Ah, jíj bent hetquote:Op maandag 8 mei 2006 14:31 schreef graskakker het volgende:
[..]
c_c zei het letterlijk
En er zat komkommer in de fruitsalade.
Het begón onvrijwillig.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gaat aanranden niet op onvrijwillige basis?
JAWEL LITSO, JE LIEGT, WE ZIJN STIEKEM NAAR DE EFTELING GEGAAN!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:35 schreef graskakker het volgende:
Ja ik ben het
En het was geen BeF meet mensen. Het was een c_c, moemoe en Lits gaan picknicken meet.
oh, gelukkigquote:Op maandag 8 mei 2006 14:35 schreef graskakker het volgende:
Ja ik ben het
En het was geen BeF meet mensen. Het was een c_c, moemoe en Lits gaan picknicken meet.
MAAR DAT MOCHTEN ZIJ TOCH NIET WETEN HOER!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JAWEL LITSO, JE LIEGT, WE ZIJN STIEKEM NAAR DE EFTELING GEGAAN![afbeelding]
Like we care, we waren niet eens uitgenodigdquote:Op maandag 8 mei 2006 14:37 schreef clumsy_clown het volgende:
JAWEL LITSO, JE LIEGT, WE ZIJN STIEKEM NAAR DE EFTELING GEGAAN![afbeelding]
Nu maakt het niets meer uit.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:38 schreef graskakker het volgende:
[..]
MAAR DAT MOCHTEN ZIJ TOCH NIET WETEN HOER!
Kop een trein.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
OH. NU ZIE JE ME INEENS WEL STAAN! HÈ!!1!
HAHAHHAquote:Op maandag 8 mei 2006 14:46 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
Kut mét peren. Verdulle.
Nog dubieuze vlekken ontdekt bij het 'blacklight-gedeelte'?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En Droomvlucht was een echte droomvlucht.
mOBSCENE?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:47 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
[..]
Die had je onder je andere kloon moeten posten.
Die hoofddoek bleek voor meerdere doelen gebruikt te zijn.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nog dubieuze vlekken ontdekt bij het 'blacklight-gedeelte'?
Sssst.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:50 schreef graskakker het volgende:
[..]
Die hoofddoek bleek voor meerdere doelen gebruikt te zijn.
Wel!quote:Op maandag 8 mei 2006 14:52 schreef graskakker het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook geen idee wie jij bent.
.
Open er een topic overquote:Op maandag 8 mei 2006 14:45 schreef clumsy_clown het volgende:
En Droomvlucht was een echte droomvlucht.
Mijn geheim is ontrafeldquote:Op maandag 8 mei 2006 14:53 schreef graskakker het volgende:
*mompelt iets over cyborgs*
Neh. Daar is het te warm voor. Kan hier ook best.quote:
Aan alles is te wennen. Ik ben nog steeds gewoon blij met foksilver.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
Ik begin te wennen aan de fokforum_dark layout. Ben ik nu oldbie?
in SEX?quote:
Het mijne nog niet. Zou moemoe er nog steeds over aan het denken zijn?quote:Op maandag 8 mei 2006 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mijn geheim is ontrafeld.
[..]
Neh. Daar is het te warm voor. Kan hier ook best.
nee, BS.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:56 schreef Felicia_Pavlovic het volgende:
Ik begin te wennen aan de fokforum_dark layout. Ben ik nu oldbie?
Tssk, te warm. Zulks een aanstellerij. Báh-bah.quote:Op maandag 8 mei 2006 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Neh. Daar is het te warm voor. Kan hier ook best.
Counterstrike?quote:Op maandag 8 mei 2006 15:00 schreef JDude het volgende:
[..]
Tssk, te warm. Zulks een aanstellerij. Báh-bah.
Ik heb vandaag uitzicht op CS trouwens. Men mág zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |