderzoekenquote:Op maandag 8 mei 2006 14:59 schreef graskakker het volgende:
[..]
Het mijne nog niet. Zou moemoe er nog steeds over aan het denken zijn?
Geef mij maar de winterquote:Op maandag 8 mei 2006 15:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Tssk, te warm. Zulks een aanstellerij. Báh-bah.
Ik heb vandaag uitzicht op CS trouwens. Men mág zwaaien.
Poseur.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:03 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
[..]
Ik doe alsof. Ik heb een imago hoog te houden, zoals je weet.
Mits ik de boel niet verstier.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:05 schreef JDude het volgende:
Half vijf, circa. Als je aan de Schiedam-zijde van spoor 1, 3, 4, 6 of 7 staat dan kan ik het wel zien denk ik. Hoe laat moet ik opletten?
de schiedam-zijde?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Half vijf, circa. Als je aan de Schiedam-zijde van spoor 1, 3, 4, 6 of 7 staat dan kan ik het wel zien denk ik. Hoe laat moet ik opletten?
we hebben het toch wel over Utrecht CS neem ik aan?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de schiedam-zijde?
bedoel je de rechterkant, als je met je rug naar HC staat?
overigens denk ik dat ik niet uitstap, en weet ik nog niet hoe laat ik langs kom, ligt eraan hoe snel ik me hier begin te vervelen.
Alsof de duvel ermee speelt.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:16 schreef Janetje het volgende:
Koel, op dat festival werk ik voor The Beer Company![]()
Gaat over Rotterdam, uiteraard. Spoor 8 kan ik ook nog wel zien.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:10 schreef mcDavid het volgende:
we hebben het toch wel over Utrecht CS neem ik aan?
rotterdam kom ik trouwens ook langs, maar dan sta ik op spoor 8.
Ik ben er nog even.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:23 schreef ehqo het volgende:
Is die kloonstampede eindelijk op de klippen gelopen trouwens?
quote:
Leffe, Duvel, Belgisch bier fixatie?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:23 schreef graskakker het volgende:
Om als vrouw bij een Beer Company te werken heb je wel leffe.
Hij is niet ik.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Leffe, Duvel, Belgisch bier fixatie?
Als jij mij even mijn lunch komt brengen, breng ik je avondeten. Het staat nog in de koelkast.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Wie komt mij m'n avondeten even bezorgen?
Niet echt op de routequote:Op maandag 8 mei 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Een gozer op een brommer?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet eigenlijk nog ontbijten maar ook straks alweer werken dus ik maak er 1 maaltijd van.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als jij mij even mijn lunch komt brengen, breng ik je avondeten. Het staat nog in de koelkast.
Ah, kom je ook even zwaaien op het station?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moet eigenlijk nog ontbijten maar ook straks alweer werken dus ik maak er 1 maaltijd van.
quote:Op maandag 8 mei 2006 15:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, kom je ook even zwaaien op het station?
quote:
Welnee.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:40 schreef ehqo het volgende:
Zwaaien op Amsterdam CS zou me voor schut doen staan, hè?
Inside information.quote:Op maandag 8 mei 2006 15:57 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
Ecco!
Ekko!quote:Op maandag 8 mei 2006 15:57 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
Ecco!
oh, dan hoef ik ook niet op te schieten!quote:Op maandag 8 mei 2006 16:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, dan hoopte ik toch wel in Breda te zijn...
Saai man, als dat.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:17 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
[..]
Geweldig. Als iedereen toch zo was!
Hihi. Wat een gekke deur.quote:Op maandag 8 mei 2006 16:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Mijn deur fluit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |