Zijn voornamelijk onzin reacties, let er niet teveel opquote:Op maandag 8 mei 2006 11:58 schreef peter90 het volgende:
OK thanks voor de reacties. Maar wat bedoel je met of het probleem niet bij mij kan liggen?
Anders dan dat je haar te veel opwind bij het voorspel of dat je je blaas leegt in haar kan ik me ook weinig bedenken wat dan jouw schuld zou kunnen zijn...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:58 schreef peter90 het volgende:
OK thanks voor de reacties. Maar wat bedoel je met of het probleem niet bij mij kan liggen?
Daar zou ik nou nooit opgekomen zijn,quote:Op maandag 8 mei 2006 12:03 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Anders dan dat je haar te veel opwind bij het voorspel of dat je je blaas leegt in haar kan ik me ook weinig bedenken wat dan jouw schuld zou kunnen zijn...
Ja, dat zeg ik dan idd altijdquote:Op maandag 8 mei 2006 11:43 schreef Molluck het volgende:
Erodome zegt dan altijd dat zij haar bekkenbodemspieren aan moet spannen
Geen zorgen, McCarthy. Mocht je ooit eens seks hebben, gedraag je dan net als nu, dan zal je sekspartner zeker niet nat van je worden.quote:Op maandag 8 mei 2006 20:15 schreef McCarthy het volgende:
worden vrouwen nat?![]()
oef, hoe meer ik te weten kom over sex hoe viezer ik het vind. Moet ik er nog wel aan beginnen vraag ik me af.
Doe eens liefquote:Op maandag 8 mei 2006 19:02 schreef Insomaniac het volgende:
Schoonmaakslotje.
Kunnen alle infantieltjes weer even een andere tijdsbesteding opzoeken? Voor een trein uitrennen ofzo?
Alvast bedankt!.
quote:Op maandag 8 mei 2006 11:43 schreef Molluck het volgende:
Erodome zegt dan altijd dat zij haar bekkenbodemspieren aan moet spannen
quote:
Daar is geen enkel speeltje voor nodig, dat is gewoon geldklopperij, dat kan je zonder speeltjes ontzettend makkelijk doen, altijd en overal, zeker als vrouw.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
zoals al eerder gezegd, er zijn speeltjes genoeg te koop om haar spieren te trainen..
hehe je hebt het er maar druk mee héquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:41 schreef Aventura het volgende:
Zo kan-ie wel weer, berichten verwijderd.
kon er op wachten. ik liet me even gaan.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:41 schreef Aventura het volgende:
Zo kan-ie wel weer, berichten verwijderd.
Het is geen geldklopperij als het werkt... En dat deed het zeker voor een aantal vriendinnenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:58 schreef erodome het volgende:
Daar is geen enkel speeltje voor nodig, dat is gewoon geldklopperij, dat kan je zonder speeltjes ontzettend makkelijk doen, altijd en overal, zeker als vrouw.
Heb jij zo'n kleine dan dat je zoveel vriendinnen hebt die het moesten proberen?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:02 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het is geen geldklopperij als het werkt... En dat deed het zeker voor een aantal vriendinnen
van mij... Tuurlijk kan je het zonder speeltjes ook goed doen, maar ieder z'n manier...
Als man toch ook, als ik het goed begrijp?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 11:58 schreef erodome het volgende:
[..]
Daar is geen enkel speeltje voor nodig, dat is gewoon geldklopperij, dat kan je zonder speeltjes ontzettend makkelijk doen, altijd en overal, zeker als vrouw.
Waar het hoofd mee vol zit he...quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:04 schreef Molluck het volgende:
Heb jij zo'n kleine dan dat je zoveel vriendinnen hebt die het moesten proberen?
Je hoeft geen stijve te hebben, maar het kan je wel overkomen dat je er 1tje krijgt door de oefening, dat is wat minder als je op je werk zit ofzoquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:06 schreef rameijer het volgende:
[..]
Als man toch ook, als ik het goed begrijp?Je hoeft daar toch niet per se een stijve voor te hebben?
![]()
Daarmee bedoel ik dat die speeltjes geen extra effect hebben boven de gewone aanspan/ontspan oefening, het wordt er niet sterker van ofzo, dus opzich gewoon onnodig.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:02 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Het is geen geldklopperij als het werkt... En dat deed het zeker voor een aantal vriendinnen
van mij... Tuurlijk kan je het zonder speeltjes ook goed doen, maar ieder z'n manier...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |